Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Wil iemand een z800 duo seat (zwart) ruilen tegen een groene?
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    197 KB · Weergaven: 9
@EdwinA Hoe bevallen alle mods? Ik ben zelf nog aan het twijfelen over de qs + pc.. Heb ook een sc-project volsysteem eronder zitten, enigszins vergelijkbaar dus.

Tot op heden heb ik er zeer te vreden over.
Na het afstellen bij Ten Kate Motoren reageert de motor veel beter op het gas.
De Quickshifter is ook erg handig vooral als je er even lekker voor gaat zitten om het gas af en toe eens lekker open te gooien. 😎
 
Tot op heden heb ik er zeer te vreden over.
Na het afstellen bij Ten Kate Motoren reageert de motor veel beter op het gas.
De Quickshifter is ook erg handig vooral als je er even lekker voor gaat zitten om het gas af en toe eens lekker open te gooien. 😎

Ik heb er momenteel nog geen eens een module in, de dealer zei dat de computer van de motor het eerst zelf wel kan regelen. Volgend jaar gaat de begrenzing eraf, dan een PC erop met een QS en gas erop :)

Heb je nog verdere tips & tricks voor mods/ dingen waarop te letten?
 
Vooral veel dingen blijven opzoeken op de meest uiteenlopende forums en je eigen smaak blijven volgen. Er wordt genoeg aangeboden en er is vaak ook wel een review over te lezen over de aangeboden producten. Ik heb zo geen tips en tricks maar zou je een PC willen plaatsen zorg er dan wel voor dat de gene die de PC af gaat stellen weet wat hij doet. Bij die van mij kwam ook meer bij te kijken dan wat men verwacht had en heeft meer tijd gekost dan wat nodig zou moeten zijn. Uiteindelijk allemaal naar tevredenheid opgelost maar toch.
 
Ja ik had iemand hier in regio Groningen gevonden die ook aangesloten is bij DynoJet. Heb je wellicht de mogelijkheid een filmpje te maken met je qs?
 
Goedemiddag allen,

Ik ben opzoek naar een andere motor en gisteren even proef gezeten op een Z1000 ‘14 (nieuw model). Voorzover ik het zo kon bepalen was de zit goed maar heb niet gereden. Dit ben ik nog wel van plan maar dat zal dan ook geen uren duren.

Vandaar mijn volgende vraag: hoe ervaart de wat langere rijder de Z1000? Ik ben overigens 1.91m

Ik ben zelf 1,95 en het rijdt perfect. Heb niet het gevoel dat die te klein. Je zit alleen wat meer in de wind, maar dat moeten we maar voor lief nemen. Het was voor mij 1 van de motoren waar ik het beste op kon zitten
 
Een maat van me heeft deze er een tijdje terug onder gezet:

https://www.dominator-uitlaten.nl/catalogsearch/result/?q=Z1000
Onwijs hard en lomp geluid zonder de db killers, vlammen komen eraan weerskanten uit. Je moet het mooi vinden zonder db killers, ik heb er persoonlijk niets mee.

En de prijs valt mij reuze mee.

Dat is het punt eigenlijk hard en lomp geluid zit er nu ook onder (ingekorte lege dempers zie onderstaande foto). Voor een aankomend weekendje naar de Eiffel vervang ik deze voor de standaard dempers. Dus eigenlijk op zoek naar een sportdemper met niet te gek geluid zodat ik niets steeds hoef te wisselen.
 

Bijlagen

  • IMG_20190824_155834.jpg
    IMG_20190824_155834.jpg
    172,8 KB · Weergaven: 12
Taartschep van de Z650 er ook maar afgehaald :P Bekijk bijlage 1421562

Ziet er netjes uit! Was het lastig om te doen? Wil dit binnenkort ook gaan doen. Welke houder heb je hiervoor gebruikt als ik vragen mag? Had er een gezien van barracuda die zo goed als plug en play zou moeten zijn, maar die leek op de foto’s nog vrij lang. Deze ziet er mooi uit
 
Ziet er netjes uit! Was het lastig om te doen? Wil dit binnenkort ook gaan doen. Welke houder heb je hiervoor gebruikt als ik vragen mag? Had er een gezien van barracuda die zo goed als plug en play zou moeten zijn, maar die leek op de foto’s nog vrij lang. Deze ziet er mooi uit
Hier heb je een indicatie hoe lang de barracuda houder is ;)
 
Ziet er netjes uit! Was het lastig om te doen? Wil dit binnenkort ook gaan doen. Welke houder heb je hiervoor gebruikt als ik vragen mag? Had er een gezien van barracuda die zo goed als plug en play zou moeten zijn, maar die leek op de foto’s nog vrij lang. Deze ziet er mooi uit
Heel makkelijk, heb ik ook net gedaan bij de 900, grootste probleem bekabeling bij andere blinkers, relais ook veranderd i.v.m. led blinkers.
 
