kawasaki 454 ltd projectje...

Hahaha bij 0.11 lijkt het net alsof een vogel op je tank schijt _O-
Verder echt tof!

hahaha nee dat was de spiegel het binnen werk viel eruit
is plastic dus er weer ingelijmd. spiegeltje zit er effe voor de fun op je kan er niks mee ..

ben aan t kijken voor paar echte spiegeltjes..

je ziet t vallen en daarna ook nog effe over de grond rollen vlak boven het voorwiel :+ _O-
 
Laatst bewerkt:
Weet je nog wat we tegen elkaar zeiden kerel " looks before comfort" , knippers erop zou afbraak zijn aan het geheel, zou ze er niet opzetten. En geloof me, een hand en voet uitsteken heeft z`n charme wel, gewoon even wennen.
:^
 
:^

zolang er geen installatie opzit (knopjes lampjes etc) hoef je ook geen knippers te hebben en mag je gewoon je voorpoot uitsteken..
(tot begin '90)

zit er wel wat op wat op installatie lijkt dan moet het werken..


Lekker belangrijk.....er af met die knippers. :)
 
Op naar nieuw project... niet te lang houden anders ga je je eraan hechten. En wil je alles houden..hehehe
 
Ben rustig aan t rond kijken. Als ik wat moois gevonden heb laat ik t weten . Wordt vast wel weer een mooi project....
 
Tof ding! Zelf heb ik ook een 454 omgebouwd, maar zit al een tijd te rotten met het achterspatbord. Maar k zie nu hoe het ook kan!

Dit is m:

full
 
Hoewel dit al een oude topic is, blijft hij voor mij interessant. Ben zelf ook bezig met het ombouwen van een ltd'tje, leuke fiets om te doen.
full
 
Ziet er goed uit!
Maak even een eigen topic om ons op de hoogte te houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan