Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Welke zadeltassen hebben jullie?
Ga zaterdag even kijken voor een setje van sw motech.
Maar ben wel benieuwd naar welke jullie hebben
 
Bij motorsticker.nl heb ik onlangs wielstriping laten maken naar eigen wens. Ik wilde in de wielstriping het logo van de originele tankpad terug laten komen. Bovendien wilde ik geen kleurrijke kerstboom maken van mijn zwarte Z1000 (ze hebben geen zwarte wheelstriping in het standaard pakket)
Het logo op mijn tankpad:
full


De wielstriping gemonteerd op mijn Z1000:
full

full

full

full


Ik ben blij met het resultaat. Goede ervaringen met motorsticker.nl. Niet goedkoop maar wel goede kwaliteit en afspraken worden goed nagekomen.
 
Laatst bewerkt:
Bij motorsticker.nl heb ik onlangs wielstriping laten maken naar eigen wens. Ik wilde in de wielstriping het logo van de originele tankpad terug laten komen. Bovendien wilde ik geen kleurrijke kerstboom maken van mijn zwarte Z1000 (ze hebben geen zwarte wheelstriping in het standaard pakket)
Het logo op mijn tankpad:
[afbeelding]

De wielstriping gemonteerd op mijn Z1000:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik ben blij met het resultaat. Goede ervaringen met motorsticker.nl. Niet goedkoop maar wel goede kwaliteit en afspraken worden goed nagekomen.

:^
Niet goedkoop, maar hun stickers blijven wel èrrug lang mooi, wij laten al onze sponsorstickers etc. door hen drukken.
 
Voor de liefhebbers: de uitlaten zijn van Vance & Hines (CS One Dual black slip-on)

Vette dempers!
Hoe zit het met de hyperpro vering? is het verschil erg goed merkbaar met origineel?

Ik had hyperpro vering op mijn Z750 en dat merkte ik wel goed maar die vering was ook erg slecht. Ik vind de standaard vering van mn z1000sx beter dan de z750 met hyperpro.
 
Vette dempers!
Hoe zit het met de hyperpro vering? is het verschil erg goed merkbaar met origineel?

Ik had hyperpro vering op mijn Z750 en dat merkte ik wel goed maar die vering was ook erg slecht. Ik vind de standaard vering van mn z1000sx beter dan de z750 met hyperpro.

Ik heb in november de Hyperpro progressieve veren er op gezet maar nog niet mee gereden! Te slecht weer toen ik ze er op zette en inmiddels zit mijn motor v.w.b. de verzekering in de winterstop (half dec t/m eind feb).
Zodra ik weer kan rijden, rij ik er weer mee naar Hyperpro Werkendam om door Paul Klop de vering goed in te laten stellen.
Ik ben met een losse schokbreker en voorpoten naar Hyperpro geweest. Na het vervangen van de veren zijn ze door Paul "zo goed mogelijk" ingesteld. Maar ze zullen voor het beste resultaat toch nog een keer op de motor ingesteld moeten worden.

Ik had op mijn Honda CB1000R (2009) ook Hyperpro progressieve vervangingsveren. Is de beste investering die ik aan de CB1000R gedaan heb. Was echt een groot verschil met de standaard veren.
Maar bij de Z1000 (2012) zal het verschil waarschijnlijk kleiner zijn. Die heeft standaard betere vering/demping dan de CB1000R, m.n. achter. Die ervaring had Paul ook.

Eerder heb ik door Paul de standaard vering van mijn Z1000 in laten stellen. Was meteen ook al een stuk beter dan toen ik de motor kocht. Maar qua vering eis ik veel, dus heb besloten alsnog progressieve veren te plaatsen. Hyperpro heeft echt superservice en de prijs is bescheiden voor wat je krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Nou ik toch bezig ben ook maar meteen een lijstje van de modificaties aan mijn Z1000 2012 (in volgorde van montage):
:) *O*
  • Zwarte aluminium radiatorcover
  • Vance & Hines CS One Dual black slip-on uitlaten
  • Blanke knipperlichtlampjes
  • Last-onafhankelijk knipperlichtrelais
  • Wit led achterlicht met geintegreerde knipperlichten
  • Kleine kentekenplaathouder eigen fabricaat
  • Kawasaki tankpad en kneepads
  • Bar-end spiegels
  • Beugeltje remhendel (zonder spiegelsteun)
  • Zwarte aluminium ventieldopjes
  • SW-Motech Quick Lock evo tankring
  • Healtech Gipro DS versnellingsindicator
  • Hyperpro progessieve voorvorkveren
  • Hyperpro progessieve achterveer (zwart)
  • Zwarte verstelbare rem- en koppelingshendel
  • MotoGP wheelrim stickers naar eigen ontwerp
 
Laatst bewerkt:
Ik heb in november de Hyperpro progressieve veren er op gezet maar nog niet mee gereden! Te slecht weer toen ik ze er op zette en inmiddels zit mijn motor v.w.b. de verzekering in de winterstop (half dec t/m eind feb).
Zodra ik weer kan rijden, rij ik er weer mee naar Hyperpro Werkendam om door Paul Klop de vering goed in te laten stellen.
Ik ben met een losse schokbreker en voorpoten naar Hyperpro geweest. Na het vervangen van de veren zijn ze door Paul "zo goed mogelijk" ingesteld. Maar ze zullen voor het beste resultaat toch nog een keer op de motor ingesteld moeten worden.

Ik had op mijn Honda CB1000R (2009) ook Hyperpro progressieve vervangingsveren. Is de beste investering die ik aan de CB1000R gedaan heb. Was echt een groot verschil met de standaard veren.
Maar bij de Z1000 (2012) zal het verschil waarschijnlijk kleiner zijn. Die heeft standaard betere vering/demping dan de CB1000R, m.n. achter. Die ervaring had Paul ook.

Eerder heb ik door Paul de standaard vering van mijn Z1000 in laten stellen. Was meteen ook al een stuk beter dan toen ik de motor kocht. Maar qua vering eis ik veel, dus heb besloten alsnog progressieve veren te plaatsen. Hyperpro heeft echt superservice en de prijs is bescheiden voor wat je krijgt.

Oke bedankt voor je uitleg! ben benieuwd.

Ik was wat minder tevreden over Hyperpro in apeldoorn. Zowel mijn vader als ik hadden boutjes die niet goed vast zaten, en door het vrij lompe monteren krassen boven op de poten.
De vering van de Z1000 (sx) vind ik ook wel goed aanvoelen en instellen is idd erg belangrijk. Zo kan je de standaard vering (demping) toch aardig naar wens krijgen.
 
Hallo! Na een lange tijd afwezigheid weer terug: In augustus mijn Z750 in stukken gereden :-(
full

full

full


Maar gelukkig weer een nieuwe kunnen kopen, een Z800 demo van een paar weken oud (nieuw)
full

full

full


En net gisteren het Performance pakket en Barracuda pakket er op gekocht. Met een week of twee á drie is ie klaar. Nu alleen nog beter weer!
 
Soooooowwww!!! hansvanderende had je zelf niks?

Gelukkig heb je wel weer wat nieuws kunnen kopen (je bent niet in kreukels?)
 
Hallo! Na een lange tijd afwezigheid weer terug: In augustus mijn Z750 in stukken gereden :-(
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Maar gelukkig weer een nieuwe kunnen kopen, een Z800 demo van een paar weken oud (nieuw)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En net gisteren het Performance pakket en Barracuda pakket er op gekocht. Met een week of twee á drie is ie klaar. Nu alleen nog beter weer!

Auw, dat was een flinke klapper geweest... maar gelukkig weer een mooie Zlet ervoor terug :} :]
 
Wow dat ziet er ernstig uit, en dan te bedenken dat je er heel vanaf gestapt ben.

Dan moet er een engeltje op je schouder hebben gezeten!

Heerlijke fiets die je ervoor terug heb gekocht ook :9~
 
Beste smak gemaakt! Hopelijk meer veilige kilometers met je nieuwe!

Verder een vraag; rijden er hier mensen met een navigatie rond? Ik heb onlangs een TomTom rider 400 gekocht en ben aan het zoeken hoe je de stroom voorziening het best kunt regelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan