Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Gaat om de 650 van mijn vriendin ook :)
Mijn 750r heeft het gelukkig al!
Bedankt voor de link, wel de planning om er gelijk led knippers te gaan vervangen, maar zal me eens inlezen. Bedankt voor je reactie!
Oké, ja je hebt van die opvul plaatjes om kleine knippers op die houder te zetten. Vergeet er geen ander knipperlicht relais in te zetten bij led’s.
 
Na 2maanden stil staan het stof er maar eens afgepoetst 8-)
5088B344-689F-458F-87D9-824744B605C5.jpeg
F1E47A63-D516-46CD-9618-B76C9F006DFB.jpeg
 
Iemand belang bij een origineel z800 seat cover groen?

€75 excl verzenden
 

Bijlagen

  • 27293A06-35DF-43C5-ACE3-BBBB9A6E40BC.jpeg
    27293A06-35DF-43C5-ACE3-BBBB9A6E40BC.jpeg
    224,1 KB · Weergaven: 9
Goedemiddag allemaal. Na een flinke periode afwezig te zijn geweest meld ik me maar weer eens. Misschien dat er iemand van de oude garde zich mij nog kan herinneren maar voor de meesten ben ik nieuw.
Ik heb al eerder jaren hier doorgebracht. Ik heb 2 x eerder een Z1000 gehad; in 2003, na 87.000km ingeruild op een model 2008 waar ik ook nog iets van 60.000 km op weg heb gereden.
Daarna overgestapt naar een ZZR1400 waar ik inmiddels ook alweer ruim 80.000 km mee heb gereden.

En nu weer terug op een Z1000 van 2016 met 10.000 op de teller. Ik denk niet dat ik hier zo vaak zal zijn als in de eerste jaren maar wie weet....
20190828_172232.jpg
 
Goedemiddag allemaal. Na een flinke periode afwezig te zijn geweest meld ik me maar weer eens. Misschien dat er iemand van de oude garde zich mij nog kan herinneren maar voor de meesten ben ik nieuw.
Ik heb al eerder jaren hier doorgebracht. Ik heb 2 x eerder een Z1000 gehad; in 2003, na 87.000km ingeruild op een model 2008 waar ik ook nog iets van 60.000 km op weg heb gereden.
Daarna overgestapt naar een ZZR1400 waar ik inmiddels ook alweer ruim 80.000 km mee heb gereden.

En nu weer terug op een Z1000 van 2016 met 10.000 op de teller. Ik denk niet dat ik hier zo vaak zal zijn als in de eerste jaren maar wie weet....Bekijk bijlage 1423452
Die kleurstelling is wel :9~:9~
 
Ik heb wel rem- en koppelingshendel maar wel zonder busjes, die moest ik overzetten. Radiateurbeschermer zou ik een EVOTECH voor doen, mooi zwart powder coated en al 😬
 
Goedemiddag allemaal. Na een flinke periode afwezig te zijn geweest meld ik me maar weer eens. Misschien dat er iemand van de oude garde zich mij nog kan herinneren maar voor de meesten ben ik nieuw.
Ik heb al eerder jaren hier doorgebracht. Ik heb 2 x eerder een Z1000 gehad; in 2003, na 87.000km ingeruild op een model 2008 waar ik ook nog iets van 60.000 km op weg heb gereden.
Daarna overgestapt naar een ZZR1400 waar ik inmiddels ook alweer ruim 80.000 km mee heb gereden.

En nu weer terug op een Z1000 van 2016 met 10.000 op de teller. Ik denk niet dat ik hier zo vaak zal zijn als in de eerste jaren maar wie weet....Bekijk bijlage 1423452

Welkom terug! Mooie machine!
 
Mooi ding. Gang(etje) ziet er wel krap uit, kun je die draai wel maken door je poort :?
Makkie. Heb mijn schuur 30 cm naar achteren gezet en de deur verbreed....en de Z is daarbij ook nog eens een stuk korter dan mijn ZZR1400. Wordt er alleen maar makkelijker op...
 
Ik heb een mooie Z750R op het oog (bij dealer). In een kleurstelling die ik niet eerder gezien had. Navraag bij dealer blijkt dat de motor is overgespoten. Schademotor? "Motor heeft geen schade gehad!" volgens dealer.

In hoeverre moet ik hieraan beginnen? Ook met het oog op verkoop in de toekomst? Is een overgespoten motor per definitie een no-go?

Ik hoor graag jullie mening/ervaring!
 
Ik heb een mooie Z750R op het oog (bij dealer). In een kleurstelling die ik niet eerder gezien had. Navraag bij dealer blijkt dat de motor is overgespoten. Schademotor? "Motor heeft geen schade gehad!" volgens dealer.

In hoeverre moet ik hieraan beginnen? Ook met het oog op verkoop in de toekomst? Is een overgespoten motor per definitie een no-go?

Ik hoor graag jullie mening/ervaring!
Heb je toevallig een linkje van de advertentie? Dan kunnen we mee kijken.
 
Overigens hoor en lees ik over deze zaak alleen maar goede dingen, dus ik geloof hem op zijn woord. De vraag is of ik überhaupt aan een overgespoten motor moet beginnen als ik hem nog een keer voor een leuke prijs wil verkopen.
 
Geen ervaring in, maar jou sprak de kleurstelling direct aan. Zal bij een ander ook het geval kunnen zijn, het is unieker. Maar nogmaals: geen ervaring in, dit is mijn mening
 
Ik heb een mooie Z750R op het oog (bij dealer). In een kleurstelling die ik niet eerder gezien had. Navraag bij dealer blijkt dat de motor is overgespoten. Schademotor? "Motor heeft geen schade gehad!" volgens dealer.

In hoeverre moet ik hieraan beginnen? Ook met het oog op verkoop in de toekomst? Is een overgespoten motor per definitie een no-go?

Ik hoor graag jullie mening/ervaring!
Wel een strakke paintjob. Wellicht vond de vorige eigenaar dit gewoon mooi en heeft hij hem daarom over laten spuiten. Ga gewoon proefrijden en test of hij mooi strak rechtuit rijdt. Bij de minste twijfel zou ik hem laten staan.

En wat verkoopbaarheid betreft: als jij je bovenstaande afvraagt, zal een ander dat ook doen. Het zal dus zeker een deel van de kopers afschrikken.
 
Overigens hoor en lees ik over deze zaak alleen maar goede dingen, dus ik geloof hem op zijn woord. De vraag is of ik überhaupt aan een overgespoten motor moet beginnen als ik hem nog een keer voor een leuke prijs wil verkopen.
Je leest er verschillende verhalen over.


Ik ben er zelf al een paar keer geweest. Gewoon om te kijken want ik kom uit de regio. De zaak zelf ziet er leuk uit. Meeste zijn import motoren ( wat niks uit maakt natuurlijk). Het zijn ook vriendelijke mensen die niks opdringen en altijd een bakkie koffie.
Qua motor lijkt er op de tank nog de originele Candy lime green striping te zitten. En de velgen zijn dan weer goud. Die zijn van de andere kleurstelling van de R versie.
Het is opzich wel een nette prijs als hij in originele staat zou zijn. Nu vind ik de prijs nog best grof omdat hij over gespoten is.
 
Thx voor de link. Niet om ze af te zeiken, maar ik zie ook een Speed Triple in khaki green staan uit 2008, terwijl die versie volgens mij toch echt pas in 2010 is geïntroduceerd. Ook klopt het logo niet (traditioneel) met de khaki green uitvoering ("leger" blokletters) dus het begint me stiekem toch wel aan alle kanten te jeuken. Maargoed, dat is iets voor het speed triple topic ;)
 
Laatst bewerkt:
Voor de geïnteresseerden:

Motorhuis Brabant




"Correct" logo:

1568215876197.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan