Kawasaki ER5 uitlaat

Mr.G

Rookie
18 jun 2006
2
0
Aalst (BE)
Kan er mij iemand wat tips geven;
Ik zou graag een andere demper op mijn er5 zetten omdat die zo een afschuwelijk fluitend geluid maakt de originele demper.
De originele uitlaat is 1 stuk dus demper afzagen en flens oplassen dacht ik om een bolt-on demper op te schroeven.
Zo ver was ik al maar heeft iemand hier ervaring mee?
Maken van de flens of kan je zoiets kopen??
...
 
Misschien gaat het ook met een slip on. zo heeft mijn buurman het bij zijn cbr 600f gedaan. Scheelt laswerk.

als de orignele demper btw demonteerbaar is zou ik daar eerst mee aan de gang gaan

suk6
:^

Kan je de demper niet onder het blok los halen? ipv alleen de demper. Bij een CBR600F2 zit bv de demper aan de linkpijp vast gelast maar onder het blok kan je 'm wel normaal los halen. Nieuwe uitlaat kopen (incl linkpijp) en klaar! :)

Ik zou er iig geen bolt on systeem van maken... Mocht je dat wel doen dan heb ik nog wel een open carbon uitlaat voor je liggen incl stuk linkpijp O-)
 
Wel ja koop gans de boel maar nieuw!
natuurlijk lukt het zo.
Ben wel maar een studentje die met zijn vakantiegeld een er5je heeft gekocht.
Slip on heb ik ook al aan gedacht maar vind je zoveel niet tweedehands.
Nee de bedoeling zou zijn van goedkoop een standaard demper van eender welk merk en model te kopen en die erop zien te passen zolang ik maar van dat vervelend gefluit af ben!!!
 
Wel ja koop gans de boel maar nieuw!
natuurlijk lukt het zo.
Ben wel maar een studentje die met zijn vakantiegeld een er5je heeft gekocht.
Slip on heb ik ook al aan gedacht maar vind je zoveel niet tweedehands.
Nee de bedoeling zou zijn van goedkoop een standaard demper van eender welk merk en model te kopen en die erop zien te passen zolang ik maar van dat vervelend gefluit af ben!!!
Ik neem aan dat je reageert op mijn post? dan moet je die eens goed lezen :X

succes verder :W
:r
 
Terug
Bovenaan Onderaan