GerardP
MF'er
- 10 feb 2015
- 35
- 0
In 1993 heb ik een Kawasaki 454LTD aangeschaft, ik vond/vind dit een mooi afgewerkte motor.
Om hem toch een beetje persoonlijk te maken heb ik toen een bagagerekje gemaakt en een tas in de zelfde stijl als de toolrol waar ik het slot in meeneem. Daarnaast heb ik vlammen op de tank laten paintbrushen, iets wat toen in opkomst was. Een windschermpje en een andere uitlaat maakte het plaatje af.
De laatste jaren rijd ik niet zoveel meer. Om mijn hobby nieuw leven in te blazen heb ik besloten mijn chopper om te bouwen tot een Bobber. Op het internet zijn veel omgebouwde 454 modellen te vinden. Langzamerhand heb ik een beeld voor ogen hoe mijn Bobber er uit moet gaan zien.
Ik vind afwerking heel belangrijk. ik zal proberen het ontstaan van mijn Bobber duidelijk te beschrijven waar een ander mogelijk zijn voordeel mee kan doen
Om hem toch een beetje persoonlijk te maken heb ik toen een bagagerekje gemaakt en een tas in de zelfde stijl als de toolrol waar ik het slot in meeneem. Daarnaast heb ik vlammen op de tank laten paintbrushen, iets wat toen in opkomst was. Een windschermpje en een andere uitlaat maakte het plaatje af.
De laatste jaren rijd ik niet zoveel meer. Om mijn hobby nieuw leven in te blazen heb ik besloten mijn chopper om te bouwen tot een Bobber. Op het internet zijn veel omgebouwde 454 modellen te vinden. Langzamerhand heb ik een beeld voor ogen hoe mijn Bobber er uit moet gaan zien.
Ik vind afwerking heel belangrijk. ik zal proberen het ontstaan van mijn Bobber duidelijk te beschrijven waar een ander mogelijk zijn voordeel mee kan doen