Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Vandaag de Kawa uitgelaten, meteen de nieuwe tanktas uitgeprobeerd, past perfect en zicht op de tellers nog steeds goed.
62C7F9A6-54F2-4BC4-A399-C960014CFADA.jpeg
 
Hoi ik ben nieuw hier. Ik ben Wesley, 34 jaar en kom uit Amersfoort. Ik heb afgelopen weekend mijn eerste motor ooit gekocht, een z750 uit 2005. Superblij mee natuurlijk en gelijk al volle bak aan het touren geweest. Nu ben ik zelf handig met sleutelen en wil ik nog wel wat onderhoud en styling gaan doen. Ik ben op zoek naar een kleppendeksel pakking en bijbehorende O-ringen, dit omdat die iets meer aan het zweten is dan me lief is. Ik benieuwd of de experts hier me wat tips kunnen geven.
 
Vette fiets! Uitlaatjes zien er ook wel echt top uit. Ben benieuwd hoe die klinken!

Dankjewel! Er zit een diep en erg mooi geluid in, maar ben toch bang dat ik er een andere op ga zetten. Ik rijd namelijk veel in Duitsland, en heb niet zo veel zin in boetes...

Iemand aanbevelingen voor een uitlaat met een e-keurmerk, waar toch een mooi geluid op zit?
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand trouwens een Corbin zadel voor de Z750S 2004-2006 en hier ervaringen mee?
Wil er graag een kopen maar kan geen Nederlandse distributie punten vinden.
 
Dankjewel! Er zit een diep en erg mooi geluid in, maar ben toch bang dat ik er een andere op ga zetten. Ik rijd namelijk veel in Duitsland, en heb niet zo veel zin in boetes...

Mooie motor, ga je veel plezier mee hebben!

Iemand aanbevelingen voor een uitlaat met een e-keurmerk, waar toch een mooi geluid op zit?

Ik heb zelf de Sc-Project oval silencer black stainless steel, mooi geluid en met e-keurmerk (mits je met DB killer rijdt) ;)
 

Bijlagen

  • IMG_20190220_162754.jpg
    IMG_20190220_162754.jpg
    236,4 KB · Weergaven: 21
Z1000 van 2015.
Hp core uitlaten.
Tienen.
België.
 

Bijlagen

  • 2DD98A2F-C04F-4C4E-B6A7-BB332DD17514.jpeg
    2DD98A2F-C04F-4C4E-B6A7-BB332DD17514.jpeg
    312,4 KB · Weergaven: 15
Hi,

Ik ben nieuw hier op het Forum. Zal me even voorstellen. Wesley, 27 jaar en sinds Mei 2016 in het bezit van een 2007 Kawa Z-1000 ABS.
In het begin gebruikt voor WoonWerk verkeer. Daarna tijd in de berging en onder de overkapping gestaan en weinig op gereden. Maand geleden weer uit de berging gehaald en een grote beurt laten doen. Hij is er weer helemaal klaar voor nu.


1551098022851.png
 
Goedemorgen,

Gisteren heb ik mijn knipperlichten achter vervangen voor Barracuda exemplaren.
Nu wil ik ze aan de voorkant ook vervangen, maar kan iemand mij vertellen of hier ook "stekkers" aanzitten en waar deze vast zitten?
Achter zitten ze namelijk gewoon vast met stekkers onder het zadel.

Alvast bedankt.
 
Hoi Allemaal,

Ook ik ben nieuw op dit forum en ben sinds 3 weken in het bezit van een Z750.
52332941_2111186698975626_5638347901282287616_n.jpg

Eerste verandering zal de einddemper zijn. Heb een mooie SC-Project demper op het oog.
Heeft er iemand ideën/ervaring met het licht aan de voorkant? zou graag willen dat beide lampen zouden kunnen branden en dan beide evenwijdig (eventueel xeon zou nog beter zijn). Alvast bedankt!
 
Hoi Allemaal,

Ook ik ben nieuw op dit forum en ben sinds 3 weken in het bezit van een Z750.Bekijk bijlage 1358328
Eerste verandering zal de einddemper zijn. Heb een mooie SC-Project demper op het oog.
Heeft er iemand ideën/ervaring met het licht aan de voorkant? zou graag willen dat beide lampen zouden kunnen branden en dan beide evenwijdig (eventueel xeon zou nog beter zijn). Alvast bedankt!
Heb op de beurs bij een standje geïnformeerd die modules verkochten om allebij de kanten van je koplamp te laten branden.. er komt een modulen tussen je groot licht. Met die modulen kun je die lamp dimmen zodat hij even fel brand als je dimlicht waardoor je twee met dezelfde sterkte brandende lampen hebt.. kosten waren ongeveer €80,- als in het goed heb. Ben alleen de naam van het bedrijf kwijt 😱🤦🏼‍♂️
 
Goedemorgen,

Gisteren heb ik mijn knipperlichten achter vervangen voor Barracuda exemplaren.
Nu wil ik ze aan de voorkant ook vervangen, maar kan iemand mij vertellen of hier ook "stekkers" aanzitten en waar deze vast zitten?
Achter zitten ze namelijk gewoon vast met stekkers onder het zadel.

Alvast bedankt.
Voor zitten ze met dezelfde stekkers vast als achter wel zo makkelijk je kan ze vinden achter de kloplampen
 
Zo, even wat pagina's terug gekeken. Ben nog lang niet klaar.

Korte intro;
Sinds begin dit jaar weer aan het zoeken naar een nieuwe fiets. Afgelopen jaren een supersport, (oude)nadked, supermotard en een cruiser te hebben gereden wil ik nu een supernaked toevoegen aan dit lijstje. De Z1000 moet het worden. Modeljaar 2007/2009 spreekt mij aan en valt in het budget.

Afgelopen weekend eens een ronde gemaakt langs verschillende zaken en een hoop z1000's zien staan. Ook nog even gekeken voor een CB1000R, een mooie valt helaas net buiten het budget. En gekeken naar een FZ1N maar die vindt ik wat te braaf eruit zien.

Dus, de Z1000 maar eens aan de tand gevoeld. Testrit gemaakt en wat een beleving is dat. Geweldige machine, heerlijke rijeigenschappen, prachtig geluid.
Komend weekend gaan we weer op stap, weer even rond zoeken of ik 'DE' machine voor mij kan vinden.

Toch hoop ik dat jullie me wat gerust kunnen stellen. Na het verder inlezen in de motor kom ik nogal wat opmerkingen tegen over een lage grondspeling. Uitlaten, footpegs en de standaard die de grond raakt bij een beetje goed sturen? Hoe erg is dit nu in werkelijkheid?
Gebruik op de openbare weg, zet je hem echt aan de grond?
Gebruik op het circuit met weinig ervaring, zet je hem aan de grond? (ik ben twee keer met de gixxer op het circuit geweest).

Ben benieuwd naar jullie eerlijke ervaring hiermee.
 
Heb op de beurs bij een standje geïnformeerd die modules verkochten om allebij de kanten van je koplamp te laten branden.. er komt een modulen tussen je groot licht. Met die modulen kun je die lamp dimmen zodat hij even fel brand als je dimlicht waardoor je twee met dezelfde sterkte brandende lampen hebt.. kosten waren ongeveer €80,- als in het goed heb. Ben alleen de naam van het bedrijf kwijt 😱🤦🏼‍♂️

https://www.doubletronics.com/ bedoel je denk ik.

Ik heb er zelf toen 1 door een elektricien laten maken, die handig was met printplaatjes. €45,-. Helaas nooit ingebouwd.
Voor mijn nieuwe z heb ik er geen 1 nodig.

Voor zitten ze met dezelfde stekkers vast als achter wel zo makkelijk je kan ze vinden achter de kloplampen

Thanks! Dat antwoord zocht ik 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan