Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Lekker gereden vandaag😎
4991A1DA-EE3C-4552-88A9-3D4843503E5E.jpeg
 
Hallo,

Ik ben aan het rondkijken voor een Z750, het liefste incl abs.
Naast tour ritjes, ga ik er ook woon-werkverkeer mee rijden (zodra het thuiswerken erop zit). Ongeveer 9 maanden per jaar. 20km enkele reis, waarvan 10
Km over snelweg)
Hebben jullie nog tips waar op te laten bij aankoop?
Budget is rond de 3,5/4K.
 
Ik wil graag kleinere knipperlichten en ook andere rem/koppelingshendel. Iemand hier tips? Zit zelf naar barracuda te kijken.Het is voor een z800 van 2016. Groeten
 
Misschien voor de knipperlichten, maar over remhendel en remmen hoop verschillende verhalen, dan maar liever iets meer betalen
 
Ik heb vandaag mijn Z750 uit 2012 opgehaald. Zelf nog geen foto’s gemaakt dus even snel deze welke mijn vrouw heeft gemaakt.
Bekijk bijlage 1503599
De eerste km waren genieten.

Nu opzoek naar een goed setje banden om heel het jaar te rijden, hebben jullie advies?
voor mij waren da de power pilot 2ct op mijn Z750. Niet de nieuwste maar daardoor heel betaalbaar terwijl de motor er heerlijk mee stuurt.
 
Ik heb vandaag mijn Z750 uit 2012 opgehaald. Zelf nog geen foto’s gemaakt dus even snel deze welke mijn vrouw heeft gemaakt.
Bekijk bijlage 1503599
De eerste km waren genieten.

Nu opzoek naar een goed setje banden om heel het jaar te rijden, hebben jullie advies?

Mooi! Rijd zelf op Rosso III, is niet echt geschikt voor de winter periode. Geen ervaring met tourbanden verder. Zaten standaard Dunlop’s onder, die hebben het wel 11dkm volgehouden en de achterband kon nog wel even. Sportmax D214 ofzo
 
Mooi! Rijd zelf op Rosso III, is niet echt geschikt voor de winter periode. Geen ervaring met tourbanden verder. Zaten standaard Dunlop’s onder, die hebben het wel 11dkm volgehouden en de achterband kon nog wel even. Sportmax D214 ofzo
Die sportmax 214 heb ik standaard onder mijn Z900 liggen, hoop dat ze snel versleten zijn :-(
 
Die sportmax 214 heb ik standaard onder mijn Z900 liggen, hoop dat ze snel versleten zijn :-(

Die reden dus 11dkm mee en ze hadden nog wat profiel. Vond de band an sich niks, mede daarom & een andere rijstijl + bedoelingen de Rosso III als goede band gevonden. Plakt als een malle
 
Die reden dus 11dkm mee en ze hadden nog wat profiel. Vond de band an sich niks, mede daarom & een andere rijstijl + bedoelingen de Rosso III als goede band gevonden. Plakt als een malle
Heb er nu 6000 km opzitten en gaan idd nog wel een eind mee. Overigens bij droog weer en boven de 15 gr doen ze het goed. ‘s morgens vroeg wegrijden met een natte weg is toch ff oppassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan