Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Pasgeleden had ik het over een bagageprobleem. Wil jullie toch mijn oplossing even delen.
Gemaakt van upanor koppelingen, cv leiding en een shad sportsrack.

Afgelopen weekend getest in het sauerland en de eifel, werkt perfect! Motor word niet geraakt, ligt heel stevig op de fiets. Bevalt dus top!

Het frame, kaal:
1401388


En het frame zwart met een koffer afdekplaat om het netjes af te werken.:
1401389



En bepakt en al:
1401390
1401391
 
Hey allemaal.

Ik heb nu al 2 maanden m'n z1000. Heeft iemand een handigheidje ontwikkeld met het insprayen van de ketting? 🤔

Die dubbele uitlaat maakt het wel lastig om alles op de binnenkant van de ketting te krijgen..
 
Pasgeleden had ik het over een bagageprobleem. Wil jullie toch mijn oplossing even delen.
Gemaakt van upanor koppelingen, cv leiding en een shad sportsrack.

Afgelopen weekend getest in het sauerland en de eifel, werkt perfect! Motor word niet geraakt, ligt heel stevig op de fiets. Bevalt dus top!

Het frame, kaal:
Bekijk bijlage 1401388

En het frame zwart met een koffer afdekplaat om het netjes af te werken.:
Bekijk bijlage 1401389


En bepakt en al:
Bekijk bijlage 1401390Bekijk bijlage 1401391

Ziet er stabiel uit!
Geen probleem met filerijden?
 
Hey allemaal.

Ik heb nu al 2 maanden m'n z1000. Heeft iemand een handigheidje ontwikkeld met het insprayen van de ketting? 🤔

Die dubbele uitlaat maakt het wel lastig om alles op de binnenkant van de ketting te krijgen..
Misschien is een kettingsmeer systeem aanschaffen een idee.
Bijvoorbeeld van scottoiler of osco;)
 
Pasgeleden had ik het over een bagageprobleem. Wil jullie toch mijn oplossing even delen.
Gemaakt van upanor koppelingen, cv leiding en een shad sportsrack.

Afgelopen weekend getest in het sauerland en de eifel, werkt perfect! Motor word niet geraakt, ligt heel stevig op de fiets. Bevalt dus top!

Het frame, kaal:
Bekijk bijlage 1401388

En het frame zwart met een koffer afdekplaat om het netjes af te werken.:
Bekijk bijlage 1401389


En bepakt en al:
Bekijk bijlage 1401390Bekijk bijlage 1401391
Ziet er netjes uit zo 👌🏾
 
Toch maar mijn tank eraf gehaald en koelvloeistof bekeken, er zit geen roze of blauw in, maar groen!

Tevens heb ik mijn vorige uitlaat van mijn z750 uit 2013 te koop. Het gaat om een Mivv double gun full titanium uitlaat, zie dit bericht:
 
Weet iemand misschien waar het knipperlicht relais zit van de z1000 2003-2006?

Ik heb gister van die lopende led knipperlichten gemonteerd maar heb een nieuw relais nodig... Helaas vind ik online heel veel verschillende "universele" relais voor LED met allemaal verschillende aansluitingen...
 
Ziet er stabiel uit!
Geen probleem met filerijden?
Dat was een ander verhaal. Toch even voorzichtig aan de eerste keer.
Daar we met meerdere waren waarvan 1 met zijkoffers leverde mij dit geen problemen op, ik was nog iets smaller dan hij ;-)
 
Weet iemand misschien waar het knipperlicht relais zit van de z1000 2003-2006?

Ik heb gister van die lopende led knipperlichten gemonteerd maar heb een nieuw relais nodig... Helaas vind ik online heel veel verschillende "universele" relais voor LED met allemaal verschillende aansluitingen...

Relais zit op dezelfde plek als mijn Z750 uit 2004: rechts achter onder je kap (nr 19 in de tekening)
1402783


Heb zelf ook een universeel relais geplaatst. Volgens mij kwam die van mpartz.nl. Was gewoon plug-and-play en werkt prima.
 
Relais zit op dezelfde plek als mijn Z750 uit 2004: rechts achter onder je kap (nr 19 in de tekening)
Bekijk bijlage 1402783

Heb zelf ook een universeel relais geplaatst. Volgens mij kwam die van mpartz.nl. Was gewoon plug-and-play en werkt prima.

Ik was inderdaad al op MpartZ aan het kijken :) zal zo even het oude relais eruit halen en bekijken hoe deze eruit ziet.

Heb het plaatje meteen even opgeslagen. Altijd handig voor de toekomst.

Dankjewel

Bewerkt:
Relais gekocht en vervangen, 30sec werk en hij loopt nu prima :)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren bij 2 motorzaken wezen kijken naar een zwart/groene z800, wat me opviel is dat bij beide motoren de tank een mooiere groene kleur heeft dan de plastic groene kappen, hebben meerdere daar last van?
 
Mijn motor seizoen zit er zo goed als op..:(
Afgelopen zaterdag mijn enkel op twee plekken gebroken en voet verbrijzeld..
Heel zwaar K*t zeg maar.
 
Zaterdag gaan kijken naar de Z900 bij de motorzaak hier in de buurt. Wat een gaaf ding! Wil nog een keer gaan kijken naar een MT-09 maar ik denk dat ik al verkocht ben aan de Z900 :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan