kawa zx9r

ikke

het is een 1998 model, omgebouwd naar 2001 model + nog enkele snufjes

mini-zx9r_25%20001.jpg
 
Laatst bewerkt:
ja ik ook model 2001 geheel getuned.Lekker snel maar toch binnenkort een zx-10r.Maar mooie tijden gehad aan me zx-9r.
 
ikke dus ook....
een eerste type van 1996

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/122406/e4f786d24c494d9e654abe6f2480e69c (ik en ZX9R.jpg)​
 
Ik ook (nog) niet, maar hij staat wel verschrikkelijk hoog op mijn verlanglijstje (model '98 of nieuwer).

Maarruh... vorige week nog even bij Motoport Almere staan kwijlen want daar staan er drie in drie verschillende kleuren... wat is dat ding allejezus groot! Ik vond de fiets aantrekkelijk omdat hij minder extreem sportief eruitziet/zit dan de R1, GSXR, and so on. Dat is wel zo prettig voor mijn vriendin die ik op een zo prettig mogelijke manier met motorrijden wil kennis laten maken zodat ze zelf ook aan d'r motorrijbewijs wilt beginnen en we straks fijn saampjes kunnen :]

Totdat... ik er vlak voor stond. Toen twijfelde ik toch wel weer een beetje. Ik ben 1,79 meter lang, weeg 75 kg en ben daarmee normaal 'gezond' gebouwd. Wat is jullie ervaring met de "lompheid" van de ZX9R?
 
V-Ray...de zx9r lijkt lomper als ie is hoor ikzelf ben maar 1m74 en weeg net 65 kg en kan de kawa baas...je moet gewoon eens een proefrondje maken,liever had ik een soes tl 1000 gehad...maar dan kon ik niet aan de grond...zelfs niet met een voet...(nou niet allemaal gaan lachen)dus toen raadde de verkoper me de kawa aan....lekker veel power zodat je ook nog relax kan rijden enige nadeel vind ik wel dat ie wat zwaar is met manouvreren maar dat kan ookkomen omdat ik wat klein ben verder vind ik het een superfiets
 
V-Ray...de zx9r lijkt lomper als ie is hoor ikzelf ben maar 1m74 en weeg net 65 kg en kan de kawa baas...je moet gewoon eens een proefrondje maken,liever had ik een soes tl 1000 gehad...maar dan kon ik niet aan de grond...zelfs niet met een voet...(nou niet allemaal gaan lachen)dus toen raadde de verkoper me de kawa aan....lekker veel power zodat je ook nog relax kan rijden enige nadeel vind ik wel dat ie wat zwaar is met manouvreren maar dat kan ookkomen omdat ik wat klein ben verder vind ik het een superfiets

dat nadeel ondervind ik ook, en ben 1m86 (wel maar 70kg) , lompheid is alleen maar bij het manoevreren, is meer werken om hem de bocht in te krijgen, maar redelijk stabiel
 
ja ben 1.85 en weeg rond de 65 kilo niet een van de breedste dus maar vind hem heerlijk rijden hoor.Toch vind ik dat lomper wel een uitkomst bij deze motor voel je tenminste dat je ergens op zit en met de dikke tank ken je eigen aan vast kleven.

Mijne is trouwens te koop :)
 
Bedankt voor de reacties over grootte, lompheid, etc etc. Als het zover is (hopelijk april volgend jaar) zal ik toch maar een proefritje maken. Voor het prijsverschil met een zx6 hoef je het niet te laten zegmaar. ;)

Als er meer ervaringen over de lompheid etc zijn, zijn ze altijd welkom!
 
Ik heb een '98(Kenteken '99). Lompheid vind ik wel meevallen, ik vind hem minder lomp dan een ZZR600. Het B model('94-'97) is wel een stuk lomper, vooral bij lage snelheden. Als je gewoon met je voeten bij de grond kan is er geen probleem. Voor de rest een heerlijke motor, altijd genoeg vermogen beschikbaar.

full


Binnekort te koop waarschijnlijk.
 
waarom gooit iedereen die dingen te koop. Draadje is 20 posts oud en nu al 3 verschillende die te koop worden aan geboden.

Bij deze rijd je toch de steppie snel aan de grond
 
Heb er een uit 98. Rijdt super en klinkt nu met Nikko demper ook goed. Komt binnenkort een givi koffer (v46) op, niet mooi maar wel handig.

gr. Tini

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/123043/edf0da5993b6ea350f21d9e8c57aa5c8 (IMG_5992klein.JPG)​
 
zx9r-akrapovic,

Staat jou motor toevallig in Hillegersberg (Rotterdam)? Dan heb zie ik em nl wel eens staan! Vandaag nog! Mooi dingetje man, vooral die met die akrapovic!! :}
 
Mijn twidde ZX-9R (2002) 60.000 op de teller, hiervoor eentje uit 2001

full


Greetzzz.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan