kawaknaki

kawaknaki

Rookie
23 nov 2004
6
0
delfzijl
Toch maar eens geregistreerd hier.Ben helaas geen actieve rijder meer(lichamelijke oorzaak),maar heb heel wat jaren genoten van het me verplaatsen op 2 wielen.De nick geeft eigenlijk wel aan , welk merk mijn voorkeur heeft.Ooit was ik de trotse eigenaar van ( niet tegelijk hoor)Gpz550,Gpz750,Gpz750R, en als klap op de vuurpijl Gpz750 turbo, waarvan er maar 25 in nederland waren op dat moment.Een leuke anekdote is het volgende verhal:Ik had de turbo net gekocht bij Bakker in nieuw weerdinge, en reed op de snelweg richting groningen,toenik ingehaald werd door een motoragent,die mij aangaf hem te volgen naar de 1e de beste parking.Daar aangekomen stapte hij af, kwam naar me toe ,maar liep eerst om mijn motor heen en bekeek hem van onder tot boven.daarna zette hij zijn helm af en het eerste wat hij zei was:Hoe hard kan die?Toen pas stelde hij zich voor.Mijn antwoord was :heb nog geen idee, heb er net zo'n 30 km opzitten.Hij vroeg nog het nodige hoeveel vermogen etc, en ging er toen weer vandoor.Vond het wel een leuke ervaring.En hoe hard hij werkelijk liep,echte kilometers dus ,weet ik nog steeds niet maar met een spel met een porsche in duitsland , wilde de wijzer uit het tellerhuis , en de max daarop was 250.He begin ook weer te kwijlen nu ik dit zit te tikken .Zo dit was dus mijn 1e post,als het goed gaat zullen er wel meer volgen :]
 
ik wil ook turbo!!!!!!! dat lijkt me echt SUPERVETMEGAGAATOFKIKKE!! ahhhhh me hart begint nu al te bonken 8-) :} *D


sorry moest ff
 
full
 
dit is er dus 1 gevonden op het net,anders moet ik een foto van een foto maken , is dit toch iets makkelijker.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan