Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Rammount voor navigatie?
Kan om het stuur.12 volt heb ik via usb onder het zadel op de accu(plug en go idee)

Gebruik een tomtom one xl, en heb daar een ram mount voor. Even kijken waar ik de bal kan plaatsen. Usb stekker direct op accu ligt ook klaar, even kijken waar ik die wegwerk.

Hoop dat ie snel klaar is 😀
 
Goedesmorgens!,

Even voorstellen, Falierke uit de regio Den Bosch. Binnenkort trotse eigenaar van een '09 z1000 na alle Kawasaki hoeken wel gezien te hebben (Versys, zx10r :)). Plaatje & mods:

[afbeelding]
- Arrow Thunder dempers
- Ermax ruit (moet er nog op komen)
- Korte kentenplaat houder.

Lang getwijfeld tussen een racer en een naked, maar toch maar voor de rechte zit met een gezond portie vermogen gekozen :].

Nog even zoeken naar een geschikt plekje voor een 12v & RAM aansluiting voor de navi.

Gr.

Mooie fiets :Y

Veel plezier ermee ;)
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier nog een goede tip voor de LED-knipperlichten die ik op mijn Z750 2005 wil zetten? Heb wat dingen gelezen zowel hier als in een artikel over weerstanden en over een weerstands onafhankelijk relais.
Wat is het beste/makkelijkste? Ben zelf nogal a-technisch/elektrisch maar hoopte toch wel dat ik mijn grote, bolle knipperlichten zelf kon vervangen.

Wat betreft de weerstanden ben ik wat kritisch; gelezen over temperaturen die al gauw naar 80 tot 100 graden celsius kunnen lopen en ik zie ook allemaal verschillende soorten weerstanden in vorm en natuurlijk in Ohm, moet ze hebben van rond de 8,2 Ohm als ik t artikel van Motozoom goed heb gelezen. Of zeggen jullie, weerstanden ertussen zetten is veel makkelijker dan een ander relais.

Ander relais is wat lastiger voor mij om te begrepen, had ik in dit topic opgepikt, kan ik "zomaar" zon weerstands-onafhankelijk relais plaatsen met nog wel het originele voor en achterlicht? Welke moet ik precies hebben of is dit relais veranderen veel moeilijker dan die weerstanden ertussen plaatsen?

Hoop dat iemand me in de goede richting kan helpen
 
Iemand hier nog een goede tip voor de LED-knipperlichten die ik op mijn Z750 2005 wil zetten? Heb wat dingen gelezen zowel hier als in een artikel over weerstanden en over een weerstands onafhankelijk relais.
Wat is het beste/makkelijkste? Ben zelf nogal a-technisch/elektrisch maar hoopte toch wel dat ik mijn grote, bolle knipperlichten zelf kon vervangen.

Wat betreft de weerstanden ben ik wat kritisch; gelezen over temperaturen die al gauw naar 80 tot 100 graden celsius kunnen lopen en ik zie ook allemaal verschillende soorten weerstanden in vorm en natuurlijk in Ohm, moet ze hebben van rond de 8,2 Ohm als ik t artikel van Motozoom goed heb gelezen. Of zeggen jullie, weerstanden ertussen zetten is veel makkelijker dan een ander relais.

Ander relais is wat lastiger voor mij om te begrepen, had ik in dit topic opgepikt, kan ik "zomaar" zon weerstands-onafhankelijk relais plaatsen met nog wel het originele voor en achterlicht? Welke moet ik precies hebben of is dit relais veranderen veel moeilijker dan die weerstanden ertussen plaatsen?

Hoop dat iemand me in de goede richting kan helpen

Persoonlijk vind ik een ander relais erin zetten een stuk makkelijker/handiger dan weerstanden ertussen zetten. Een ander relais is gewoon plug and play. Je trekt de ouwe eruit en stopt de nieuwe erin. Zit waarschijnlijk onder je zadel en anders in het kontje.

ikzelf heb deze: Knipperlichtrelais LED Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha 2 en 3 polig | mPartz.nl

werkte prima op mijn zx6r uit 2005 en z900 uit 2017.
 
Ik kan wel wat hulp van deze community gebruiken: Ik heb een nieuwe set spiegels voor mijn Z800 nodig maar heb geen flauw idee welke ik moet kiezen. De enige twee eisen die ik heb zijn dat ik er goed mee moet kunnen kijken (geen spiegels alleen voor de sier dus) en ik ben geen fan van de bar-end type spiegels dus die vallen ook af. Kunnen jullie mij de goede richting op sturen?
 
Hallo,
Is er toevallig iemand die opzoek is naar een groter windscherm en die wil ruilen, ik zoek namelijk een klein schermpje.
full

full
 
Iemand hier nog een goede tip voor de LED-knipperlichten die ik op mijn Z750 2005 wil zetten? Heb wat dingen gelezen zowel hier als in een artikel over weerstanden en over een weerstands onafhankelijk relais.
Wat is het beste/makkelijkste? Ben zelf nogal a-technisch/elektrisch maar hoopte toch wel dat ik mijn grote, bolle knipperlichten zelf kon vervangen.

Wat betreft de weerstanden ben ik wat kritisch; gelezen over temperaturen die al gauw naar 80 tot 100 graden celsius kunnen lopen en ik zie ook allemaal verschillende soorten weerstanden in vorm en natuurlijk in Ohm, moet ze hebben van rond de 8,2 Ohm als ik t artikel van Motozoom goed heb gelezen. Of zeggen jullie, weerstanden ertussen zetten is veel makkelijker dan een ander relais.

Ander relais is wat lastiger voor mij om te begrepen, had ik in dit topic opgepikt, kan ik "zomaar" zon weerstands-onafhankelijk relais plaatsen met nog wel het originele voor en achterlicht? Welke moet ik precies hebben of is dit relais veranderen veel moeilijker dan die weerstanden ertussen plaatsen?

Hoop dat iemand me in de goede richting kan helpen



Hier linkje, deze er tussen met een beetje knippen plakken van de kabels en je knippers gaan de juiste snelheid. Rij er al ruim een jaar mee zonder problemen.
 
Hoi hoi,

Iemand enig idee hoe ik bar end mirrors moet monteren op mijn z800.

Het stuur heeft op het einde een versmalling met daarin een schroefdraad.

Graag tips welke bar end mirrors hier op passen en hoe ik ze moet monteren.

Kom er zelf niet meer uit namelijk en ook niet met behulp van Google ;-P
 
De las van de versmalling los zagen en vervolgens er uit wrikken met een tang.
Dan heb je een normaal hol stuur waarin je de barend mirrors kunt klemmen.
 
Hoi hoi,

Iemand enig idee hoe ik bar end mirrors moet monteren op mijn z800.

Het stuur heeft op het einde een versmalling met daarin een schroefdraad.

Graag tips welke bar end mirrors hier op passen en hoe ik ze moet monteren.

Kom er zelf niet meer uit namelijk en ook niet met behulp van Google ;-P

Apart verhaal.
Op mijn Z800 Sugomi heb ik de stuurgewichten uitgedraaid en ter plekke Bar ends ingedraaid.
1 ging wat moeilijker maar zat er ook gewoon in uiteindelijk zonder te zagen of wrikken.
 
Hoi hoi,

Iemand enig idee hoe ik bar end mirrors moet monteren op mijn z800.

Het stuur heeft op het einde een versmalling met daarin een schroefdraad.

Graag tips welke bar end mirrors hier op passen en hoe ik ze moet monteren.

Kom er zelf niet meer uit namelijk en ook niet met behulp van Google ;-P
Je zult bij bekende merken als bermuda kunnen kijken.
Misschien staan de maten er wel bij en kun je daar mee verder shoppen.
 
Ik kan wel wat hulp van deze community gebruiken: Ik heb een nieuwe set spiegels voor mijn Z800 nodig maar heb geen flauw idee welke ik moet kiezen. De enige twee eisen die ik heb zijn dat ik er goed mee moet kunnen kijken (geen spiegels alleen voor de sier dus) en ik ben geen fan van de bar-end type spiegels dus die vallen ook af. Kunnen jullie mij de goede richting op sturen?
Hmm moelijk te zeggen. Omdat niet iedereen even lang en breed is.
Misschien eens kijken bij een winkel in de buurt of daar een breed assortiment is en dan misschien kunt passen. Maar origineel zijn tekort(en dus slecht zicht behalve op je zelf),te lomp of kapot?

Pas klaar antwoordt is er denk ik zoniet, spiegels zijn net als met ruitjes best persoonlijk qua wel ofniet prettig.
 
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier.

Jordy, bijna 30 jaar. Geboren en woonachtig in Ede.
Motorrijbewijs in september 2016 gehaald en nu 1,5 jaar later de eerste.

Sinds afgelopen donderdag eigenaar van een '13 Kawasaki Z1000 ABS Special Edition.



30763220_1756611554381933_4441061348607821176_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vond de Akrapovic demper van het 4-1 systeem wat groot (lang) en heb hem daarom ingekort. Een erg bruut geluid zonder DB killer. Met DB killer gewoon netjes. Ik vind het er voor het oog in in ieder geval een stuk beter uitzien :)

IMG_4446.jpg


IMG_4447.jpg


IMG_7143.jpg


IMG_7142.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gaaf zo die dempers!

Iemand ideeën voor andere spiegels? Vind die standaard spiegels best groot, terwijl ik er niet super veel in zie.

Van het weekend 250km gereden, rijdt echt heerlijk!

2rxw6kg.jpg
 
Hallo allemaal!

Ik ben Paul (31jr) en nieuw op het forum, maar heb al flink wat pagina's door gespit met mooie Kawa's!
Sinds oktober vorig jaar eigenaar geworden van mijn eerste motor, een Z750 2009.

Heb er al wat klus uren in gestopt!
Uitlaat vervangen
Grote beurt gegeven mbv de manual

full



Op de foto zie je velg lint op het achterwiel en ik ben nog op zoek naar precies dezelfde, want ik kom wat tekort! Heeft iemand de gouden tip voor me? ik kan deze kleur namelijk nergens vinden :s
 
Laatst bewerkt:
Goedendag,
Is hier al iemand die van zijn originele z1000 03-06 uitlaten de kat heeft verwijderd?
Ben benieuwd naar het geluid. Heb al eens de dempers eraf geslepen, maar vond die teveel herrie maken. Heb ze verkocht aan iemand hier op t forum die er wel blij mee was.
Nu wil ik mijn setje originele aanpassen door de kat eruit te halen, die zit in de driehoek waar de buizen gesplitst worden achter de afdekplaat.
Zou graag willen weten of er al iemand dit gedaan heeft.

Aangezien niemand hier op heeft geantwoord ben ik zelf aan de slag gegaan:

AF0B1BB2-C93C-48EF-B12F-845A60507CB9_zpsmb7hxenv.jpg


4EBFC89C-5DBC-4D1C-A3C7-FDF3582CE889_zps9kdvpiv7.jpg


E8432E7A-D655-4191-B456-406DD426F1BA_zpspxedm7vm.jpg


4617863B-184D-49B1-812E-15B6E9EFB598_zpszb8mweev.jpg


C3A91AD9-9AF4-472E-BCD4-DE3B2887F66D_zpsdiikretr.jpg


798D3205-A4D1-4117-A906-0A0B21467666_zps2pq6qlew.jpg


BACF0D40-C7A2-4480-95FA-4A72143BEA1C_zpsqbgccl4y.jpg


4FCA436F-BA24-4389-9E33-835C7694D077_zpsehn4ticc.jpg


E9A7551F-C93E-4583-A68D-9A5957205C38_zpshpgdv0ps.jpg


Nu nog monteren en benieuwd naar het geluid.
Vrijdag even doen aangezien ik nu op vakantie ben
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan