kawasaki 454 ltd projectje...

Hehehehe onderdelen zoeken en bestellen hoort erbij . Sneupen om de juiste koplamp bv hoort bij het verbouwen ook al is dat lekker met een pilsje bij de kachel haha

_O- _O- Daar hoef je mij niks over te vertellen kerel, ik weet hoe het werkt.
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- Daar hoef je mij niks over te vertellen kerel, ik weet hoe het werkt.


en ik zoek meteen naar een klein choppertje voor een nichtje van olga..

savage of rebel 450 . of iets dergelijks dus als iemand nog iets weet voor een heel zacht prijsje ???????
 
ja maar das geen 25kw .. haha ze vind een savage wel heel erg leuk ... en je kunt wel afknijpen maar krijgt het niet op kenteken ..geen type2 goedkeuring ..
 
o ja dit wordt het stuurtje..... is niet het hele hoge model deze is 30 cm hoog ..



full
 
ja maar das geen 25kw .. haha ze vind een savage wel heel erg leuk ... en je kunt wel afknijpen maar krijgt het niet op kenteken ..geen type2 goedkeuring ..

Kan ze dan niet beter een rebel 250 nemen, die valt daar volgens mij wel gewoon onder, had er destijds eentje voor Bea gekocht en zijn best wel leuke motortjes die goed hanteerbaar zijn.
 
_O- _O- hangt er natuurlijk vanaf waarmee je het vergelijkt, denk dat de rebel stukken rustiger is qua rij-eigenschappen, weet wel dat ze motorisch behoorlijk betrouwbaar zijn maar dat zijn er natuurlijk wel meer.

Denk dat ze eerst eens goed moet nagaan wat ze wil besteden en welke motor haar voorkeur heeft.
 
Kan ze dan niet beter een rebel 250 nemen, die valt daar volgens mij wel gewoon onder, had er destijds eentje voor Bea gekocht en zijn best wel leuke motortjes die goed hanteerbaar zijn.

vanmiddag een motortje gekocht het is een kawasaki el 250 geworden .. leuk ding !!
 
Misschien eens iets aan al die kabels aan het stuur doen?

Maar die kentekenplaathouder ziet er veel beter uit zo :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien eens iets aan al die kabels aan het stuur doen?

Maar die kentekenplaathouder ziet er veel beter uit zo :)

kenteken is idd veel beter haha ..

ik zou niet weten wat ik met de kabels moeten doen .vind het ook niet mooi maar heb geen andere optie.... door het stuur is geen optie .. kan ze nog wel iets fatsoeneren . maar wil dan eerst een nieuwe koplamp gemonteerd hebben ..... had er 1 gevonden op mp maar hij wil hem niet opsturen ??
 
Elektrische schakelaars van het stuur afhalen is misschien een optie?

Als je nog verder wil gaan kan je de gashandle vervangen door een met alleen maar een pull kabel.
En je zou de remleiding kunnen vervangen door een rvs exemplaar, die zijn veel dunner.
 
Zo zie je maar dat niet alles ideaal is om te monteren, je moet rekening houden met meerdere dingen waaronder het wegwerken van bedrading waar het mogelijk is, geeft toch altijd een beter eindresultaat.

Het is natuurlijk maar net wat iemand er van verwacht, aldoende leert men.
 
Laatst bewerkt:
ik zou het niet weten hahah deze worden gemaakt bij www.dtchopperparts.com
en je kunt ze krijgen zoals je ze hebben wil .
hij maakt ze zelf.!
 
ik zou het niet weten hahah deze worden gemaakt bij www.dtchopperparts.com
en je kunt ze krijgen zoals je ze hebben wil .
hij maakt ze zelf.!


Nee daar gaat het niet om,
Ik heb iets over een terugroepactie gelezen.
Maar nu ik de foro nog een keer zie, denk ik het niet.
 
oke . nee ik weet wel zeker dat het niet om dit stuurtje gaat ... dit is geen fabrieks stuur of massa product..
 
kenteken is idd veel beter haha ..

. maar wil dan eerst een nieuwe koplamp gemonteerd hebben ..... had er 1 gevonden op mp maar hij wil hem niet opsturen ??

hij heeft hem toch opgestuurt en vandaag binnen gekregen . mooie koplamp...
 
pff dat lassen is best nog pittig als je zo'n ding nog nooit in je handen hebt gehad hahaha

ben eerst nog maar effe oefenen ... :+
 
_O- _O- Hangt van het soort lasapparaat af, CO2 kan "iedereen" , heb er laatst 2 collega`s wegwijs mee gemaakt en die hadden het na 15 minuten redelijk onder de knie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan