Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Heb in december 600 Ff ingeruild voor een z800 geen moment spijt gehad, tenminste twijfel nu wel of ik geen z900 had moeten kopen maar dat is alleen omdat ik dat dAshbord helemaal top vind🙈
 
Ja het dashboard is echt heel mooi ja 😊 kan niet wachten totdat ie er is...
Ondertussen al wat onderdeeltjes besteld (gb racing covers, bobbins, radiator guard, andere levers etc).
Met de z800 heb je overigens ook een hele mooie bike te pakken!
 
Een panigale 959 zie ik wel zitten als 2e motor hoor 😛
Neh, voor mij geen racers meer. Aantal jaren geleden helemaal het mannetje. zx10r, 170pk, 163 in zijn 1, dat was nog eens kroegpraat. Vervolgens rol ik het ding naar buiten voor een rondje om de kerk. 30, 60, 50, 70. Kan beter een scooter kopen voor de NL wegen. Gelukkig woon ik "maar" 1,5 uur van de eifel af, dat kan me nog wel bekoren, maar de nl wegen begin ik steeds meer te vermijden. Nu weer de discussie over diverse dijken die gesloten worden :(.
 
Ja het dashboard is echt heel mooi ja 😊 kan niet wachten totdat ie er is...
Ondertussen al wat onderdeeltjes besteld (gb racing covers, bobbins, radiator guard, andere levers etc).
Met de z800 heb je overigens ook een hele mooie bike te pakken!
Ja maar dat dashbord 🥰
 
Neh, voor mij geen racers meer. Aantal jaren geleden helemaal het mannetje. zx10r, 170pk, 163 in zijn 1, dat was nog eens kroegpraat. Vervolgens rol ik het ding naar buiten voor een rondje om de kerk. 30, 60, 50, 70. Kan beter een scooter kopen voor de NL wegen. Gelukkig woon ik "maar" 1,5 uur van de eifel af, dat kan me nog wel bekoren, maar de nl wegen begin ik steeds meer te vermijden. Nu weer de discussie over diverse dijken die gesloten worden :(.

Ugh breek me de bek niet open over dat gezeik... Ik ben gezegend met het wonen in het noorden wat mooie, bochtige plattelandswegen te bieden heeft en gelukkig ook weinig gezeik. Tot op heden geen afgesloten wegen tegengekomen hier :) Ach ik zou het ook niet halen voor de kroegpraat, het geluid van zo'n twin in zo'n vorm vind ik toch wel wat hebben... Daarom maar als 2e motor, de Z gaat niet weg, wordt hooguit geupgrade naar een Z1000, nieuwe Z900 of Z H2 maar verder niks.

Twijfels twijfels twijfels
 
Hallo allemaal🙋🏻‍♂️

Vraagje...ik heb een Z750 en sinds afgelopen weekend een Z800. Op deze Z800 zit een Akrapovic uitlaat met klep die via kabels door een servo wordt aangestuurd.

Als ik een uitlaat zonder klep monteer en dus de servo en kabels verwijder, krijg ik dan een brandend storingslampje?

Bij de Z750 was dit wel het geval en hier moest ik toen een kastje voor kopen dat je met de stekker op de aansluiting van de servo aansluit.
Als de de uitlaat verwijderd zonder de servo te verdraaien dan krijg je geen foutmelding ik heb dat met de Z750 gedaan nooit een foutmelding gekregen, alleen als je aan de kabels had zitten trekken kreeg je die foutmelding en moest je dus zo kastje gaan halen. het beste is de kabels doorknippen of doorslijpen en dan voorzichtig verwijderen en dan heb je nooit een foutmelding.
 
Naar mijn weten heb je er ook een plug voor zodat wanneer het systeem checkt of alles werkt, deze feedback krijgt vd plug ipv geen feedback --> geen error meer.
 
Heb in december 600 Ff ingeruild voor een z800 geen moment spijt gehad, tenminste twijfel nu wel of ik geen z900 had moeten kopen maar dat is alleen omdat ik dat dAshbord helemaal top vind🙈

Dash van de 900 is redelijk saai en al helemaal in vergelijking met de '19 Versus 1000

En het 'omzetten' van de rij modus vindt ik wat traag gaan.
Maar verder, geen slecht fietsje.
Nu ik eindelijk wat meer toeren mag maken🤗
 
IMG_20200811_195600.jpg

Weer mooi schoon en gepoetst!
In de ochtend is het best te doen, vanavond als het weer wat aangenamer is nog maar even een rondje doen.
 
Ik zoek idd nog een ruitje voor de Z800. Ik heb de Z750 te koop staan en zoek voor de Z800:
- Ruitje
- Bar end mirrors
- OEM knippers (reeds gekocht)
- Misschien de Akra verruilen voor iets anders
- Maar eerst nieuwe remschijven voor ivm trillen

Heb trouwens bij de Z800 nog wat spullen waaronder de groene koplampkap incl een hoge ruit, het originele groene zadel en een groen metallic seatcover. Mogelijk dat ik deze delen weg doe.
 
Dat kan vertelde hij me, maar wordt op lage toerentallen meestal niet gedaan omdat er dan wat brandstof het uitlaatsysteem in gaat waardoor je van de nabranderklappen krijgt. NU vanaf 4000 blijft ie licht inspuiten. Denk eraan dit nog wat naar beneden te laten zetten.
Ben je nog terug gegaan voor een 2e keer afstellen? Ik wilde binnenkort mijn afspraak daar plannen. Denk er ook over na om een quickshifter erop te laten zetten voor de funfactor... :)
 
Zou mij ook iemand kunnen vertellen waar ik een uitlaatsteun zoals op de foto staat weergegeven kan verkrijgen voor mijn Z750R.
Ben al even aan het zoeken maar waarschijnlijk kijk ik niet goed genoeg...
Ik hoor het graag van jullie! :}
Uitlaatsteun.PNG
 
Terug
Bovenaan Onderaan