Kawa ZXR 750 knijpen?

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
Ik ga binnenkort (hopelijk) mijn motorrijbewijs halen en ik wil een kawasaki ZX6R hebben omdat die makkelijk te kniijpen zijn. Nu zijn die dingen vrij nieuw en dus vrij duur. De enige redelijk betaalbare motor is een ZXR 750 van rond de '90, maar ik heb gehoord dat die niet terug te brengen zijn naar 25 KW.
Klopt dat '(
 
Nu was ik laatst in Leeuwarden en daar waren ze net bezig om een motor terug te brengen naar 25KW.
Zij zeggen dat elke motor terug te brengen is, en zij maken daar zelf de onderdelen voor. Informeren kan nooit kwaad natuurlijk.
[edit] natuurlijk hebben we ook met het gewicht te maken |(
Kan erg handig zijn als je bijvoorbeeld nog maar een klein jaartje 25KW moet rijden. Dan zou het wellicht een optie kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Nu was ik laatst in Leeuwarden en daar waren ze net bezig om een motor terug te brengen naar 25KW.
Zij zeggen dat elke motor terug te brengen is, en zij maken daar zelf de onderdelen voor. Informeren kan nooit kwaad natuurlijk.
Motoport Leeuwarden 058-280 0100 vraag even naar Folkert = werkplaats.

Kan erg handig zijn als je bijvoorbeeld nog maar een klein jaartje 25KW moet rijden. Dan zou het wellicht een optie kunnen zijn.
Het kan met elke motor, maar of je hem ook zo kan inschrijven is toch wat anders.
 
Ik zal eens bellen daarover. Want de motor die daar stond (weet verdorie niet meer welke), die kwam er gewoon doorheen . Wil niet zeggen dat het nog fantastisch rijdt, maar het kan een optie zijn als je nog maar kort 25 KW moet rijden.
 
Ik hoop dat het kan :9~ Mijn broer heeft eenZXR, hij is tamelijk, eh...robuust, maar met een Bos uitlaat heeft ie een vet geluid en hij gaat als een tierelier. Nieuwere motoren zijn niet te betalen met een vakkenvullers salaris ;(
 
Kan je niet beter uitkijken naar een ZXR 400 en die knijpen? Je hebt toch zo goed als niks aan die extra cc's als ie geknepen is, terwijl de 400 een stuk lichter is :)

Als het goed is zou je die rond de 4-5000 € moeten kunnen krijgen, en hij is jonger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan