Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Beste smak gemaakt! Hopelijk meer veilige kilometers met je nieuwe!

Verder een vraag; rijden er hier mensen met een navigatie rond? Ik heb onlangs een TomTom rider 400 gekocht en ben aan het zoeken hoe je de stroom voorziening het best kunt regelen.
heb een usb aan sluiting op mijn motor die ik er af kan halen.

Druppellader accessoires | Optimate USB aansluiting SAE | Tenkateshop.com - Tenkateshop.com

deze dus je moet dan nog wel een dingetje van je accu naar dat dingetje hebben(heel veel dingetjes ik weet het :+ )

Dit dingetje dus :+
Druppellader accessoires | Optimate vaste aansluit stekker SAE | Tenkateshop.com - Tenkateshop.com


Heb het nu al minimaal een jaartje en bevalt prima.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb em ook gelijk op de accu staan uiteraard met zekering ertussen
 
Zoekt nog iemand originele spiegels voor de Z750 uit 2007?
DSC_0013_zpsrqrcauav.jpg

DSC_0007_zpsbnt7u9bt.jpg

DSC_0017_zpsyyqun9cj.jpg

DSC_0019_zpsuoa1r5ww.jpg


Vraagprijs 20 euro voor de set.
Kan opgehaald worden in Zoetermeer.
 
Hi allen, ben mijn bougies aan het vervangen. Heeft iemand tips hoe de middelste twee het best er uit te peueteren? Het thermostaathuis zit nogal in de weg. De bougie doppen krijg iker nog wel af denk ik, maar hoe krijg je in godesnaam de bougiesleutel in het bougiegat? Heb het overigens nog niet geprobeerd, doe het rustig aan, 1 bougie per avond :+
https://dl.dropboxusercontent.com/u/28925533/z/20160206_235138.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zojuist besloten en besteld.
Toch voor een Mivv GP carbon gekozen!

Kan niet wachten tot hij binnen komt. :9~ Opschieten bolski :+
 
Hi allen, ben mijn bougies aan het vervangen. Heeft iemand tips hoe de middelste twee het best er uit te peueteren? Het thermostaathuis zit nogal in de weg. De bougie doppen krijg iker nog wel af denk ik, maar hoe krijg je in godesnaam de bougiesleutel in het bougiegat? Heb het overigens nog niet geprobeerd, doe het rustig aan, 1 bougie per avond :+
https://dl.dropboxusercontent.com/u/28925533/z/20160206_235138.jpg
De buitenste 2 zijn simpel die heb je zo gedaan, maar dan die twee binnenste waar heel het frame overheen zit ja dat is even heel erg k*tten, haal de termostraat los ( alleen het schroefje) voor extra ruimte en gebruik de meegeleverde bougiesleutel van kawasaki die past namelijk precies goed, eigen verlenger erop en ratellen maar!
 
Bedankt voor de tip. Zag inderdaad op diverse fora dat de bougiestleutel uit het setje onmisbaar is. Helaas zat deze niet bij de motor toen ik hem kocht. Dus eerst maar eens even op zoek naar zo'n sleutel. Wordt vervolgd dus.

De buitenste 2 zijn simpel die heb je zo gedaan, maar dan die twee binnenste waar heel het frame overheen zit ja dat is even heel erg k*tten, haal de termostraat los ( alleen het schroefje) voor extra ruimte en gebruik de meegeleverde bougiesleutel van kawasaki die past namelijk precies goed, eigen verlenger erop en ratellen maar!
 
Laatst bewerkt:
Geen idee of het past maar ik vind dat ook wel nice zo'n bellypan.

Ik vind ze alleen wel erg prijzig voor wat het is.. :(
 
Persoonlijk vind ik et wel de motor afmaken, had er 1 onder zitten van Baracuda alleen mn broertje heeft em gesloopt door mn motor ff in de kant te leggen met een rondje rijden :(

Zie afbeelding zoals ie was voor de crash. Wordt binnenkort opnieuw gespoten en zou mooi zijn als ik die belly pan zou kunnen toevoegen ;)

Wie o wie weet of het past?
full
 
Krijg een screenshot van de doos door, belly pan type nr 32N, als ik even snel google is deze alleen passend voor een Z750R 2011/2012, helaas niet voor mij dus.

Iemand anders hier dat model, doe er je voordeel mee })
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan