Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Krijg een screenshot van de doos door, belly pan type nr 32N, als ik even snel google is deze alleen passend voor een Z750R 2011/2012, helaas niet voor mij dus.

Iemand anders hier dat model, doe er je voordeel mee }) [afbeelding]

Dat hij alleen op het 2011/2012 Z750R model 'past' ligt aan de kleur, want die bellypan past fysiek wel degelijk op alle 2007-2013 modellen Z750.
Past bij mijn weten ook gewoon op de 2007-2009 Z1000, die verschillen qua bochtenset aan de voorkant namelijk niet, het verschil ontstaat pas bij de splitsing na de katalysator.
 
@Z1000 '03 tot '07 en Z750 (1e gen.),

Ben mijn Z1000 inruil/verkoop klaar aan het maken.

Daarom heb ik mijn pc3 met custommapping (146,5 pk. en 108,7 nm) voor twee open uitlaten en mijn DNA luchtfilter te koop.

Voordat ik deze aanbieding op de verkoopsites gooi eerst hier maar even melden.


Reacties aub. niet hier maar via de mail :)
 
je hebt mail

@Z1000 '03 tot '07 en Z750 (1e gen.),

Ben mijn Z1000 inruil/verkoop klaar aan het maken.

Daarom heb ik mijn pc3 met custommapping (146,5 pk. en 108,7 nm) voor twee open uitlaten en mijn DNA luchtfilter te koop.

Voordat ik deze aanbieding op de verkoopsites gooi eerst hier maar even melden.


Reacties aub. niet hier maar via de mail :)
 
20160211_114947_zpssi6ktowz.jpg

Tadaa

Duurde ff haha

Ik kreeg m binnen met de DB killer vastgemaakt met een popnagel. -O-
Uiteraard geprobeerd om deze uit te boren, maar dat ging voor geen meter, dus eerst nieuwe HSS boortjes gehaald.
Toen lukte het prima.

Nu nog een goede maat bout en moer zien te vinden, want als ik savonds laat thuis kom wil ik de db killer er toch wel in hebben.
Dan is ie wel erg asociaal hard :+
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]
Tadaa

Duurde ff haha

Ik kreeg m binnen met de DB killer vastgemaakt met een popnagel. -O-
Uiteraard geprobeerd om deze uit te boren, maar dat ging voor geen meter, dus eerst nieuwe HSS boortjes gehaald.
Toen lukte het prima.

Nu nog een goede maat bout en moer zien te vinden, want als ik savonds laat thuis kom wil ik de db killer er toch wel in hebben.
Dan is ie wel erg asociaal hard :+
staat hem mooi :Y

Heb de mijne er standaard gewoon inzitten
A vinden de buren wel fijn als je soms vroeg weg moet (6 uur of zo)
B rij vele in Duitsland en heb geen zin in boetes of om hem terug naar de grens te duwen :+
 
Ja als ik weet dat ik vroeg weg moet of laat thuis kom dan doe ik hem er ook in.
Maar overdag hebben ze maar pech hoor haha.

De buren hebben kids die ook herrie maken ;P
 
Ja als ik weet dat ik vroeg weg moet of laat thuis kom dan doe ik hem er ook in.
Maar overdag hebben ze maar pech hoor haha.

De buren hebben kids die ook herrie maken ;P
Wij hebben een zieke buurman dus dan kun je dat gewoon niet maken.
heeft copd al een aantal keren naar het zieken huis geweest altijd weer thuis gekomen.

Mijn pa had zijn laatste behandelingen gehad voor zijn slokdarm kanker.
Krijgt een zware long ontsteking dinsdags het ziekenhuis in ( 5 jan) za (9 jan) om half 6 s middags overleden.

en de buurman loopt er al echt een aantal jaar mee rond :X
Gewoon sneu ook voor hem en zijn familie als hij weer eens naar het ziekenhuis moet -O-
 
Oh gecondoleerd met je verlies, ik weet er ook veel van in de familie. Rot ziekte...

Ik vind het ook zeker belangrijk om niet teveel overlast te veroorzaken, maar het is ook een beetje leven en laten leven.
De een heeft een motor, de andere kinderen die herrie maken en weer een ander gezin heeft een hond die de hele dag zit te blaffen voor het raam.

Bij ons in de buurt is het gelukkig voldoende als ik mn db killer er sochtends vroeg of savonds laat netjes in doe.
En dat doe ik ook zeker. Alleen nog ff een makkelijke oplossing vinden, vleugelmoertje ofzo
 
Oh gecondoleerd met je verlies, ik weet er ook veel van in de familie. Rot ziekte...

Ik vind het ook zeker belangrijk om niet teveel overlast te veroorzaken, maar het is ook een beetje leven en laten leven.
De een heeft een motor, de andere kinderen die herrie maken en weer een ander gezin heeft een hond die de hele dag zit te blaffen voor het raam.


Bij ons in de buurt is het gelukkig voldoende als ik mn db killer er sochtends vroeg of savonds laat netjes in doe.
En dat doe ik ook zeker. Alleen nog ff een makkelijke oplossing vinden, vleugelmoertje ofzo
Ik keurde het ook niet af hoor :P
Als mijn buurman en toen de tijd mijn pa niet zo ziek waren dan was hij er ook wel uit geweest O-)
 
[afbeelding]
Tadaa

Duurde ff haha

Ik kreeg m binnen met de DB killer vastgemaakt met een popnagel. -O-
Uiteraard geprobeerd om deze uit te boren, maar dat ging voor geen meter, dus eerst nieuwe HSS boortjes gehaald.
Toen lukte het prima.

Nu nog een goede maat bout en moer zien te vinden, want als ik savonds laat thuis kom wil ik de db killer er toch wel in hebben.
Dan is ie wel erg asociaal hard :+

Eindelijk!!! :P staat hem goed, dat zal idd wel lekker knallen. :Y

Trouwens ons je gewoon rustig de wijk/buurt inrijdt, moet het vast wel kunnen...
 
ik had vandaag een leuke verrassing. Toen ik mijn motor afspoelde na een ritje zag ik dat er een Quickshifter op zit! hoog dat het gauw wat beter weer woord dan kan ik het testen:-)
Heeft iemand ervaring met de Rapid bike?
full
 
|( Geen idee in de winkel is dit niet gezegd dan let ik er ook niet op.. De motor is verkocht met Akra dempers toen viel me wel op de het een compleet systeem was met een rapid bike evo. verder nergens opgelet. :9
 
r5AZLm.jpg

Zo vandaag me velgenstickers afgemaakt.
Gisteren led kenteken verlichting gemonteerd en de sw motech spiegel verlengers gemonteerd.
Vind het wel geslaagd zo.
Nu alleen nog een keer goed poetsen en in de was zetten.
Ohja en me hugger komt dinsdag binnen die moet ik ook even monteren.
Heb daarna een echte Carbon kettingkast te koop iemand interesse?
Komt van een 2010 model af.
 
[afbeelding]
Zo vandaag me velgenstickers afgemaakt.
Gisteren led kenteken verlichting gemonteerd en de sw motech spiegel verlengers gemonteerd.
Vind het wel geslaagd zo.
Nu alleen nog een keer goed poetsen en in de was zetten.
Ohja en me hugger komt dinsdag binnen die moet ik ook even monteren.
Heb daarna een echte Carbon kettingkast te koop iemand interesse?
Komt van een 2010 model af.

Ziet er strak uit! :Y


Nog ff een foto van mijn speeltje :9~ [afbeelding]

De juiste kleurstelling sowieso 8-) blijft een mooi apparaat, nu nog mooie km's maken.


Kreeg vd week een mail vd KNMV, dat de winterstop eraf is (mooi een paar dagen voor de beurs) nu alleen het weer nog :N
 
@Z1000 '03 tot '07 en Z750 (1e gen.),

Ben mijn Z1000 inruil/verkoop klaar aan het maken.

Daarom heb ik mijn pc3 met custommapping (146,5 pk. en 108,7 nm) voor twee open uitlaten en mijn DNA luchtfilter te koop.

Voordat ik deze aanbieding op de verkoopsites gooi eerst hier maar even melden.


Reacties aub. niet hier maar via de mail :)

Verkocht!
 
Terug
Bovenaan Onderaan