Kawasaki ER5 2001 25kw 25 kw

Status
Niet open voor verdere reacties.

N!els

Die hard MF'er
19 jan 2006
348
0
Jisp N-H
Kawasaki ER5 25kw op kenteken.

Mooie en leuke beginners motor met een aantal leuke extra's zoals :

- Hagon achterschokbrekers, heeft nu in samenwerking met de bridgestone banden goede wegligging.
- LSL stuur.

- Kleine knipperlichten.

- Helder achterlicht.

- Achterspatbord aangepast, de kentekenplaat zit nu veel mooier bevestigd

- Racetec spiegels

- Puig speedruitje

Ook is de achterbrug voor de zomer opnieuw gepoedercoat en hierbij zijn de lagers en keeringen etc ook vernieuwd.
Tevens zijn toen ook de voor en achterwiellagers vernieuwd.
De motor heeft tijdens elke winterstop een uitgebreide grote beurt gehad waarbij alles word nagekeken en de onderhouds / slijtage delen heb vervangen, denk hierbij aan oliefilter, luchtfilter, carterolie, bougies, remblokken, remvloeistof, koelvloeistof etc.
Kortom een mooie en zeer goed onderhouden beginnersfiets waar de volgend beginnend rijder nog zeer veel plezier aan zal beleven

De motor gaat weg wegens het beeindigen van mijn 25kw periode.
full
 
Stom van me dat ik dat er niet even bij heb vermeld :z maar de motor heeft 58000 km gelopen.
 
En waar staat deze motor? Erg ver vanaf Leiden? Het zou wel lekker vertrouwd zijn, precies dezelfde motor als mijn lesmotor.
 
De motor is te vinden in Jisp, dit is vlakbij Zaandam / Amsterdam.
Grappig... ik heb ook gelest op een er5 en beviel zo goed dat ik bleef plakken :P
Blijf Kawasaki trouw :P en wil nu een zx6r... alleen nu wel in het *O* GROEN *O* i.p.v. het super mooie blauwe kleurtje waar ik nog steeds verliefd op ben :$
 
Jisp is wel lekker dichtbij, woon zelf in oostzaan.
Even afwachten nog hoe het gaat met herstel duim en afhandeling van verzekering,
maar misschien/waarschijnlijk hoor je nog van me ;)
 
Haha jah :P

Moet een beetje ruimte maken... me oude hobby weg '( om plaats te maken voor de nieuwe hobby *O*
 
model 2003 2004... naar mijn zeggen het mooiste model 8-) wel in het groen uiteraard
:P

Zag dat jij er een te koop hebt staan... mooi ding !
 
Laatst bewerkt:
Jisp is wel lekker dichtbij, woon zelf in oostzaan.
Even afwachten nog hoe het gaat met herstel duim en afhandeling van verzekering,
maar misschien/waarschijnlijk hoor je nog van me ;)

Je mag altijd even langskomen om hem te bewonderen, kun je iig even kijken of hij je bevalt.
Je woont hier idd vlakbij, dus dat is wel erg lekker.
Ik hoor het wel...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan