JC-GSX-R
Die hard MF'er
eerste waar ik aan moest denken, sorry
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat is de reden dat je de z1000 hebt weg gedaan in plaats van een mt10?
Heb deze motor bijna 6 jaar gehad, gekocht als demo, dus nieuw, en heb hier een geweldige tijd mee gehad!Wat is de reden dat je de z1000 hebt weg gedaan in plaats van een mt10?
Naar een test bank en kijken of hij via de ecu is begrensd.Hallo allen,
Ik heb me laten vertellen door de vorige eigenaar dat mijn z750 uit 2007 begrensd is op ongeveer 190 km/u en nou vroeg ik me af wat mogelijkheid is om die begrenzing erag te krijgen. Niet dat het heel noodzakelijk is maar mag er van mij wel af
Nee, iig niet op het kentekenbewijsIs het geen 35kw variant ?
Ja het is wel een duitse motor geweest ja. De vorige eigenaar heb hem ergens daar vandaan waar die gebruikt werd als showmodel voor onderdelen om je motor op te leuken. Heb nog niet getest op top snelheid, het moet iets warmer weer worden. Heb wel contact gehad met een motorshop en die kunnen dan de ECU flashen en evt op de testbank af stellen.Dan vind ik het een heel raar verhaal.
Duitse import toevallig ?
Op snelheid begrenzen is opzich redelijk lastig en ik snap het nut er niet van.. Heb je al wel geprobeerd of die de 190 haalt ?
Ja dat is ook zo! Ik ben 1.80 maar vond 170 al mans zat ik ga het allemaal nog even aankijken, eerst maar is een seizoen km's maken. Bedankt voor je feedback in ieder geval!Oke, wat ik er van weet is dat er Duitsland wel eens op vermogen begrensd werd ivm verzekering premie. Of dat nog zo is weet ik niet ?!
Als de motor en power je bevalt zou ik het lekker zo laten, hooguit een testbank run doen om je mengsel verhoudingen te checken oid.
Doe je later een ecu flash en heb je een "andere" motor
Ik weet niet hoe de rest er hier over denkt maar 200 op een naked vind ik niet lollig met mijn 2 meter lange lichaam
Ik zou hem wel eraf halen. Het hoort er niet opJa dat is ook zo! Ik ben 1.80 maar vond 170 al mans zat ik ga het allemaal nog even aankijken, eerst maar is een seizoen km's maken. Bedankt voor je feedback in ieder geval!
Ik zou hem er gewoon af halen. Je hoeft ook niet de topsnelheid te halen maar het hoort gewoonweg niet. Een z750 is gewoon goed te rijden met vol vermogen. Mijn eigen ervaring is dat optrekken en snelheid snel wendt. Ieder geval veel rijplezier.Hallo allen,
Ik heb me laten vertellen door de vorige eigenaar dat mijn z750 uit 2007 begrensd is op ongeveer 190 km/u en nou vroeg ik me af wat mogelijkheid is om die begrenzing erag te krijgen. Niet dat het heel noodzakelijk is maar mag er van mij wel af
Licht dat eens toe als je wilt ?!Ik zou hem wel eraf halen. Het hoort er niet op
Ik zou hem er gewoon af halen. Je hoeft ook niet de topsnelheid te halen maar het hoort gewoonweg niet. Een z750 is gewoon goed te rijden met vol vermogen. Mijn eigen ervaring is dat optrekken en snelheid snel wendt. Ieder geval veel rijplezier.
Mooi man went van wentelteefjes toch hahahaha zolang mensen het snappen vind ik het best ik ga niet door voor leraar Nederlands.Klopt. Went is niet met dt.
Een motor is gemaakt om bepaalde prestaties te leveren en niet om afgeknepen te worden. Dan kan je beter wat minder cc's nemen in plaats van een motor te laten begrenzen. In mijn vriendengroep heeft iedereen weleens de topsnelheid gereden maar dat doet er niet toe. Het gaat ook vooral om een stukje koppel wat ervoor kan zorgen dat de motor een stuk beter rijd. Ik zie het ook niet als een upgrade zoals jij het noemt maar de motor terugbrengen in originele staat waarvoor hij gemaakt is.Licht dat eens toe als je wilt ?!
Hoeveel mensen weten of hun motor de top haalt ?
Ik vind dat als hij tevreden is met hoe de motor rijd hij beter eerst wat meters kan maken, daarna een "upgrade"doen voelt als een andere/nieuwe motor. Volgens mij is dat een win /win situatie ?!
Enige wat ik al eerder aan gaf, even je spul laten checken.. niet meteen laten aanpassen.
Gefeliciteerd !Mannen,
Ik heb sinds gisteren de trotse eigenaar van een z800 uit 2013. Zit een akrapovic demper op, e-keur model.
Kan eigenlijk niet veel info vinden over hoe de db killer te verwijderen. Zie dat er verschillende manieren zijn voor verschillende typen akra uitlaten, maar niets over dit model kunnen vinden..
Iemand ervaring mee?