Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

beste medeforummers....
heeft iemsnd wellicht dit (kompleet met lamp)
liggen???

4523f.jpg

gaat dan om het kuipje...

gaarne PB als je iets weet..

vast dank!
 
Iemand belang bij een z800 rem/koppeling hendel setje in de kleuren groen/zwart?
 

Bijlagen

  • E8434E4D-B4E6-4975-AA01-79F6B1C393C2.jpeg
    E8434E4D-B4E6-4975-AA01-79F6B1C393C2.jpeg
    77 KB · Weergaven: 7
  • 431287EB-5EA5-45B0-B17B-C1FB468EE084.jpeg
    431287EB-5EA5-45B0-B17B-C1FB468EE084.jpeg
    73,3 KB · Weergaven: 7
  • 6FC2FBCD-740F-421A-8AF7-E532A9D188EB.jpeg
    6FC2FBCD-740F-421A-8AF7-E532A9D188EB.jpeg
    102,3 KB · Weergaven: 5
  • Leuk
Waarderingen: JayZ
Iemand nog geïnteresseerd in remhendels en rempot deksel voor de Z800
 

Bijlagen

  • 20190918_155329.jpg
    20190918_155329.jpg
    121,1 KB · Weergaven: 8
  • 20190918_155334.jpg
    20190918_155334.jpg
    159,1 KB · Weergaven: 6
  • 20190918_155405.jpg
    20190918_155405.jpg
    76,1 KB · Weergaven: 8
Deze schoonheid is binnenkort van mij! Ik = blij

Weet iemand waar ik DB killers voor die Two Brothers uitlaat kan krijgen? Het geluid was tijdens de proefrit goed te doen, maar ik kan me voorstellen dat je het na een aantal uur zat raakt. Google geeft gek genoeg vrijwel geen resultaat. Sowieso weet ik niet welk model van Two Brothers er op mijn Kawa zit. Ook daarin geeft Google geen gehoor.
 
Weet iemand waar ik DB killers voor die Two Brothers uitlaat kan krijgen? Het geluid was tijdens de proefrit goed te doen, maar ik kan me voorstellen dat je het na een aantal uur zat raakt. Google geeft gek genoeg vrijwel geen resultaat. Sowieso weet ik niet welk model van Two Brothers er op mijn Kawa zit. Ook daarin geeft Google geen gehoor.
Weet je zeker dat dit een Two brothers uitlaat is? (afgezien van de sticker). Zie hem inderdaad niet op de website staan, en het uiterlijk doet mij eerder denken aan een Ixil uitlaat of chinese namaak mogelijk. Heeft ie wel een e-keur en mogelijkheid voor het plaatsen van db killer door bv schroefje of ring?
Ook ziet het er uit als een compleet systeem, of is het alleen slipon?
 
Weet je zeker dat dit een Two brothers uitlaat is? (afgezien van de sticker). Zie hem inderdaad niet op de website staan, en het uiterlijk doet mij eerder denken aan een Ixil uitlaat of chinese namaak mogelijk. Heeft ie wel een e-keur en mogelijkheid voor het plaatsen van db killer door bv schroefje of ring?
Ook ziet het er uit als een compleet systeem, of is het alleen slipon?

Die gedachtes bekruipen mij eerlijk gezegd ook steeds meer. Ik heb een mail gestuurd naar de dealer. Zijn eerlijke gasten, dus daar komen we wel uit mag ik hopen.
 
Ik heb ook even een berichtje incl. foto's naar Two Brothers zelf gestuurd. Hopelijk snel opheldering!
Kijk eens of er een E nummer in de uitlaat geslagen is, daar kan je mogelijk meer info uit halen. Ook even kijken of dit enkel een slipon is, of compleet systeem. Ben benieuwd, hopelijk heb ik ongelijk en is het gewoon een two brother in een exclusieve uitvoering :).
 
Kijk eens of er een E nummer in de uitlaat geslagen is, daar kan je mogelijk meer info uit halen. Ook even kijken of dit enkel een slipon is, of compleet systeem. Ben benieuwd, hopelijk heb ik ongelijk en is het gewoon een two brother in een exclusieve uitvoering :).

