kawasaki en 500

zo heb afgelopen week een zo goed als nieuw uitlaatsysteem gemonteerd, bij mij was de complete middenpijp weggerot, nieuwe pakkinkjes erop en de uitlaatjes gepoetst klinkt weer super, ik denk dat als het mogelijk is deze winter de riem eraf en dan een kettingconversie set erop. Maar is pas van de winter nu eerst lekker doorrijden met die hap , heb hem nu een jaar en alweer 6000km eropgezet, in augustus met 3 vrienden weekendje Limburg en daar eens flink rondtouren, wordt wel een 700km ritje (heen en weer dan he) hihihi en natuurlijk lekker vlaaien eten en brandbiertje pakken. :]
 
Gefeliciteerd *O*

Ik heb die van mij laatst gesloopt, verkopen zag ik niet zo gauw lukken :/







als er nog iemand onderdelen nodig heeft, kan ik even kijken wat ik heb _O-

FF weer ophalen, sinds een week of twee heb ik er ook een staan voor mn lief. Al helemaal gepoetst maar ik zag dat de motorrubbers aan de voorzijde erg krokant zijn. Die mogen dus nog ff gewisseld worden. Ook twee knippers zijn niet helemaal fris meer dus die zoek ik ook nog, jajajajajaj Ebay maar als ze hier ergens nog liggen ;)

T is een zwarte met blauwe striping. Een van de eerste in NL geloof ik, framenummer is nl erg laag en t is er een van 1990! met een giga tellerstand, 15500!


T is een verjaarscadeau voor haar dus ze zal straks in oktober wel opkijken.......
 
sinds oktober 2005 had ik een EN 500 staan die ik gekocht had voor 250€!
stond gans de tijd in weer en wind buiten,dit weekend zijn we er aan begonnen!
kwartiertje knutselen en hij draaide weer,achterrem losgemaakt(zat vast)en de straat is mee op en af gereden.
en dan: de heftafel op en de slijpschijf ingezet :o
full
 
Weet iemand toevallig wat de technische specificaties van de aandrijfriem zijn? Die van mij is gebroken en nu zoek ik dus een vervangend exemplaar. Dit zou makkelijker gaan als ik weet hoeveel tanden de riem heeft, wat het serienummer is etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan