Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Boven het cluster scherm? Dat is een really tight space ;p ben benieuwd of je dat voor elkaar kan krijgen... Die andere is geen verkeerde oplossing, maar echt mooi is anders hahaha (alhoewel het ook wel iets heeft om hem op die manier te plaatsen
zie post hierboven, is niet gelukt :-(
 
Gisteren voor het eerst de kawa helemaal vol getankt. Wat mij opviel, is dat de brandstof meter gewoon vol aangaf, maar toch knipperde hij en gaf hij een FUEL melding op het display. Na 50km rijden is hij opgehouden met knipperen en is de melding ook weg.
Lijkt mij niet dat dit zo hoort toch?

Nog even een fototje, Deze week gaan de velgen eruit en zullen hopelijk dit weekend hoogglans zwart gespoten gaan worden.
Afgelopen weekend heb ik de frame covers zwart gespoten en de gigantisch kentekenplaat houder verwijderd.

Bekijk bijlage 1489201
niemand die dit "mogelijke" probleem ook heeft bij zijn of haar kawa?
 
Toch maar daar dus? ;)
Yep, op zich zit ie redelijk goed, ben alleen niet zo enthousiast over zo'n klem. In de praktijk zitten steeds de volume knoppen of de aan/uit knop ingedrukt denk dat ik toch maar eens kijk naar een quadlock, daar heb ik nog een telefoonhoesje van.
 
Yep, op zich zit ie redelijk goed, ben alleen niet zo enthousiast over zo'n klem. In de praktijk zitten steeds de volume knoppen of de aan/uit knop ingedrukt denk dat ik toch maar eens kijk naar een quadlock, daar heb ik nog een telefoonhoesje van.

Lees je wel vaker met die RAM mounts
 
Afgelopen dagen bezig geweest met het polijsten en beschermen(glascoating) van de Z800.

Tevens een nieuwe set tankpads geplakt.
IMG_20200423_201019_570.jpg
IMG_20200424_122920.jpg
IMG_20200424_123554.jpg
IMG_20200425_141652.jpg


Ze kunnen we de zomerse dagen glimmend doorkomen😎
 
Laatst bewerkt:
Mooi gedaan! Zie nog wel wat swirls :D Met wat heb je hem gepolijst en al? Zat zelf ook na te denken eind van dit seizoen de kappen eraf te halen en een keramische coating erop te gooien
Heb de tank hierna nog een heel licht stapje gedaan. Toen was deze 90%. Alles eruit krijgen gaat helaas niet lukken.

Ik heb verschillende machines, pads en polijstmiddel aangezien dit een uit de hand gelopen hobby is voor mij:Y

Maar dit was de eerste motor.
 
Beste lezers,

Ik heb een vraag over mijn ABS lampje. Volgens het werkplaatshandboek zou het ABS lampje moeten branden wanneer het contact wordt omgedraaid, dit is echter niet het geval. Het ABS systeem doet het verder wel. Weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn? Ik heb het ABS lampje overigens ook nog nooit zien branden sinds de aanschaf. Of maakt dit verder niet zoveel uit? Het gaat hier om een Kawasaki Z750
 
Beste lezers,

Ik heb een vraag over mijn ABS lampje. Volgens het werkplaatshandboek zou het ABS lampje moeten branden wanneer het contact wordt omgedraaid, dit is echter niet het geval. Het ABS systeem doet het verder wel. Weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn? Ik heb het ABS lampje overigens ook nog nooit zien branden sinds de aanschaf. Of maakt dit verder niet zoveel uit? Het gaat hier om een Kawasaki Z750

Als je de motor start en in de 1 zet maar nog niet wegrijd, brandt ie dan wel? Dat is het moment bij mij dat hij brandt en zodra ik wegrijd gaat ie uit. Gaat vast ook wel branden zodra ik hem op contact zet, maar daar let ik zelf niet op.. :)
 
Een kleine up-date omdat het na mijn inziens veel beter uit ziet.

IMG_20200429_161629.jpg

De beugel van de claxon omhoog gedraaid, spannender gaat het niet worden vandaag.

IMG_20200429_161647.jpg
 
hoe grappig is dit.. 2003 was ik eigenaar van een groene z1000.. was op dit forum ook een van de eerste aktief... 2013/2014 ging ik vreemd echter mijn groen gifkikker bleef altijd in gedachte.. vrijdag kocht ik mijn vierde motor.. en wat voor één 😂😂😂

zit wat werk aan, maar daar was de prijs ook naar... dus, ik ben een soort van terug al denk ik niet verschrikkelijk aktief op het forum te zijn.. maar ik vond het wel grappig om te delen 🤘
 

Bijlagen

  • 20200501_155213.jpg
    20200501_155213.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 11
Interesse peiling wat zou jij kiezen;
Akrapovic of de ixil l3x?

Ik zit er aan te denken om mijn akrapovic uitlaat te verkopen en een ixil l3x zwart terug te kopen.

Wie heeft de ixil l3x onder zijn z800?
 
Als je de motor start en in de 1 zet maar nog niet wegrijd, brandt ie dan wel? Dat is het moment bij mij dat hij brandt en zodra ik wegrijd gaat ie uit. Gaat vast ook wel branden zodra ik hem op contact zet, maar daar let ik zelf niet op.. :)

Nee, het lampje brandt helemaal niet. Ik ben naar de garage gegaan en daar zeiden ze dat de printplaat waarschijnlijk stuk is en dat zij dat alleen kunnen maken door de gehele teller te vervangen. Ik heb dus besloten om zonder ABS waarschuwingslampje verder te rijden aangezien het naar mij inziens niet noodzakelijk is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan