Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Ik zoek eentje die eigenlijk gewoon vlakbij mijn cluster kan, ernaast het liefst maar dat wordt lastig... heb wel eentje gezien van SP connect die wellicht zou kunnen, maar dan zou een navi niet kunnen
Ik heb eens 15 € op alieexpress besteed aan wat ram mount spullen. Ik ga proberen mijn telefoon net achter het schermpje boven het cluster te krijgen. Paar weekjes geduld, zal de eventuele voortgang posten 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eens 15 € op alieexpress besteed aan wat ram mount spullen. Ik ga proberen mijn telefoon net achter het schermpje boven het cluster te krijgen. Paar weekjes geduld, zal de eventuele voortgang posten 8-)

Boven het cluster scherm? Dat is een really tight space ;p ben benieuwd of je dat voor elkaar kan krijgen... Die andere is geen verkeerde oplossing, maar echt mooi is anders hahaha (alhoewel het ook wel iets heeft om hem op die manier te plaatsen
 
hmm verkeerd bouwjaar zie ik , ff zoeken
denk dat ditm is:

[/QUOTE]

Dat moet 'm inderdaad zijn, heb inmiddels ook al een originele in Italië gevonden voor EUR 100,- Ben bang dat de Chinese versie toch wat kleurverschil zat hebben t.o.v. het origineel.

Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden bij het vervangen van de cover? Een pakking bij bestellen leek me sowieso al wel handig :-)
 
Dat moet 'm inderdaad zijn, heb inmiddels ook al een originele in Italië gevonden voor EUR 100,- Ben bang dat de Chinese versie toch wat kleurverschil zat hebben t.o.v. het origineel.

Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden bij het vervangen van de cover? Een pakking bij bestellen leek me sowieso al wel handig :-)

Pakking inderdaad er bij bestellen en niet vergeten dat je het binnenwerk over moet zetten.

Pas op, dit is magnetisch, mijn vingers hebben er een paar keer tussen gezeten haha.
 
Helaas is afgelopen weekend mijn Z750 uit 2004 omgevallen, hierbij is de zogenoemde "cover-generator" beschadigd (P/N 140310010). Na wat struinen op het internet heb ik via diverse websites nieuwe (originele) covers gevonden alleen zijn deze best prijzig (+/- EUR 200,-). Heeft iemand misschien tips voor een goed uitziende 2dehands? Link: 140310010 COVER-GENERATOR ZR750-J1H Part Kawasaki - MSP


€ 30,29 | Motorcycle Motor Stator Cover Engine Guard Bescherming Side Shield Protector Voor Kawasaki Z750 Z800 2013-2017 Z 750 800 13-17

En dit dan?
Houd je het originele erop en een bescherming er overheen.
 
€ 30,29 | Motorcycle Motor Stator Cover Engine Guard Bescherming Side Shield Protector Voor Kawasaki Z750 Z800 2013-2017 Z 750 800 13-17

En dit dan?
Houd je het originele erop en een bescherming er overheen.

Toevallig zag ik ze op een Z1000 zitten in een showroom elders.
Is inderdaad ook een goed alternatief, kan ze alleen niet vinden voor 2004-2006 model.
 
Ik heb ze hier vandaan gehaald; https://www.mdi-online.nl/nl/produc...g-engine-cover-set/valprotectie/engine-covers

Foto (andere kant valt nu niet te zien, moet ik hem namelijk onder het doek vandaan halen haha) image.jpg
 
Iemand een werkplaatshandboek voor een Z900? Of die weet op welk moment vooras en achteras vastgemaakt moet worden? Ik laat de eerste bandenwissel doen
 
Weet iemand toevallig waar het knipperlicht relais zit verstopt op de 2004 Z750? Wil graag sequentiële (audi-look-a-like) knippers monteren maar moet het juiste relais mee bestellen omdat ik nu nog halogeen knippers heb. Kan ik daarvoor eenzelfde relais gebruiken als voor "gewone" led knippers?
 
Lijkt me sterk... die engine cases zijn niet bepaald goedkoop

Oei op de z750 geen idee... bij mij de buddy eraf halen en de achterste kappen loshalen
 
Hatsikidee, die 265 is bescherming voor alle 3 he ;)

Maar wellicht eens kijken onder die kappen? Buddy eraf halen, achterste kappen loshalen
 
Heeft er iemand enig idee waar ik zo'n windscherm vandaan kan halen? En of deze op een Z1000 2014 past?

1586982990132.png


Mersie bokoe
 
Goedemorgen, ik zal mij hier ook eens voorstellen. Ik ben Jannes uit Grijpskerk (Groningen) Sinds gister ben ik in het bezit van een Oranje 2007 Z1000. Dit is mijn straat fiets als vervanger van een 2006 gsxr 600. Daarnaast rij ik nog met een 2004 Gsxr 600 op het circuit.
Ik zal foto’s plaatsen zodra hij er echt netjes bij staat.

nu ben ik opzoek naar mensen die mij kunnen adviseren over een achterlicht met geïntegreerde knipperlichten. Bestellen via Ali voor 25 euro? Of toch 100 euro kapot slaan op een lamp die in NL wordt aangeboden?
 
Interessant voor iemand hier?:
 
Laatst bewerkt:
@ AlexVDV116

Dit is het standaard windscherm van de Kawasaki Z1000.
Foto is van een Z1000R Edition 2017.
Te verkrijgen bij uw Kawasaki dealer.
Dit model windscherm past op alle modellen Z1000(R) van 2014 tot 2020.

Mvg Marc.
 
Goedemorgen, ik zal mij hier ook eens voorstellen. Ik ben Jannes uit Grijpskerk (Groningen) Sinds gister ben ik in het bezit van een Oranje 2007 Z1000. Dit is mijn straat fiets als vervanger van een 2006 gsxr 600. Daarnaast rij ik nog met een 2004 Gsxr 600 op het circuit.
Ik zal foto’s plaatsen zodra hij er echt netjes bij staat.

nu ben ik opzoek naar mensen die mij kunnen adviseren over een achterlicht met geïntegreerde knipperlichten. Bestellen via Ali voor 25 euro? Of toch 100 euro kapot slaan op een lamp die in NL wordt aangeboden?
Ik zou die van Ali proberen. In het ergste geval kost dat NL achterlicht 125 ipv 100 euro. Zelf best goede ervaringen met klein spul van Ali
 
Ik heb eens 15 € op alieexpress besteed aan wat ram mount spullen. Ik ga proberen mijn telefoon net achter het schermpje boven het cluster te krijgen. Paar weekjes geduld, zal de eventuele voortgang posten 8-)
Inmiddels de ALI mount binnen. Net gemonteerd. Ik zal laten nog wat betere foto’s zetten. Voorlopig lijkt de X mount te werken. Morgen ff gaan rijden.

Deze:
maar dan zonder de USB lader (zat er niet bij iit de omschrijving) maar ik heb al eenUSB aansluiting.
1587322509351.png
 

Bijlagen

  • F41235C8-4590-48B0-A4A4-488226F9E2F7.jpeg
    F41235C8-4590-48B0-A4A4-488226F9E2F7.jpeg
    46,7 KB · Weergaven: 23
  • 9A41789B-F337-45A4-BBE7-DA6EA421991F.jpeg
    9A41789B-F337-45A4-BBE7-DA6EA421991F.jpeg
    53,2 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Gisteren voor het eerst de kawa helemaal vol getankt. Wat mij opviel, is dat de brandstof meter gewoon vol aangaf, maar toch knipperde hij en gaf hij een FUEL melding op het display. Na 50km rijden is hij opgehouden met knipperen en is de melding ook weg.
Lijkt mij niet dat dit zo hoort toch?

Nog even een fototje, Deze week gaan de velgen eruit en zullen hopelijk dit weekend hoogglans zwart gespoten gaan worden.
Afgelopen weekend heb ik de frame covers zwart gespoten en de gigantisch kentekenplaat houder verwijderd.

kawa.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan