Kawasaki 1100 uit 1999 met zijspan uit Urmond

age sr

Rookie
6 nov 2014
4
0
Grubbenvorst
.

Ik heb een hele andere vraag, ik ben op zoek naar de vorige eigenaar, van de motor van een vriend had die helaas is overleden aan kanker.
Hij had een zijspan gekocht in Urmond, een Kawasaki 1100, ZXR met een zwart zijspan met 2 ongeveer 15 cm brede zilverkleurige biezen van voor tot achter over het zijspan, om dit zijspan bij vrienden die nu in het buitenland wonen gekeurd te krijgen, is het heel belangrijk dat we de vorige eigenaar weten, want niemand weet wie de zijspanbouwer, en frame bouwer was van deze geweldige combinatie, het is al een jaar of 8 als ik moet schatten geleden dat onze Leo dit zijspan kocht, en ze hebben er altijd veel rijplezier mee gehad.
Mijn vraag ken jij evt een zijspanrijder, die me verder zou kunnen helpen die uit Urmond komt, wij wonen in Grubbenvorst dat is net wat ver weg om in de winkels foto's en oproepjes op te hangen. Misschien dat ik via deze weg achter de vorige eigenaar kan komen.

Groetjes Age de Vries en Karin Hesen
full
 
.

Ik heb een hele andere vraag, ik ben op zoek naar de vorige eigenaar, van de motor van een vriend had die helaas is overleden aan kanker.
Hij had een zijspan gekocht in Urmond, een Kawasaki 1100, ZXR met een zwart zijspan met 2 ongeveer 15 cm brede zilverkleurige biezen van voor tot achter over het zijspan, om dit zijspan bij vrienden die nu in het buitenland wonen gekeurd te krijgen, is het heel belangrijk dat we de vorige eigenaar weten, want niemand weet wie de zijspanbouwer, en frame bouwer was van deze geweldige combinatie, het is al een jaar of 8 als ik moet schatten geleden dat onze Leo dit zijspan kocht, en ze hebben er altijd veel rijplezier mee gehad.
Mijn vraag ken jij evt een zijspanrijder, die me verder zou kunnen helpen die uit Urmond komt, wij wonen in Grubbenvorst dat is net wat ver weg om in de winkels foto's en oproepjes op te hangen. Misschien dat ik via deze weg achter de vorige eigenaar kan komen.

Groetjes Age de Vries en Karin Hesen[afbeelding]


Deze werd toch pasgeleden op facebook te koop aangeboden?
Was volgens mij via Enigma ? (of die deelde de link)

Wellicht hem eens vragen.



Leuke combi btw !! :Y


Gefunden; Dropje73 in "Aankoop tip van de week 2.0"
 
Laatst bewerkt:
Urmond, Grubbenvorst. ..
Veel treffens gehad in die omgeving. Bestaat nozzle nog?
 
dat is volgens mij een span van herker ne belg die in herk de stad zit
 
Laatst bewerkt:
Hallo Mannen,

Enigma ook wel de motorzaak van Roger heeft hem inderdaad op internet gehad,
hij weet niet wie de bouwer is, we zijn ook met Ad van de klep van Lbs in gesprek geweest het zijspan is niet van hem en hij kon het ook niet, geen plaatjes of nummers op frame of bak.
Maar schrijf je Herker een Belg zoals het er staat en is Herk een stad, dan ga ik zeker naar hem op zoek, hartstikke bedankt zover Ozzie ken ik wel Nozzle niet helaas, we hebben inderdaad hier vaker een treffen.

Groet Age
 
herk de stad zo wordt het geschreeven jupiler kent die herker da is ne bandenboer in herk de stad vlak bij st truide en hasselt die man maakt zijspannen na zijn dagtaak als banden boer
 
Hallo Jongens,

We hebben met Luc contact gehad, die zegt t ziet eruit als de zijne, maar dan moet er een plaatje van hem op het frame zitten, en dat kunnen we niet vinden.
En Sahid, ik heb opgezocht wat daarmee bedoeld wordt dat is volgens google een zijspan ombouwer, maar of die ook die van Luc nabouwd ik me niet duidelijk,

Omdat er geen plaatje op het frame zit, is het lastig. hoe kom ik aan een plaatje op t frame, voor de keuring?
Is daar aan te komen.
Ik ga Luc nog eens bellen, groet Age
 
In welk land moet hij eigenlijk gekeurd worden?

En als je de combi hier als L4 laat keuren, nemen ze dat dan niet zo over in het buitenland?
Als de trekker van voor 1 juli 1999 is, ben je met Euro 55,00 klaar, in Nederland.
Volgens mij is een typeplaatje oid hier niet verplicht. Het zal misschien een betere indruk op de keurmeester geven, maar verplicht is het niet
 
.

Ik heb een hele andere vraag, ik ben op zoek naar de vorige eigenaar, van de motor van een vriend had die helaas is overleden aan kanker.
Hij had een zijspan gekocht in Urmond, een Kawasaki 1100, ZXR met een zwart zijspan met 2 ongeveer 15 cm brede zilverkleurige biezen van voor tot achter over het zijspan, om dit zijspan bij vrienden die nu in het buitenland wonen gekeurd te krijgen, is het heel belangrijk dat we de vorige eigenaar weten, want niemand weet wie de zijspanbouwer, en frame bouwer was van deze geweldige combinatie, het is al een jaar of 8 als ik moet schatten geleden dat onze Leo dit zijspan kocht, en ze hebben er altijd veel rijplezier mee gehad.
Mijn vraag ken jij evt een zijspanrijder, die me verder zou kunnen helpen die uit Urmond komt, wij wonen in Grubbenvorst dat is net wat ver weg om in de winkels foto's en oproepjes op te hangen. Misschien dat ik via deze weg achter de vorige eigenaar kan komen.

Groetjes Age de Vries en Karin Hesen[afbeelding]


ZRX (kan behoorlijk schelen met internet zoeken)
 
Laatst bewerkt:
Haha, dat is best een uitgemolken onderwerp geworden, een tijdje geleden zeker.
Is jou span al L4 inmiddels Willollum? Volgens mij rijden er nog best veel ongekeurde rond op dit moment.
 
Was me ook echt niet bewust dat ik een domme vraag gesteld had....heb een en ander nog terug proberen te zoeken, maar kon niet echt een logischer datum vinden dan 1997. Had ook maar in mijn hoofd dat Lasmoat zijn XJR van 1998 was/is en dat hij daarom zijn keuring ook uitstelde.

Mijn Span is niet gekeurd en doe ik ook niet zolang hier nog geen specifieke regels voor zijn denk ik.
 
Was me ook echt niet bewust dat ik een domme vraag gesteld had....heb een en ander nog terug proberen te zoeken, maar kon niet echt een logischer datum vinden dan 1997. Had ook maar in mijn hoofd dat Lasmoat zijn XJR van 1998 was/is en dat hij daarom zijn keuring ook uitstelde.

Mijn Span is niet gekeurd en doe ik ook niet zolang hier nog geen specifieke regels voor zijn denk ik.

Was geen domme vraag hoor.
Dacht eigenlijk dat je een geintje maakte..... :$
Niet zo lang geleden dezelfde "discussie" met wat mensen op facebook gehad. Dan merk je dat mensen absoluut niks terug lezen (kwa reacties). Daar werd ik een beetje moedeloos van het feit dat je in de reacties onder 1 artikel wel 3 of 4 keer dezelfde datum moet herhalen, ben er toen maar mee op gehouden.....


Mijn span is van mei 1999 en is voor 55,00 Eypo bij een 'lokaal' RDW station gekeurd, dan weet je genoeg!


edit; trouwens jammer dat de "zijspanclubs" hier absoluut niet op in springen en stug verkeerde datums blijven roepen :?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er een heel artikel over geschreven in het clubblad van de NVZ. Geeft wel wat rumoer zegmaar :9

Die van Lasmoat is van 98 en kan dus gewoon voor 55 euro gekeurd worden, tot de regels worden veranderd en het meer geld gaat kosten. Ik zou het voor die tijd regelen, maar Lasmoat wacht wel vaker met dingen :9

Ik snap niet dat mensen voor die 55 euro een keuring uitstellen. Dan heb je de zaken gewoon voor elkaar en dat voelt voor mij doorgaans goed. Maarja, hou ook van afwerken enzo en daar denken anderen ook anders over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan