Kawasaki 125 KMX

niet slecht voor die tijd.

de mijne staat nu gewoon onder een afdak buiten, stamp hem om de 1.5week een keer aan, af en toe 2weken..
maar ik sta wel ff te stampen.. hij staat vrij arm met deze temperatuur, dus met choke er op loopt hij wel fatsoenlijk met warmdraaien, zonder choke is het zo weer afgelopen..

als hij warm is stamp ik hem wel zo in een keer aan.
 
het enige wat er bij mij anders in zit is een carbon membraan omdat de originele opgegeten was..
 
Ondertussen alweer 14 dagen verder en nog niet met de motor naar het werk kunnen rijden wat een ...... weer zeg '(
 
ik heb vorig weekend gereden, lekker offroad geweest,
maar ik heb een frontflip gedaan en de motor op gevangen, niet fijn..
voetsteuntje over mijn schouderblad gehad, dus wat mooie diepe sporen door mijn perzikhuidje :P
en mn jas en t-shirt kapot.. maar goed, hobby's mogen geld kosten.

wanneer ga je is mee offroad? gewoon rustig aan?
 
Nee yoh das nix voormij offroad rijden ik hou het maar gewoon op de weg , dan doe IK al gek genoeg hahahahahahahaha

Oja ik ga wel voor de 1e x naar de Motorbeurs en wel op 18 Feb :]
 
Laatst bewerkt:
veel motors om op te kwijlen, maar het viel me een beetje tegen vorige 2 jaar, dus ik ga niet meer.
have fun ;)
 
Gisteren voor het eerst 1 ruim 2maanden weer een x metde motor naar het werk geweest was heerlijk om weer eens ff rond te rijden :]
 
ik ben de mijne helemaal opnieuw aan het bekappen/stickeren en bekleden :)
zie vorderingen:
1230560947_6_Y8HN.jpeg

1230560929_6_D3gZ.jpeg
 
Morgen eindelijk weer eens op de motor naar het werk :] , het wordt waarschijnlijk tegen de 13 graden aan. donderdag en vrijdag wordt het weer met de auto aangezien het gaat regen :X
 
Heb vandaag 2 vizieren binnen gekregen voor mijn Shark S500 helm allebei met pinlock. 1 donker vizier en normaal vizier met een amberkleurige pinlock .
 
ben 2 weken geleden een keer met de motor naar het werk gegaan.. is mijn handen een beetje tegen gevallen, voor de rest goed te doen qua kou..

heb trouwens ook een helmcamera aangeschaft :)
 
ben 2 weken geleden een keer met de motor naar het werk gegaan.. is mijn handen een beetje tegen gevallen, voor de rest goed te doen qua kou..

heb trouwens ook een helmcamera aangeschaft :)


laat eens wat beelden zien van je helmcamera
 
Heb gisteren een nieuwe bougie geplaatst omdat hij wat slechter begon te starten, nu met nieuwe bougie erin weer 1 trap en hij loopt zonder choke :]
 
Een KMX is krachtiger dan een DT en praktisch onverwoestbaar.
Hij hoort meer thuis op de bospaden, maar in de stad zal ie het ook goed doen.
Er worden buiten Europa zelfs Enduro's/trail races mee gereden en gewonnen tegen XR's, KDXen, KLXen enz.
 
Laatst bewerkt:
Ben er nog steeds goed over tevreden en zeker voor het doel waar hij mij voor dient. namelijk woon werk verkeer Tilburg - Vught en terug
 
ik wil m wel eens tegen een KX zien rijden dan :lol:

maargoed, wanneer gaan we is offroad? ;)
 
Aangezien ik nog een kx250 monster zie, hier de mijne:
2011%5C01%5C26%5Cbikepics-2139074-800.jpg


Is een enduro, kenteken ligt er af omdat ik nog geen rijbewijs heb.

Komt binnenkort wel te koop te staan -O-
Heb ook nog een kx125 in onderdelen, Als iemand wat nodig is laat het maar weten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan