Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

heelplates van Ali geen optie? Deze heb ik besteld en bevallen eigenlijk super goed.
Ik heb ze besteld zonder de tekst Z900 want dat hoeft niet voor mij : US $21.39 32% OFF|Voor Kawasaki Z900 Z 900 2017 2018 2020 Motorcycle Voetsteun Voetsteun Guard Voetsteun Bescherming Rearsets Hak Platen protector|Dekens & Sierlijsten| - AliExpress
Hmm ik ben geen fan van Ali... Feit is dat er ergens op bezuinigd moet zijn om de kosten zo laag te krijgen... Plus het coaten kost me maar 12,50 per plate
 
Feit is dat er normaal veel meer handjes/ bedrijven/marges tussen zitten ;) Het anders verpakt word etc.

Laat ik het anders zeggen ; een product uit een engelse webshop komt niet perse uit engeland, het kan net zo goed uit china komen maar dan met een speciale
verpakking van dat ene merk er op ;)
Ik moet er wel bij zeggen dat er heus wel eens verschil zit in een "ali" product vergeleken met een willekeurig ander product maar dat het ook vaak genoeg gelijkend is.

anyway, voor die paar euro verschil lekker laten poederen ! :)
 
Feit is dat er normaal veel meer handjes/ bedrijven/marges tussen zitten ;) Het anders verpakt word etc.

Laat ik het anders zeggen ; een product uit een engelse webshop komt niet perse uit engeland, het kan net zo goed uit china komen maar dan met een speciale
verpakking van dat ene merk er op ;)
Ik moet er wel bij zeggen dat er heus wel eens verschil zit in een "ali" product vergeleken met een willekeurig ander product maar dat het ook vaak genoeg gelijkend is.

anyway, voor die paar euro verschil lekker laten poederen ! :)
Ik heb er geen probleem mee als het vanuit china komt, mijn Sonos installatie is ook geproduceerd in china alleen wel volgens de normen en eisen van Sonos. Dit is bij Ali niet, er is geen norm/ eis van het product. Productie china is logisch, lagere lonen dus betere kostprijs alleen het verschil zit hem in normen en eisen van wat het bedrijf stelt en welke maatregelen hij/ zij heeft genomen in de fabriek om dat te waarborgen in tegenstelling tot Ali producten. Voorbeeld; hevel waarvan de coating na 1-2 jaar verkleurd/ vervaagt of het punt waar hij frictie heeft om te remmen, slijt af vanwege materiaal gebruik :) In algemene zin bedoel ik het dan ook


Mooie prijs, waar kan dat?
Dit had ik gezien bij visions coating, mail gestuurd met de vraag hoe veel het kost, reactie; De kosten zijn +- €12,50 per kapje voor stralen + poedercoaten in gewenste ral kleur. (standaard ral-kleuren)"
 
Ik heb er geen probleem mee als het vanuit china komt, mijn Sonos installatie is ook geproduceerd in china alleen wel volgens de normen en eisen van Sonos. Dit is bij Ali niet, er is geen norm/ eis van het product. Productie china is logisch, lagere lonen dus betere kostprijs alleen het verschil zit hem in normen en eisen van wat het bedrijf stelt en welke maatregelen hij/ zij heeft genomen in de fabriek om dat te waarborgen in tegenstelling tot Ali producten. Voorbeeld; hevel waarvan de coating na 1-2 jaar verkleurd/ vervaagt of het punt waar hij frictie heeft om te remmen, slijt af vanwege materiaal gebruik :) In algemene zin bedoel ik het dan ook
Daar zit zeker wat in hoor, heb wel eens gehoord over a grade,b grade etc.
 
Waren niet nodig. Heb ze zonder weerstanden gemonteerd en ze functioneren gewoon prima.


€ 21,41 7% Off | Motorcycle Geïntegreerde Led Rem Tail Strakke en Indicator Richtingaanwijzer Somke Lens Fit Voor Kawasaki Ninja ZX10R Zx 6R z1000 Z750

deze heb ik besteld.
Vandaag binnengekregen. Had gehoopt dat er stekkers aan zouden zitten maar helaas...
Een dezer dagen achterlicht loshalen en kijken hoe dat zit
 
Zeer matig product.. Lage lichtopbrengst. Heb de originele weer gemonteerd en ga op zoek naar een andere.
Vergeten een foto maken te maken, sorry ;)
 
Dat kan. Ik zie geen verschil in licht sterkte tussen de originele en deze van Ali. Neem aan dat je het gewone licht/remlicht bedoeld? Of doel je op de knipperlichten?
 
Mannen,

Ik ben van plan een Z750 te kopen van rond het jaartal 2012, zal mijn eerste motor zijn. Afgelopen week een proefrit op een 2011 R gehad en dat reed prima.
Is het verschil tussen de 'normale' Z750 en het R model daadwerkelijk zo groot als de verkoper mij probeerde duidelijk te maken?
 
Goedenavond allen,

Sinds een paar weken trotse eigenaar van een z750 uit 2007. (Zie foto's)
Ik vraag me alleen af wat het knipperende rode lampje is rechts op de cockpit wat constant knippert als hij stilstaat. De vorige eigenaar wist het ook niet. Er zit geen abs en alarm op dus dat is het niet. Kan het zijn dat het iets met het motormanagement is omdat er een Ixil uitlaat op zit? Of zeg ik nu hele gekke dingen? Ben nog een beginner in de motorwereld😅
 

Bijlagen

  • 20201107_132241.jpg
    20201107_132241.jpg
    368,5 KB · Weergaven: 11
Goedenavond allen,

Sinds een paar weken trotse eigenaar van een z750 uit 2007. (Zie foto's)
Ik vraag me alleen af wat het knipperende rode lampje is rechts op de cockpit wat constant knippert als hij stilstaat. De vorige eigenaar wist het ook niet. Er zit geen abs en alarm op dus dat is het niet. Kan het zijn dat het iets met het motormanagement is omdat er een Ixil uitlaat op zit? Of zeg ik nu hele gekke dingen? Ben nog een beginner in de motorwereld😅
Dat is toch het oliedruk lampje?
 
Als het contact aan staat knippert hij snel en als het contact uitstaat dan knippert hij langzaam
 

Bijlagen

  • 20201225_111825.jpg
    20201225_111825.jpg
    120,2 KB · Weergaven: 9
  • 20201225_111738.jpg
    20201225_111738.jpg
    121,8 KB · Weergaven: 11
Immobiliser. Blijft 24 uur knipperen, daarna uit. Is gewoon om aan te tonen dat je niet kan wegrijden Zolang het niet brand of flikkert als je contact al even aanstaat hoef je je geen zorgen maken.
 
Had het aangesloten en zowel het remlicht als het gewone licht is zeer zwak. Het viel mij op dat de contactpuntjes erg fragiel zijn dus wellicht dat het daar iets mee te maken heeft...
 
Terug
Bovenaan Onderaan