IMG_20190828_202536__01.jpg

Ik heb deze kras/ deuk zelf veroorzaakt tijdens het vervangen van de keerringen in de linkerkant van de vork van mn z750, hoe dom maarja.
En nu ben ik op vakantie in Italië en met die weg hier begint die weer lekker te lekken. Het valt nog mee, ik veeg het elke keer gewoon weg maar wel flink balen dus. Ik denk ook dat het hier door komt, want de andere kant is gewoon droog zoals t hoort.

Is dit nog te repareren? Of heeft iemand een goeie suggestie waar ik een nieuwe vorkpoot kan scoren voor niet als te veel geld?

Ik heb het model 2004-2006. En nu nog een lekkermaak foto :)
IMG_20190823_202017.jpg
 
Ziet er netjes uit! Was het lastig om te doen? Wil dit binnenkort ook gaan doen. Welke houder heb je hiervoor gebruikt als ik vragen mag? Had er een gezien van barracuda die zo goed als plug en play zou moeten zijn, maar die leek op de foto’s nog vrij lang. Deze ziet er mooi uit
Hai bas,
Gaat het bij jou ook om een z650 of om
Je z750r? Bij mijn R zat hij er al op maar het ziet er ook niet erg moeilijk uit.
Bij de 650 van mijn vriendin hebben we een houder van Ali gebruikt. Dit omdat hier de originele knipperlichten zo oppassen en die wilde ze behouden.
Zijkappen eraf undertail laten zakken stekkers los, kentekenplaathouder van de undertail los schoeven. Originele kentekenplaat houder uit elkaar halen om de knipperlichten eraf te halen. Kentekenplaat verlichting originele stekker terug aan solderen met een krimpkous eromheen. En alles terug monteren.. klein uurtje werk denk.
€ 26,01 18% Off | Voor Kawasaki Z650 Z 650 Ninja650 2017-2019 Motorcycle Kentekenplaathouder Licentie Bracket Tail Tidy Fender Eliminator
https://s.click.aliexpress.com/e/CypXlAVw
 
Bekijk bijlage 1422627
Ik heb deze kras/ deuk zelf veroorzaakt tijdens het vervangen van de keerringen in de linkerkant van de vork van mn z750, hoe dom maarja.
En nu ben ik op vakantie in Italië en met die weg hier begint die weer lekker te lekken. Het valt nog mee, ik veeg het elke keer gewoon weg maar wel flink balen dus. Ik denk ook dat het hier door komt, want de andere kant is gewoon droog zoals t hoort.

Is dit nog te repareren? Of heeft iemand een goeie suggestie waar ik een nieuwe vorkpoot kan scoren voor niet als te veel geld?

Ik heb het model 2004-2006. En nu nog een lekkermaak foto :)Bekijk bijlage 1422629
Hier misschien?
https://www.motorparts-online.com/nl/kawasaki/z-750/2004-2006/all?m=3&s=22https://www.boonstraparts.com/nl/onderdelen#parts
 
Hai bas,
Gaat het bij jou ook om een z650 of om
Je z750r? Bij mijn R zat hij er al op maar het ziet er ook niet erg moeilijk uit.
Bij de 650 van mijn vriendin hebben we een houder van Ali gebruikt. Dit omdat hier de originele knipperlichten zo oppassen en die wilde ze behouden.
Zijkappen eraf undertail laten zakken stekkers los, kentekenplaathouder van de undertail los schoeven. Originele kentekenplaat houder uit elkaar halen om de knipperlichten eraf te halen. Kentekenplaat verlichting originele stekker terug aan solderen met een krimpkous eromheen. En alles terug monteren.. klein uurtje werk denk.
€ 26,01 18% Off | Voor Kawasaki Z650 Z 650 Ninja650 2017-2019 Motorcycle Kentekenplaathouder Licentie Bracket Tail Tidy Fender Eliminator
https://s.click.aliexpress.com/e/CypXlAVw
Gaat om de 650 van mijn vriendin ook :)
Mijn 750r heeft het gelukkig al!
Bedankt voor de link, wel de planning om er gelijk led knippers te gaan vervangen, maar zal me eens inlezen. Bedankt voor je reactie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan