Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoi,
Ik ben nu anderhalf jaar tevreden bezitter van een z750 uit 2008, als eerste motor. Ik ben al voorzichtig naar de volgende aan het kijken. Wat is een leuke volgende stap?
Wat meer vermogen mag wel en misschien iets minder 'log'. Naked bevalt me prima, echter lijkt me een Hypermotard of Dorsoduro ook vet, ik heb wel vraagtekens bij het rijcomfort op lange termijn.
En wat is een z750 uit 2008 waard? Is tegen 5k haalbaar Het is (vind ik) de mooie zwarte uitvoering met zwart blok. De rest is vrij standaard.
Mooie bike Xmchelle! Ik zal ook zo even een duo-foto plaatsen van afgelopen weekend. M.b.t. een windscherm: toen ik hem kocht zat het windscherm er al op maar die heb ik eraf gehaald, alleen de bevestigingspunten blijven op de motor zitten (rubberen ringetjes) en je hebt een sjabloon nodig om de gaatjes te boren in je kuip. Dus als ik hem aan je zou verkopen heb je geen sjabloon en geen rubbertjes om te bevestigen. Ik denk dat meerdere mensen hier tegenaan lopen wanneer ze overwegen het scherm te verkopen.
[afbeelding]
Hoi,
Ik ben nu anderhalf jaar tevreden bezitter van een z750 uit 2008, als eerste motor. Ik ben al voorzichtig naar de volgende aan het kijken. Wat is een leuke volgende stap?
Wat meer vermogen mag wel en misschien iets minder 'log'. Naked bevalt me prima, echter lijkt me een Hypermotard of Dorsoduro ook vet, ik heb wel vraagtekens bij het rijcomfort op lange termijn.
En wat is een z750 uit 2008 waard? Is tegen 5k haalbaar Het is (vind ik) de mooie zwarte uitvoering met zwart blok. De rest is vrij standaard.
Mijn Tuono is wel wat voor je
≥ Schitterende Aprilia Tuono 1000R, Akrapovic, Öhlins - Motoren | Aprilia - Marktplaats.nl
Strak apparaat. Wat voor bar end spiegels zijn dat?
Bedankt!
Zijn van caferaceronderdelen.nl, niks bijzonders maar doen hun werk prima en zijn schappelijk geprijsd.
Dankje. 200 euro voor een setje Rizoma vind ik net te gek.
Heb je wel eens op een (dikke) 2 cylinder gereden? Hyper en dorso is het uiterlijk inderdaad vet, maar het motorkarakter moet je van houden.kom zelf van een tuono af en let bij de appies goed op de electronica, zwak punt. Alternatief is 3 cylinder ala speed triple of toch een soepele 4 cylinder ala z1000, cb1000r. Keuze genoeg,nu kijken wat bij je past. Ik zit net op mijn 8e motor, z1000, en ben er nog niet uit . Nu ben ik ook veeleisend... Succes met zoeken.
Geloof ook niet in 5k denk meer aan 4300
Comfort lange ritten kan ik weinig nuttigs over melden, ooit stukkie op een ktm 990 SMR gereden wat vergelijkbaar is qua type motor (geweldig!). Lengte zal denk ik het probleem niet zijn gezien ze redelijk hoog op de poten staan. Zal dus wat comfortabeler zitten dan een compacte naked, maar het zadel is dan weer een ander verhaal....Ik heb wel eens een kort stuk op een GS800 (niet echt een superdikke dus) gereden, maar die jongen is zo zuinig op zijn motor dat ik maar 1x op en neer door de straat mocht.
Ik heb nog nooit op een Dorsoduro of Hypermotard gereden, ben ook wel erg benieuwd naar het comfort tijdens de wat langere ritten. Zijn dit eigenlijk wel geschikte motoren wanneer je redelijk lang bent (1.90)?
Wat je zegt over de electronica, heb regelmatig wat gelezen over storingen bij de Dorsoduro inderdaad. Zijn er nog andere punten die vaak voorkomen bij Aprilia?
Dat is inderdaad nog erger, moet toch eigenlijk niet kunnen met een hedendaagse powernaked of ligt dat nu aan mij? . Rijd echt geen motogp hellingshoeken, maar standaard, steppies en blokdeksel zit eerder aan de grond dan mijn knie. En dan hang ik er al als een aap naastBij de nieuwe is het nog veel erger steeds met de uitlaten en stepjes op de grond.
[afbeelding]
volgens seizoen verhogen en hyperpro of wilberts er op.
Dit is toch een bekende "kwaal" bij de Z1000? Helemaal bij het laatste model. Elke site/blad die de motor getest heeft (ook op het circuit) geeft aan dat de beperkte grondspeling iets is om rekening mee te houden en dat de motor, mede hierdoor, niet echt geschikt is om op het circuit te rijden.
Ik zou zeggen, koop lekker een circuitmotor voor erbij
Oke dat is balen, ik was bij de dealer en zij gaven aan dat hij direct moet passen maar dan moet dat kapje eraf die er nu op zit. Uit welk jaar komt jouw bike?