Kawasaki 250 LTD of Z250C

Toch al bijna 900 geboden.
Maar ja die tank....
Nou, pff... Da's gortig. Ik had niet de indruk dat deze fietsjes enige cultstatus hadden ofzo, dus dat is een forse prijs. En als ik hem in NL op de weg wil krijgen moet ik ook nog eens langs de RDW. Voor onderdelen was het misschien een optie, maar nondedju... 900 piek, nee bedankt.
 
Nou, pff... Da's gortig. Ik had niet de indruk dat deze fietsjes enige cultstatus hadden ofzo, dus dat is een forse prijs. En als ik hem in NL op de weg wil krijgen moet ik ook nog eens langs de RDW. Voor onderdelen was het misschien een optie, maar nondedju... 900 piek, nee bedankt.

Origineel en netjes drijft de prijs wel op.
Een nette z200 op marktplaats bijvoorbeeld al 2200 op geboden.
 
Het is ook niet het zadel, daar heb ik geen problemen mee. Ik ben van mijn 18e alltijd op buikschuivers onderweggeweest en als je dan inene op een Apehangertje komt is het toch effe een hele andere belevenis. Ik heb een Dragbarretje aangeschaft en dat ga ik er een keertje snel iop proberen...
Ben wel benieuwd naar het resultaat hiervan, als je een fotootje hebt als je hieraan toe bent gekomen. Het zal wel een beetje de look hebben van de Z250C zoals je in een andere thread volgensmij zelf al zei.
 
@rw Ik mag je geen privébericht sturen, dus even hier: ik zoek voor die van mij een nieuw inlaatrubber voor de carburateur. Schijnbaar is daar lastig aan te komen. Heb jij nog tips, of er misschien een liggen die je verkoopt?

(Of iemand anders die meeleest, uiteraard!)
 
Lastig idd, zelf draai ik er dan een (aluminium) met stukje radiateurslang er tussen.
 
Zoiets
 

Bijlagen

  • 20210129_142121.jpg
    20210129_142121.jpg
    119,6 KB · Weergaven: 4
  • 20210129_142108.jpg
    20210129_142108.jpg
    105,5 KB · Weergaven: 3
Ah, slim. Sluit dat voldoende luchtdicht af?

Ik ga het proberen met 3D-printen. Dat kan ook met flexibel, rubber-achtig spul (TPU), dat ook nog eens benzine-bestendig is. Ik ga dit weekend het originele stuk opmeten. Of heb jij de maten nog, en zo ja, wil je die delen?
 
Tuurlijk
 

Bijlagen

  • 20210129_150918.jpg
    20210129_150918.jpg
    99,7 KB · Weergaven: 5
  • 20210129_150942.jpg
    20210129_150942.jpg
    127,7 KB · Weergaven: 5
  • 20210129_151007.jpg
    20210129_151007.jpg
    107,2 KB · Weergaven: 5
  • 20210129_151030.jpg
    20210129_151030.jpg
    91,9 KB · Weergaven: 4
  • 20210129_151053.jpg
    20210129_151053.jpg
    111,5 KB · Weergaven: 4
  • 20210129_151117.jpg
    20210129_151117.jpg
    88,3 KB · Weergaven: 5
  • 20210129_151159.jpg
    20210129_151159.jpg
    114,6 KB · Weergaven: 5
  • 20210129_151243.jpg
    20210129_151243.jpg
    95,7 KB · Weergaven: 5
De groene, heb het gevonden wel weer prijzig.
Een (nagenoeg)complete z200 voor a500 sta ik nog wel voor open.
 
Zo hee, die zwartwitte fiets! Die pak je grondig aan. Ik zie er bijna geen Z250C/LTD in terug. Ben benieuwd naar het eindresultaat!
 
@rw (en eventueel @Rob RD als die al is gaan rijden), wat is je olieverbruik? Ik rij redelijk sportief, natuurlijk voor zover mogelijk op dit dingetje, maar ik jaag hem graag door. In amper 100KM gaat het oliepeil van de top van 't glaasje tot helemaal onderaan. Dan moet ik er een goeie 250ml bijkiepen om hem weer tot de top te krijgen. Met andere woorden, een liter op de kleine 500KM... Hij rookt/spettert niet, maar zweet wel wat. Hoe is dat bij jou?
 
Vrijwel heen verbruik. Maar ik mag er uit opmaken dat hij het niet opsnoept maar eruit gooit, in grote zwarte vette fonteinen, een fenomenaal schouwspel opleverend dat tot op kilometers ver waargenomen kan worden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan