Kawasaki EL 250 beter geluid

Jagertjuhhh

Rookie
12 jul 2002
3
0
Erp
Heey mensen, ik heb dus een kawasaki EL 250cc maar ik vindt het geluid slecht veel te hoog ... kan ik er iets aan doen ? alle onderdelen zijn nu nog origineel.

ik had graag een iets zwaarder geluid maar ik weet niet of dit kan met een andere uitlaat of filter ?
 
Heey mensen, ik heb dus een kawasaki EL 250cc maar ik vindt het geluid slecht veel te hoog ... kan ik er iets aan doen ? alle onderdelen zijn nu nog origineel.

ik had graag een iets zwaarder geluid maar ik weet niet of dit kan met een andere uitlaat of filter ?

Bose demper?
Sorry, kon het niet laten ;)

Effe serieus, met een andere einddemper moet wel wat te bereiken zijn. Dit is alleen moeilijk te beoordelen voordat je die andere demper gemonteerd hebt, of hebt gehoord op dezelfde fiets.

Etienne
 
hmmm ik heb echter het idee dat voor mijn motor niet echt makkelijk een demper of een KN filter te vinden is... weet iemand een bedrijf waar ik advies kan halen ?
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je nu het 25kw rijbewijs hebt ? Anders ga je natuurlijk niet op een 250cc rijden. If so, dan mag je niets veranderen aan de uitlaat. Lekker laten zo anders wordt de verzekering boos :P
 
ow, mag je wel de luchtfilter e.d. vervangen? dat toch zeker wel ?

Zo lang je fiets er niet meer vermogen door krijgt wel, maar ik neem aan dat je K&N luchtfilters wilt gebruiken, wordt je fietsje daar sneller van dan kunnen ze volgens mij ook gaan zeiken. Alles moet origineel blijven. Maarja, om een filter zou ik je niet druk maken, wel om een uitlaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan