Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Wat is het toch een genot.
En wat is het een fijne machine.
Dit weekend bijna 500 km erop zitten en alles met een big smile.
Gisteren was het best fris en dan is 110 op de snelweg niet aangenaam.
Vandaag al een stukje beter en lekker toerend door de polders erg goed te doen.
De rest ook beetje van het mooie weer kunnen genieten? Of was het voor de meesten toch nog iets te koud?

Zaterdag nog een leuke rit gedaan, km'tje of 60. Kou kan je je op kleden, gaat wel een beetje ten koste van de comfort ;p
 
Heb je een gat geboord?
Heb je een foto van de onderkant?

Ik ben benieuwd waar ik het dan aanvast moet maken.
even nagekeken. Ik heb gewoon de bout waarmee de kentekenplaaathouider vastzit gebruikt. Verder niets hoeven doen.
(moet 'm weer eens wassen zie ik 8-) )

en aangevuld vanaf een schone motor O-)
 

Bijlagen

  • slotbeugel Z900.jpg
    slotbeugel Z900.jpg
    442,3 KB · Weergaven: 29
  • slotbeugel2 Z900.jpg
    slotbeugel2 Z900.jpg
    366,9 KB · Weergaven: 31
Laatst bewerkt:
Vond het wel veel geld, ik meen 20euro of zo voor zo'n beugeltje. Maar ik heb weinig gelegenheid om het zelf te doen.

Nou, zelf maken is ook aan de prijs denk ik.
Stukje metaal, verf en een rubbertje.
€16 bij ten Kate nieuwleusen.

Voor die paar euro ga ik zelf niet martelen *D
 
0BF186B2-38FD-48E4-8C78-2755F95FCF5F.png
Sinds gister de Z800 in het bezit, nog even wachten op de ram mount.

Nu komt de volgende vraag: hoe hebben jullie een USB laad punt aangesloten? Toevallig via de koplamp zodat deze geschakeld is?Bekijk bijlage 1476273
Ik heb hem rechtstreeks op de accu. Wel gezekerd en een aan/uit schakelaar er bij tussen tegen de lekstroom. (Nu wel met een andere oplaad kabeltje uiteraard)
 
Is er ook iemand die met een telefoon mount/ navi mount op een Z900 rijdt? Zo ja, waar/ hoe heb je hem gemonteerd? Aangezien ons cluster boven de "bar"/ stuur zit...
 
Is er ook iemand die met een telefoon mount/ navi mount op een Z900 rijdt? Zo ja, waar/ hoe heb je hem gemonteerd? Aangezien ons cluster boven de "bar"/ stuur zit...
Ik ben er zelf ook naar aan het kijken. Ik zie wel meerdere “stellages” waarbij de telefoon ergens ter hoogte van de spiegel hangt maar ben zelf nog geen nette (wat mij betreft) tegengekomen.
 
Ik zoek eentje die eigenlijk gewoon vlakbij mijn cluster kan, ernaast het liefst maar dat wordt lastig... heb wel eentje gezien van SP connect die wellicht zou kunnen, maar dan zou een navi niet kunnen
 
Ik zoek eentje die eigenlijk gewoon vlakbij mijn cluster kan, ernaast het liefst maar dat wordt lastig... heb wel eentje gezien van SP connect die wellicht zou kunnen, maar dan zou een navi niet kunnen
had een tijdje terug al een reactie van D3nnis maar vond zijn oplossing persoonlijk niet mooi (sorry D3nnis 8-) )

U vraagt wij draaien, even in mijn archief gekeken En voila :)


93CE27F1-E701-4F05-82DE-AC037717A879.jpeg


9EE9BCFA-7552-4F98-9995-9C6C4B24E05C.jpeg


1EBA5628-DC45-4BD3-9595-123EA1D547C1.jpeg


Ik zit ook wel te denken een tankring te plaatsen en hiervanaf een rammount of zoiets te plaatsen. Alleen bij de Z900 kun je weer geen standaard tankring monteren :-(
groet Kees
 
Laatst bewerkt:
Helaas is afgelopen weekend mijn Z750 uit 2004 omgevallen, hierbij is de zogenoemde "cover-generator" beschadigd (P/N 140310010). Na wat struinen op het internet heb ik via diverse websites nieuwe (originele) covers gevonden alleen zijn deze best prijzig (+/- EUR 200,-). Heeft iemand misschien tips voor een goed uitziende 2dehands? Link: 140310010 COVER-GENERATOR ZR750-J1H Part Kawasaki - MSP
 

Bijlagen

  • IMG_3101.jpg
    IMG_3101.jpg
    134,8 KB · Weergaven: 19
Helaas is afgelopen weekend mijn Z750 uit 2004 omgevallen, hierbij is de zogenoemde "cover-generator" beschadigd (P/N 140310010). Na wat struinen op het internet heb ik via diverse websites nieuwe (originele) covers gevonden alleen zijn deze best prijzig (+/- EUR 200,-). Heeft iemand misschien tips voor een goed uitziende 2dehands? Link: 140310010 COVER-GENERATOR ZR750-J1H Part Kawasaki - MSP



hmm verkeerd bouwjaar zie ik , ff zoeken
 
Terug
Bovenaan Onderaan