Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Goedenavond allemaal,

Ik heb vandaag mijn oude handvatverwarming vervangen voor Rizoma Sportline handvatten. De handvatverwarming was door de vorige eigenaar geïnstalleerd en ik maakte er te weinig gebruik van. Daarnaast streef een cleanere look na, dus daar passen al die draden niet bij. Weg met die zooi :p.

Nu de Sportline handvatten gemonteerd zitten, valt mij op dat er tussen mijn handvatten en Highsider stuurgewichten (ivm Bar-ends) nog wat ruimte over is. Deze ruimte zit ook tussen de handvatten en de box voor de knipperlichten/startknop etc. Zijn er meer mensen die hier "last" van hebben? Hoe hebben jullie dit opgelost?
 
Ik kan een spatbord voor het achterwiel (hugger) kopen die geschikt is voor een 2013 z750 model.
Weet iemand of deze dan ook op het model 2007 past ? (volgens mij is vanaf 2013 het model iets gewijzigd?)
 
Ik kan een spatbord voor het achterwiel (hugger) kopen die geschikt is voor een 2013 z750 model.
Weet iemand of deze dan ook op het model 2007 past ? (volgens mij is vanaf 2013 het model iets gewijzigd?)
Als het serieus een 2007 model is dan moet hij ook op de 2013 750 passen. Mits het een R is, dan past het niet vgm. Enige wat van een 2007 anders is dan van een normale 2013 is een zilver blok en frame vgm
 
Even uitwaaien :]
D4A492AF-0B71-4BE8-A491-D408666F8D04.jpeg
 
@boytje , Geen idee, heb op verschillende motoren proefgereden waaronder Yamaha MT10 en MT09, Aprilia Tuono V4R, BMW S1000R.
Plaats hem begin volgend jaar op Marktplaats, heb er absoluut geen haast mee.
 
Afgelopen weekend nog een rondje gedaan. Ben een echte mooi-weer-rijder, dus ik denk dat het er voor mij voorlopig weer op zit.

Bekijk bijlage 1334779
Bekend verhaal, vorige week ook nog lekker even weg geweest. Als het binnenkort weer lekker weer is kan ik em altijd pakken, dat scheelt weer.

Iemand ervaring met led knipperlichten op de z1000 2017? Relais nodig? Ga de grote knipperlichten denk ik vervangen voor barracuda’s.
 
ik heb ze er op laten zetten bij de 2017 heb je de relais nodig. ik heb achter knippers met remverlichting. Die zou ik afraden in het donker zie je de knipperlichten achter erg slecht
 
Hallo Z’ers. Vorige week heb ik een healtech quickshifter op mijn z800 van 2015 gezet, schakeld 9 vd 10 keer erg soepel 1 keer een false neutraal gehad tussen 4 & 5e versnelling en een hele enkele keer gaat het (iets)minder soepel van de 5e naar 6e.
Zijn er hier nog meer mensen met zo’n zelfde qs op een z800? Zou graag wat instellingen willen vergelijken voor dat me bak aan gort is.
08135286-8EDA-40D8-AAD5-D1E0132BDF23.jpeg
 
Ik heb nog geen healtech quickshifter maar heb het wel op mijn lijstje staan voor mijn Z1000. Dus lees even mee met eventuele ervaringen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan