Kawa (ZZR1100D) onderdelen in NL?

GSlandrover

MF veteraan
Donateur
28 jul 2014
2.032
770
Allen, ik zoek de keerring van de schakel-as, olie aan het verversen en daar lijkt ie te lekken. Weet iemand waar in NL ik die zou kunnen vinden?
Of de maten zodat er wellicht een universele in kan?

Zou seal 920491186 moeten zijn. ZZR1100D 1993

Op Ebay staan ze wel, maar zou graag zsm weer rijden.
 
Allen, ik zoek de keerring van de schakel-as, olie aan het verversen en daar lijkt ie te lekken. Weet iemand waar in NL ik die zou kunnen vinden?
Of de maten zodat er wellicht een universele in kan?

Zou seal 920491186 moeten zijn. ZZR1100D 1993

Op Ebay staan ze wel, maar zou graag zsm weer rijden.
De Kawasaki dealer,of CMSNL,de eerste zal waarschijnlijk het snelste zijn.
 
Dealer kan hem inderdaad morgen/overmorgen hebben.

Eén en ander is bij mijn motor nogal lastig bereikbaar ivm het zijspan frame. Ben dus olie aan het verversen en zag dat de oliedruk schakelaar ook zweette, die zit bij mij onderop het blok ipv aan de zijkant (zoals bij de latere blokken?). Nu heb ik een reserveblok, schakelaar even overzetten.

Vraag; moet er loctite aan de draad voor afdichting? het is alu/conische draad. Schakelaar moet massa kunnen maken met het blok, tape is dus geen optie.
 
Dealer kan hem inderdaad morgen/overmorgen hebben.

Eén en ander is bij mijn motor nogal lastig bereikbaar ivm het zijspan frame. Ben dus olie aan het verversen en zag dat de oliedruk schakelaar ook zweette, die zit bij mij onderop het blok ipv aan de zijkant (zoals bij de latere blokken?). Nu heb ik een reserveblok, schakelaar even overzetten.

Vraag; moet er loctite aan de draad voor afdichting? het is alu/conische draad. Schakelaar moet massa kunnen maken met het blok, tape is dus geen optie.
Hoe zit dat nu dan gemonteerd?
 
De schakelaar? Die zit onderop. Inmiddels gezien dat dit zo bij de eerste serie gedaan is. Om de keerring van de schakel as te verwijderen moet de klem van de as. Daarvoor moet de linker schetsplaat van de naafbesturing eraf. Inmiddels alles klaar, wachten op de keerring, verse olie erin en gaan!
15972384881791863643699422332462.jpg

Foto maakt het wat duidelijker
 

Bijlagen

  • IMG_20180410_171658_631.jpg
    IMG_20180410_171658_631.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 5
Terug
Bovenaan Onderaan