Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum. Ben in het bezit van een zwarte Z750 uit 2008.
Welkom! Mooie Z
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum. Ben in het bezit van een zwarte Z750 uit 2008.
Het is zeker geen ixil uitlaat maar ik vermoed een chineze ripoff uitlaat, de uitlaat is te lang om een ixil te zijn en als ik naar het begin van de pijp kijk lijkt dat op hele dikke onregelmatige lassen en die van ixil zijn veel strakker en dunner. Krijg je wel de orginele uitlaat erbij dat kan wel eens handig zijn als je in Duitsland wil rondrijden zonder problemen (en met weinig geluid) het is zo te zien wel een slipon dus je kan altijd nog iets kiezen wat je zelf mooier/beter vindt.Super bedankt voor je hulp en je info!!
Ik ben zojuist gebeld door de motorzaak. Hij geeft aan, na mijn bericht, ook rondgekeken te hebben op internet en dat hij inderdaad geen Two Brothers uitlaat van dat model kan vinden. Hij geeft zelf ook aan dat het verdomd veel op een Ixil uitlaat lijkt. Er zit een Two Brothers plaatje (geen sticker) op precies dezelfde plek waar het Ixil logo hoort te zitten.
Uitlaat heeft géén E-keur maar wel DB killers. Mijn maagdelijke lesmotor-oortjes zijn een felle uitlaat niet gewend dus ik ging er eigenlijk vanuit dat er geen killers in zaten
Hij geeft eerlijk toe dat hij niet 100% zeker weet of het een échte Ixil is. Er staan verder geen merk tekentjes op namelijk. Hij weet wel 100% zeker dat het een slip on is, hoewel die emissie klep waar jij het over hebt wel is weggehaald. Er is een stekkertje geplaatst waardoor motormanagement denkt dat de klep er wel is en dus geen FI melding geeft. Hij zegt dat dit op de prestaties (behalve wellicht de uitstoot) van de motor geen effect heeft.
Motor is zoals gezegd geïmporteerd uit Duitsland en eergisteren door RDW goedgekeurd.
Enfin, het gesprek gaf me een goed gevoel. Verkoper neemt mijn vragen serieus en ik moet eerlijk zeggen dat ik de uitlaat nog steeds te gek vind. Ali of niet.. En het is een slip on dus ik kan er altijd nog een andere op doen.
Het is zeker geen ixil uitlaat maar ik vermoed een chineze ripoff uitlaat, de uitlaat is te lang om een ixil te zijn en als ik naar het begin van de pijp kijk lijkt dat op hele dikke onregelmatige lassen en die van ixil zijn veel strakker en dunner. Krijg je wel de orginele uitlaat erbij dat kan wel eens handig zijn als je in Duitsland wil rondrijden zonder problemen (en met weinig geluid) het is zo te zien wel een slipon dus je kan altijd nog iets kiezen wat je zelf mooier/beter vindt.
Haha, ik heb hem van G&G shop. Duoseatcover Z750 07-12, Z750R en Z1000 2007-2009 origineel KawasakiToevallig! Zeg Rob, waar heb jij de duoseat cover voor je Z gescoord? Ik zoek er nog eentje in het zwart. De vorige eigenaar van mijn motor vond het een goed idee om zijn naam in de pillion te borduren
Mooi!. vraagje: heb jij toevallig ook een navigatie/telefoon gemonteerd?? ben nog even aan het bedenken hoe en waar.Nu even een foto in daglicht, 3 weken geleden ook de taartschep vervangen en voor de rest wat kleine veranderingen toegepast. Die kleine bal (rammount) bij de buddyseat is voor mijn GoPro.
Bekijk bijlage 1432640
da's snel, thnx. Ik had op mijn vorige fiets een quadlock, volgens mij zijn die ook op zo'n bol te krijgen.U vraagt wij draaien, even in mijn archief gekeken En voila
Bekijk bijlage 1432715Bekijk bijlage 1432716Bekijk bijlage 1432717
inmiddels besteld bij MLMpartsda's snel, thnx. Ik had op mijn vorige fiets een quadlock, volgens mij zijn die ook op zo'n bol te krijgen.
volgende vraag: heeft iemand een idee welk K&N oliefilter ik moet hebben, kan het niet vinden. Ik vermoed de KN303, die vind ik voor de Z900RS, da's volgens mij fysiek hetzelfde blok. ideeën???
alvast dank allemaal!
Je weet dat er standaard 12v bedrading (voor accessoires) aanwezig is als je het scherm eraf haalt? Even goed zoeken maar dan heb je ook wat.inmiddels besteld bij MLMparts
Er hangt nog een draadje, ik vermoed een voeding van een navigatie oid. Zal eens een fotootje posten. ThnxJe weet dat er standaard 12v bedrading (voor accessoires) aanwezig is als je het scherm eraf haalt? Even goed zoeken maar dan heb je ook wat.
Bekijk bijlage 1432916
Hoi! Ik ben sinds vorige week de trotse eigenaar van een Z1000 uit 2006. Dus bij dezen meld ik me aan op dit forum. GrBekijk bijlage 1433553
Proficiat !Hoi! Ik ben sinds vorige week de trotse eigenaar van een Z1000 uit 2006. Dus bij dezen meld ik me aan op dit forum. GrBekijk bijlage 1433553
bronOnderstaand is een lijst vrijgegeven door Kawasaki met motorfietsen & Jet Ski’s van voor 2011 die de E10 brandstof zonder problemen kunnen voeren.
Motorfietsen en Jetski's van voor 2011 geschikt voor E10 (Alfabetische volgorde):
- 1400GTR vanaf modeljaar 2008
- D-Tracker 125 vanaf modeljaar 2010
- ER-6f vanaf modeljaar 2006
- ER-6n vanaf modeljaar 2006
- Jet Ski 800 SX-R vanaf modeljaar 2011
- Jet Ski STX-15F vanaf modeljaar 2011
- KLX110 vanaf modeljaar 2002
- KLX125 vanaf modeljaar 2010
- KLX250 vanaf modeljaar 2008
- KLX450 vanaf modeljaar 2008
- KX125 vanaf modeljaar 2003
- KX250 vanaf modeljaar 2004
- KX450 vanaf modeljaar 2006
- KX65 vanaf modeljaar 2000
- KX85 vanaf modeljaar 2001
- Ninja 250R vanaf modeljaar 2008
- Ninja ZX-10R vanaf modeljaar 2006
- Ninja ZX-6R vanaf modeljaar 2007
- Versys vanaf modeljaar 2007
- VN1700 vanaf modeljaar 2009
- VN2000 vanaf modeljaar 2008
- VN900 vanaf modeljaar 2006
- W800 vanaf modeljaar 2011
- Z1000 vanaf modeljaar 2009
- Z1000SX vanaf modeljaar 2011
- Z750 vanaf modeljaar 2007
- ZZR1400 vanaf modeljaar 2006
Hoe gaan jullie om met de nieuwe verplichting voor Europese tankstations om E10 benzine aan te bieden? Onderstaande staat op de site van Kawasaki:
bron
Voor iedereen met een Z1000 van vóór 2009 of een Z750 van vóór 2007, zoals ik, betekent dit dus dat je premium (lees: nóg duurdere) benzine moet gaan tanken. Ik neem aan dat er hier genoeg mensen rondhangen met een motor van voor deze bouwjaren. Hoe gaan jullie hiermee om? Stennismakerij? Of rijden jullie om naar een tankstation dat nog wel E5 aanbiedt? Bij mijn vaste tankstation is er nu namelijk alleen nog maar E10 te krijgen.
Ik heb een 2009 z1000 (modeljaar 07-09). Wat ik niet begrijp is dat de 09 z1000 wel met e10 om kan gaan volgens deze lijst, en de 07 en 08 niet. Volgens mij is er technisch geen verschil tussen de fietsen.Hoe gaan jullie om met de nieuwe verplichting voor Europese tankstations om E10 benzine aan te bieden? Onderstaande staat op de site van Kawasaki:
bron
Voor iedereen met een Z1000 van vóór 2009 of een Z750 van vóór 2007, zoals ik, betekent dit dus dat je premium (lees: nóg duurdere) benzine moet gaan tanken. Ik neem aan dat er hier genoeg mensen rondhangen met een motor van voor deze bouwjaren. Hoe gaan jullie hiermee om? Stennismakerij? Of rijden jullie om naar een tankstation dat nog wel E5 aanbiedt? Bij mijn vaste tankstation is er nu namelijk alleen nog maar E10 te krijgen.
Hoe gaan jullie om met de nieuwe verplichting voor Europese tankstations om E10 benzine aan te bieden? Onderstaande staat op de site van Kawasaki:
bron
Voor iedereen met een Z1000 van vóór 2009 of een Z750 van vóór 2007, zoals ik, betekent dit dus dat je premium (lees: nóg duurdere) benzine moet gaan tanken. Ik neem aan dat er hier genoeg mensen rondhangen met een motor van voor deze bouwjaren. Hoe gaan jullie hiermee om? Stennismakerij? Of rijden jullie om naar een tankstation dat nog wel E5 aanbiedt? Bij mijn vaste tankstation is er nu namelijk alleen nog maar E10 te krijgen.