Kawa ZXR750 testrit of huren

Ajs

MF veteraan
6 jan 2003
2.616
0
yo gasten heb net voor het eerst maar eens ingelogd en weet nog niet helemaal hoe dit werkt maar ja we zien wel wat er gebeurt.
ik ben helemaal weg van de wel bekende zxr750 (dan wel die stofzuiger).
heb tot nu toe kawa z650, z750, BmwR65 ,R80 en K1100 gereden. deze waren niet allemaal van mij.
nu wil ik weten of iemand mij kan vertellen waar ik een ZXR750 kan huren of ergens een testrit kan maken want wie weet vind ik het helemaal niets om op zo\'n apparaat te rijden
hoor hopelijk snel iets.
groeten AJS
 
ja op de weg!!!!!!!!!!!!
ik heb het artikel gelezen. grappig maar dit was een serieuze vraag en dat is het nog steeds
 
Ik kan je alvast verklappen dat je meteen verkocht bent als je erop rijdt. Ik vind mijn ZXR750 (wel een zonder slangen maar met 130PK :P ) echt lekker rijden. redelijk stabiel op hoge snelheid (>240km/h) ;)

suc6 met je beslissing
 
Ik kan je alvast verklappen dat je meteen verkocht bent als je erop rijdt. Ik vind mijn ZXR750 (wel een zonder slangen maar met 130PK :P ) echt lekker rijden. redelijk stabiel op hoge snelheid (>240km/h) ;)

suc6 met je beslissing

130pk? Wheelies, klopt dat wel????? Waar is het bewijs?
Standaard is die van jou toch echt 121pk hoor.....
....je ziet wel ik ben erg kritisch.
 
Laatst bewerkt:
yo gasten heb net voor het eerst maar eens ingelogd en weet nog niet helemaal hoe dit werkt maar ja we zien wel wat er gebeurt.
ik ben helemaal weg van de wel bekende zxr750 (dan wel die stofzuiger).
heb tot nu toe kawa z650, z750, BmwR65 ,R80 en K1100 gereden. deze waren niet allemaal van mij.
nu wil ik weten of iemand mij kan vertellen waar ik een ZXR750 kan huren of ergens een testrit kan maken want wie weet vind ik het helemaal niets om op zo\'n apparaat te rijden
hoor hopelijk snel iets.
groeten AJS

He, kijk, daar moet ik toch weer ff heel positief op reageren....als doorgewinterde MF ZXR-freak!!!!

Goede keuze!!!!
 
Ajs,

Ik zou gewoon bij een motordealer (motorport/safe) naar binnen stappen en kijken of hij/zij een Kawa van dit type 2-hands heeft staan en vragen of je een proefrit mag maken. Bij de meeste motordealers heb je namelijk die mogelijkheid.

Greetz.

V-twin greetz you
 
Terug
Bovenaan Onderaan