Motor staat nog bij de motorzaak, maar ik ben geneigd er morgen even naartoe te rijden. Enfin, hopelijk heb je inderdaad ongelijk en zo niet dan kom ik er vast en zeker wel uit met de verkopende partij. :)
Ik zal je op de hoogte houden.

Hoe zie ik eenvoudig of het slechts een slip on is of een heel systeem? Dit is mijn eerste motor en mijn kennis reikt nog niet zo ver wat dat betreft.
 
Motor staat nog bij de motorzaak, maar ik ben geneigd er morgen even naartoe te rijden. Enfin, hopelijk heb je inderdaad ongelijk en zo niet dan kom ik er vast en zeker wel uit met de verkopende partij. :)
Ik zal je op de hoogte houden.

Hoe zie ik eenvoudig of het slechts een slip on is of een heel systeem? Dit is mijn eerste motor en mijn kennis reikt nog niet zo ver wat dat betreft.
Ah excuus. Wat extra info, E-keur is het europese keurmerk voor onderdelen, zoals uitlaten. Zoals op deze akra te zien E1. Daarnaast zie je onder het gaatje om de db killer te monteren, vandaar mijn vraag of er een gaatje zit om überhaupt een killer te monteren. Uitlaten met e-keur hebben een db killer om hieraan te voldoen.

Een vervangingsuitlaat word voor 95% van de motorgebruikers een zogenaamde slipon. De naam zegt het al, het is alleen het "uiteinde" dat je over de bestaande bochten aansluit. Een heel systeem is dus complete uitlaat vanaf het blok incl de bochten. Deze kan je niet uit elkaar halen, en vaak zitten er emissie dingetjes als een vlinderklep niet in.
DSC01535 small.jpg
 
Ah excuus. Wat extra info, E-keur is het europese keurmerk voor onderdelen, zoals uitlaten. Zoals op deze akra te zien E1. Daarnaast zie je onder het gaatje om de db killer te monteren, vandaar mijn vraag of er een gaatje zit om überhaupt een killer te monteren. Uitlaten met e-keur hebben een db killer om hieraan te voldoen.

Een vervangingsuitlaat word voor 95% van de motorgebruikers een zogenaamde slipon. De naam zegt het al, het is alleen het "uiteinde" dat je over de bestaande bochten aansluit. Een heel systeem is dus complete uitlaat vanaf het blok incl de bochten. Deze kan je niet uit elkaar halen, en vaak zitten er emissie dingetjes als een vlinderklep niet in.
Bekijk bijlage 1431114

Super bedankt voor je hulp en je info!!

Ik ben zojuist gebeld door de motorzaak. Hij geeft aan, na mijn bericht, ook rondgekeken te hebben op internet en dat hij inderdaad geen Two Brothers uitlaat van dat model kan vinden. Hij geeft zelf ook aan dat het verdomd veel op een Ixil uitlaat lijkt. Er zit een Two Brothers plaatje (geen sticker) op precies dezelfde plek waar het Ixil logo hoort te zitten.
Uitlaat heeft géén E-keur maar wel DB killers. Mijn maagdelijke lesmotor-oortjes zijn een felle uitlaat niet gewend dus ik ging er eigenlijk vanuit dat er geen killers in zaten 😶

Hij geeft eerlijk toe dat hij niet 100% zeker weet of het een échte Ixil is. Er staan verder geen merk tekentjes op namelijk. Hij weet wel 100% zeker dat het een slip on is, hoewel die emissie klep waar jij het over hebt wel is weggehaald. Er is een stekkertje geplaatst waardoor motormanagement denkt dat de klep er wel is en dus geen FI melding geeft. Hij zegt dat dit op de prestaties (behalve wellicht de uitstoot) van de motor geen effect heeft.

Motor is zoals gezegd geïmporteerd uit Duitsland en eergisteren door RDW goedgekeurd.

Enfin, het gesprek gaf me een goed gevoel. Verkoper neemt mijn vragen serieus en ik moet eerlijk zeggen dat ik de uitlaat nog steeds te gek vind. Ali of niet.. En het is een slip on dus ik kan er altijd nog een andere op doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan