Kawa ZZR 600 (Kopen of Niet ??)

Vosjuh

MF veteraan
1 aug 2005
3.115
1
Ik heb net me rijbewijs gehaald en sta op het punt om een zwart/zilver Kawasaki 600 ZZR uit 1998 met 28.000 km op de teller te kopen (ik twijfel alleen nog een beetje).... De fiets ziet er wel super netjes uit

De prijs is vast op € 3600,- (Zie attachment voor foto)

Wat zeggen jullie ervan?? help mij die knoop door te hakken please.....

__________________


Cya on the road :]

Bijlage: kawa.JPG
 
Laatst bewerkt:
las Als je hem wil hebben, moet je hem kopen. Zo niet, dan moet je hem laten staan :+

Is een goeie motor om op te beginnen en zien er mooi uit!
 
Laatst bewerkt:
ziet er mooi uit en is een prima fiets. Ik weet niet hoe lang je bent? Als je boven de 1.90 bent kun je beter een zzr 1100 kopen. Maar anders, kopen en rijden.
 
Ik ben natuurlijk bevooroordeelt, maar ik zou het doen :) - ik heb een ZZR600 uit '99 en die bevalt me super, niet zo extreem als een ZXR maar toch erg sportief. De prijs lijkt me ook alleraardigst, ik was vorig jaar intotaal €5000 euro kwijt nadat ik de motor uit duitsland gehaald had.

stekman: Die jongen zegt dat ie "net" z'n rijbewijs gehaald heeft, en jij wilt hem op pad sturen met een 1100? - Lijkt me geen goed plan. 100 pk is al lastig genog om in bedwang te houden als beginnend motorrijder.
 
Testritje maken van een uurtje of wat. Voelen of hij lekker rijdt, luisteren en kijken of hij technisch okay is. Als je 3 maal ja kunt antwoorden, kopen! Fraai prijsje, ook.

Succes er mee!

Ik had mijn rijbewijs ook 2 maanden en kocht toen de 1100. Ligt allemaal aan jezelf.

Maar het prijsverschil zal ook meespelen denk ik. :)
 
Jongens, lijkt me duidelijk....

Ik heb al een proefrit van een uur gemaakt en hij rijdt geweldig, lekker vel en togh ook lekker soepel....

Ik heb de papieren al en ga em morgen (dinsdag) overschrijven op naam....


Greetz Vosjuh
 
Ziet er strak uit die fiets. Goeie kleur en mooi ruitje :}

Op www.marktplaats.nl kun je goed checken of de prijs een beetje in de goede richting komt.


--------------

Hé, net gezien dat je 'm al zo goed als gekocht hebt.

*O* -O- *O* Gefeliciteerd *O* -O- *O*

En de prijs is echt wel een goeie, als ik dat zo s ff op marktplaats bekijk.

 
Laatst bewerkt:
Jongens, lijkt me duidelijk....

Ik heb al een proefrit van een uur gemaakt en hij rijdt geweldig, lekker vel en togh ook lekker soepel....

Ik heb de papieren al en ga em morgen (dinsdag) overschrijven op naam....


Greetz Vosjuh
GEFELICITEEEEEEERD!
 
Goede keus, goede prijs. Heerlijke toer/sport motor. Idd niet zo extreem en kan je lekker mee op vakantie gaan ;)
Succes en gefeliciteerd :Y
 
full


Kijkt wat makkelijker ;)

En had niemand anders dat nou ff kunnen doen B|
 
Mooi :} Gefeli! En laat ff weten hoe die bevalt. Ik zit er ook over te denken om een ZZR 600 aan te schaffen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan