Kawasaki 125 KMX

Hahahahahaha ik zou zeggen wat let je we kunnen er ook 1 uit Duitsland halen of Belgie

Ik hoor het wel enne als ik tijd heb ga ik uiteraard wel mee
 
Vandaag weer een motor rijles gehad , hoop dat ik mijn rijbewijs heb zo ergens begin April.

Zou graag eens op mijn 125 willen rijden
 
Heb nog een vraagje :

heeft iemand enig idee wat het verbruik is van een 125 KMX met normaal straat gebruik ??????
 
16 Maart moet ik op examen voor de voertuig beheersing in Eindhoven
Duimen jullie voor me
 
Zal ik doen. Misschien kunnen we een keer samen offroad rijden als je je rijbewijs hebt :) Woon ook in omgeving ehv.
 
Hahaha ik woon in Tilburg maar moet in Eindhoven op voor mijn voertuig beheersing
 
Mijn DT125 rijdt 1 op 19, en rij meestal rustig. Gezien de zwarte bougie staat de DT wat rijk afgesteld, maar durf niet te veel te experimenteren.
Verder rij ik meestal 80km/hr wegen en gezien postuur en gewicht moet de DT soms behoorlijk werken.
Succes op 16-3.
Hoeveel tijd zit er tussen 16-3 en het daadwerkelijke afrijden?
 
Vanaf de 24e Maart zijn er alle dagen mogelijkheden om af te rijden volgens mijn instructeur
 
@ DT : Hoelang heb jij je DT al en hoeveel kilometers staan er al op de teller ? veel onkosten gehad??
 
Ik heb de DT sinds eind 2003. Destijds gekocht met 18000km en zit nu op 22800km. Naast de DT heb ik nog 2 motoren, waardoor het aantal km beperkt is gebleven.
Bij aankoop liep de DT beroerd door een aangekoekte gasnaald. Na schoonmaken was dit probleem uit de wereld. De DT heeft wat problemen gekend door lange stilstand bij vorige eigenaar(s), zoals roest in de tank en aan de zuigerpen/lager. In de zuigerpen was een gat van enkele mm2 geroest. Heb het blok gesplitst, nieuwe lagers en een fris zuigertje gemonteerd. Ook nogal wat zaken moesten vervangen vanwege de leeftijd van de DT (bouwjaar 1983), zoals een nieuwe zadelovertrek, nieuwe spaken (achterwiel), nieuwe uitlaat en einddemper, nieuw luchtfilter, nieuwe banden, nieuwe kettingset, nieuwe remvoering, achterspatbord vervangen, kettingplaathouder vervangen, nieuw voorspatbord, achterveer vervangen. Het lijkt een hele waslijst, echter is verspreid over een jaar of 6.
De meeste zaken komen metname door de leeftijd van de DT en zul jij niet zo snel last van hebben. Onderdelen zijn over het algemeen nog te koop, waarbij ik een aantal onderdelen, nieuw en tweedehands, via Ebay heb gekocht.

IMG_3605.jpg


Hier de meest recente foto van de DT (gisterenmiddag) na een uurtje bospaden. Gezien bovenstaande waslijst ben ik wat zuinig op de DT, anders was deze een stuk smeriger geweest.
 
Gisteren de Kawa nog ff uit de schuur gehad en een paar rondjes om het huis gereden hahahaha
Tja ik kon het niet laten


 
Ziet er nog netjes uit. Probeer zo te houden. Is schat ik toch wel een zo´n 20jr jonger dan mijn DT-tje.
 
bjr 1998

Maar hij is in Juni 2000 op kenteken gezet, en hij was van de 1e eigenaresse
 
Zo morgen is het eindelijk de 16e maart en mag ik op voor mijn AVB in Eindhoven .

Hopelijk slaag ik gelijk dan kan ik op naar de laatste stap: het PRAKTIJK EXAMEN. :] O-)
 
en is het een beetje gelukt?
tussen tilburg en eindhoven kun je mooi langs het kanaal over de zandpaadjes :)
 
Vanmiddag dus op geweest voor het AVB en........................... GESLAAGD *O*
 
Heel netjes, we hadden niet anders verwacht.
Red je de rest nog voor 18 april?
 
De bedoeling is 9 April afrijden ........................... dus het zal er om hangen
 
gefeliciteerd man! *O* ,
ik ben vandaag ook nog bij het CBR geweest,
mijn vriendin moet op voor haar motortheorie, ook geslaagd, 1fout :+
 
Laatst bewerkt:
Kijk dat zijn nog eens berichten jullie ook proficiat
 
Morgen nog 3 weken ............. man ik kan niet wachten hahahahahaha
 
groot gelijk, niets zo mooi dan een beetje rond scheuren met een beetje fatsoenlijk weer 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan