Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Zo motor van mn vriendin ook klaar...van zwart naar parelmoer wit.

Zo een beetje alles vervangen en ververst...de gehele fiets uit elkasr gehad.

Zadel opnieuw laten bekleden


Mevr is klaar voor de zomer....
full
 
Kan iemand een foto posten van de ruimte onder het zadel of onder de buddyseat van een Z750 uit 2009 zonder ABS?

Ik krijg mijn Z eind deze maand en ben nu op zoek naar een degelijk schijfrem slot die ik ook makkelijk kan meenemen...

foto hoeft natuurlijk niet persee als iemand mij kan vertellen welk slot voor een schappelijke prijs ik kwijt kan onder het zadel...

definitie schappelijke prijs is voor mij rond de €75,- a €100,-
 
Laatst bewerkt:
Heeee mijn oude motor!! Leuk om weer eens te zien! Hij is nog precies zoals ik hem verkocht heb. Veel plezier er mee!!


Haha grappig dat je dan ook hier op het forum zit.
Heb de motor in Hengelo gekocht tegen mij werd verteld dat de Z uit het westen kwam had hier op het forum
Al rond gekeken of ik mis foto s kon vinden aan gezien je er wel een hoop aan gedaan hebt

Heb er ondertussen wel DB Killers in gemaakt zo als ik heb kocht was het geluit wel super dik
Maar in het hele dorp trilde de ramen uit de sponningen })

Heb je de z lang in bezit gehad ??
 
Zo motor van mn vriendin ook klaar...van zwart naar parelmoer wit.

Zo een beetje alles vervangen en ververst...de gehele fiets uit elkasr gehad.

Zadel opnieuw laten bekleden


Mevr is klaar voor de zomer....[afbeelding]


Toch niet frozen white van ford als onderkleur gekozen he😋
Wit staat hem wel goed
Mijne is frozen white van ford en heb door de blanke lak zilveren xirrallics gedaan. Fonkelt helemaal als ie in de zon staat.
 
Niemand nog een standaard stuur voor een 2007/2009 Z liggen?

Is het voor een 750 of 1000? Ik weet niet of er hier verschil in zit, maar ik heb er wel een voor de z750 ;)


Shin yo bar end spiegels. Ze bevallen me prima, zicht is prima en van trillingen geen last ;)

Welke stuurgewichten heb je erop zitten als ik vragen mag?

halo ik lees al een tijd mee op dit forum
maar na de aanschaf van een z1000 lijkt het mij toch leuk om hier actief te zijn op dit forum

mijn naam is wesley ben 28 deze z1000 is mijn 3 de motor
hier voor een gsxr750 en een ktm 520 gereden

de z1000
is matzwart
gouden velgen
stuurdemper
gouden hendels
gp n
dr zijn nog wel dingen die ik nog zoek

dat zijn
een belly pan
een seat cover
hydraulische koppelingshendel met los reservoir


nog ff een foto toen hij nog bij de motorzaak stond



[afbeelding]

Welkom!!!
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand een foto posten van de ruimte onder het zadel of onder de buddyseat van een Z750 uit 2009 zonder ABS?

Ik krijg mijn Z eind deze maand en ben nu op zoek naar een degelijk schijfrem slot die ik ook makkelijk kan meenemen...

foto hoeft natuurlijk niet persee als iemand mij kan vertellen welk slot voor een schappelijke prijs ik kwijt kan onder het zadel...

definitie schappelijke prijs is voor mij rond de €75,- a €100,-

Zeeeeén van ruimte voor een remschijfslot onder ut zadel van de bestuurder.
Ik had er een pc-5, alarmkastje, extra gereedschapsset, en remschijfslot onder.

Even kijken of ik een foto kan vinden.
 
Had het geloof ik al eens eerder gevraagd, maar ben er nooit echt uitgekomen. Mijn vriendin heeft een 2012 Z750 en willen binnenkort weer op vakantie, maar we hebben nooit bagagehaken gevonden om bijv. een bagagerol met een spin vast te zetten. Zitten deze er echt niet op? Twee jaar geleden was dit het gevolg toen we beide op onze eigen motor op reis gingen :+

w7iutt.jpg
 
Laatst bewerkt:
Had het geloof ik al eens eerder gevraagd, maar ben er nooit echt uitgekomen. Mijn vriendin heeft een 2012 Z750 en willen binnenkort weer op vakantie, maar we hebben nooit bagagehaken gevonden om bijv. een bagagerol met een spin vast te zetten. Zitten deze er echt niet op? Twee jaar geleden was dit het gevolg toen we beide op onze eigen motor op reis gingen :+

[afbeelding]

Dat heeft ze goed voor elkaar! _O-
 
Ik denk dat mijn ketting en tandwielen vervangen moeten worden. Ik hoor de ketting een beetje tikken/klapperen bij het optrekken in de 1e versnelling.

Moet er verder nog wat gebeuren aan de motor gezien de kilometerstand (28.500km)? De vorige beurt was bij 21.700 km in april 2013 (remblokken vervangen, koelvloeistof, remvloeistof). De olie+filter is ieder jaar ververst.

Is er in de omgeving van Den Haag nog een goed (prijs/kwaliteit, geen motoport oid) adres voor onderhoud?
 
Ik denk dat mijn ketting en tandwielen vervangen moeten worden. Ik hoor de ketting een beetje tikken/klapperen bij het optrekken in de 1e versnelling.

Moet er verder nog wat gebeuren aan de motor gezien de kilometerstand (28.500km)? De vorige beurt was bij 21.700 km in april 2013 (remblokken vervangen, koelvloeistof, remvloeistof). De olie+filter is ieder jaar ververst.

Is er in de omgeving van Den Haag nog een goed (prijs/kwaliteit, geen motoport oid) adres voor onderhoud?

Vraag het Milenko eens lief, goed, netjes en betaalbaar onderhoud :Y
 
Had het geloof ik al eens eerder gevraagd, maar ben er nooit echt uitgekomen. Mijn vriendin heeft een 2012 Z750 en willen binnenkort weer op vakantie, maar we hebben nooit bagagehaken gevonden om bijv. een bagagerol met een spin vast te zetten. Zitten deze er echt niet op? Twee jaar geleden was dit het gevolg toen we beide op onze eigen motor op reis gingen :+

[afbeelding]


ik denk dat je vriendin gewoon met bagage kan gaan rijden :)

linkje
kawasaki_z750_sw_motech_blaze_panniers_5%20sml.jpg


kan zelfs nog een topkoffertje bij volgens mij

en nog 1

linkje
bc_hta_00_306_100001342797140-6388_1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat mijn ketting en tandwielen vervangen moeten worden. Ik hoor de ketting een beetje tikken/klapperen bij het optrekken in de 1e versnelling.

Moet er verder nog wat gebeuren aan de motor gezien de kilometerstand (28.500km)? De vorige beurt was bij 21.700 km in april 2013 (remblokken vervangen, koelvloeistof, remvloeistof). De olie+filter is ieder jaar ververst.

Is er in de omgeving van Den Haag nog een goed (prijs/kwaliteit, geen motoport oid) adres voor onderhoud?

volgens het werkplaats handboek moet je iedere 1000km de speling van de ketting controleren en iedere 6000km controleren op slijtage.

Er staat ook in hoe je dit moet doen maar als je het niet vertrouwt is het inderdaad verstandig om gewoon even langs de garage te rijden en het te vragen. Misschien is het wel voldoende om de ketting alleen te spannen.
 
Ik denk dat mijn ketting en tandwielen vervangen moeten worden. Ik hoor de ketting een beetje tikken/klapperen bij het optrekken in de 1e versnelling.

Moet er verder nog wat gebeuren aan de motor gezien de kilometerstand (28.500km)? De vorige beurt was bij 21.700 km in april 2013 (remblokken vervangen, koelvloeistof, remvloeistof). De olie+filter is ieder jaar ververst.

Is er in de omgeving van Den Haag nog een goed (prijs/kwaliteit, geen motoport oid) adres voor onderhoud?


Rij maar een keer langs, zal je van mij een vrijblijvende opgaaf krijgen inclusief algehele controle. Zullen we direct je ketting spannen indien nodig.
 
Had het geloof ik al eens eerder gevraagd, maar ben er nooit echt uitgekomen. Mijn vriendin heeft een 2012 Z750 en willen binnenkort weer op vakantie, maar we hebben nooit bagagehaken gevonden om bijv. een bagagerol met een spin vast te zetten. Zitten deze er echt niet op? Twee jaar geleden was dit het gevolg toen we beide op onze eigen motor op reis gingen :+

[afbeelding]
1 tas van jou en de rest van haar :+ :+ :+
 
Goedenavond.

Heb gisteren de Z1000 2004 maar weer is uit de garage gehaald. Ondanks dat ik sinds 2 weken papa ben geworden hoop ik toch wat km's te gaan maken dit jaar.

Nu ben ik op zoek naar iemand omgeving Amersfoort die ff wat klein onderhoud aan mn motor kan doen. Heb er zelf geen zin in en vind de dealer al snel aan de prijs.

Weet iemand een goed adresje? Kan zo ff via google niks vinden.

Thanks alvast
 
Goedemorgen,


Ben aan het rommelen gegaan met Flexibele LED strips, en heb nu DRL + knipperlichten LED in m'n koplamp verwerkt.


Zie hier resultaat :
 
Terug
Bovenaan Onderaan