Kawasaki ER5 1997 25kw begrenst

XV700

Rookie
15 mei 2015
17
0
Wie weet hoe ik kan controleren of een Kawasaki ER5 uit 1997 nog begrenst is op 25kw? Staat als 25kw op het kenteken maar onduidelijk of die dat ook nog is. Er zijn geen plaatjes in de inlaat rubbers. Kan het zijn dat deze alleen op de carburateur is begrenst? Alvast bedankt voor een reactie!
 
Bedankt voor je reactie. Ben deze nog aan het reviseren heeft lang stil gestaan en ligt nog uit elkaar. Dus ook de carburateur en kan er nu nog makkelijk bij vandaar dat ik dat nu graag zou willen bekijken. Maar dat wordt dus lastig begrijp ik, dan misschien maar op de testbank als die weer loopt.
 
Bedankt, die zitten er niet in dus nu dan waarschijnlijk niet meer begrenst.
I.v.m. verzekering zal ik dat toch weer voor elkaar moeten maken, kan via Kawasaki dealer maar wordt weer een euro festijn :-(
 
Kan ook door een begrenzing boven de gasschuif, of gaatjes die aan de zijkant in de gasschuif geboord zijn op ca. 1/3 van boven.
Dus eerst ff proberen of je de schuiven volledig omhoog kunt schuiven. Zo nee, dan zit daar de begrenzing en zo ja, dan een schuif er uit pakken en kijken of er een gaatje (1) in zit, zie foto.

Loecher_im_Schieber.png
 
Helaas, de schuiven gaan helemaal omhoog.
Alleen 2 en 3 zijn aanwezig en 1 dus niet.
Denk dat er dan toch een nieuw setje nodig is, heb ze nog niet gebruikt aangeboden gezien dus dat wordt nieuw via de dealer.
 
Dat is een optie bedankt.
Leuk is dat er sproeier 102 wordt vermeld en die zitten ook al in mijn carburateur, zou die dan ondanks het ontbreken van extra gaatje in de gasschuif toch al wel begrenst zijn? Ik zal eens navragen bij die ebay advertentie.
 
Allemaal bedankt, ik ga te rade bij kawasaki dealer voor de onderdeel nummers die nodig zijn om te begrenzen. Goede tip van Alfred J om op ebay dan te kijken of ze gebruikt worden aangeboden. Andere optie is (omdat ik nu blijkbaar al de juiste begrenzer sproeier maat heb) dat als ik de motor weer rijdend heb eerst op de testbank te gaan en kijken wat daar uit komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan