kawasaki 454 ltd projectje...

Doe de ene keer wat meer als de andere keer,sommige dingen nemen effe wat meer tijd dus duurt t wat langer voor er weer een update is , maar ik geef nooit op hij gaat dit voorjaar nog de weg op ... :] :]

Goed zo kerel, gaat mij helaas niet lukken met mijn nieuwe projectje! _O- _O-
 
zo aantal frame onderdelen .. zijn in kleur .. kroonplaat , voorvork-poten, afdekplaat onder zadel, sidemount, enz

en de koplamp gemonteerd.


full

full
 
nog een paar dingetjes afwerken qua elektra enz...........dan nog even een besluit nemen over de paintjob ... kleur en eventuele airbrush van de tank zijkappen en achterspatbord ...... dan kan ie de weg op!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Ben ook wel benieuwd naar de uiteindelijke kleuren, want niet alles staat bij die prachtige witte velgen.
 
nog een paar dingetjes afwerken qua elektra enz...........dan nog even een besluit nemen over de paintjob ... kleur en eventuele airbrush van de tank zijkappen en achterspatbord ...... dan kan ie de weg op!!!!!!!!

Doe je best kerel, mag je achteraf meedenken ivm mijn "project" :9

( maar mijn wielen worden gewoon zwart!)
 
Laatst bewerkt:
yes !!! ik weet wat het gaat worden (qua kleur ) *O* *O* ... hoop dat t lukt (tis voor mij voor t eerst dat ik het ga uitoefenen op een motor ) 8-) 8-) .. ...

yep ik ga t nog niet vertellen, denk over een week of 2 dat ie klaar is .... :]
 
oke klein voorproefje !!!

alles zit nog los op de motor . dus het een en ander kan wat scheef lijken . achterspatbord komt bv nog lager enz ... tank word nog een keer gespoten .. zadel zit er nog niet op en koel vloeistof tankje word ook nog weggewerkt..

idd hij is toch zwart geworden

en ga vanavond beginnen met rood en witte pinstriping ( lekker old school )... en uitlaat komt om de bochten witte uitlaat tape.. dempers moet ik nog wat anders voor verzinnen ..

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
zo en dan nu mijn eerste pinstripe *O* ... na een klein beetje geoefend te hebben ...
(voor een schilder met beetje vaste hand wel te doen ;) )


full

full
 
staat MOOI bij de rood witte velgen ...... O-) O-) ;) ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan