Kawasaki er500 bekijken

Tienes

MF veteraan
2 jan 2006
1.433
15
Hey luitjes

morgenavond ga ik even een motor opzoeken die op marktplaats stond.
het betreft een kawasaki er500. Er staat op marktplaats geen bouwjaar of km stand bij alleen dit verhaaltje

Ik bied mijn kawa aan, ik wil een andere kopen, ben nu wel uitgekeken op een 25 kw motor.

Hij is motorische 100% goed, hij is gewoon gebruikt, hij heeft niet altijd binnen gestaan dus de spiegels zit wat roest, dit waren ook hele goedkope dus die zijn zo vervangen.
Hij is een keertje omgevallen en dus heeft het tellerkapje en de uitlaat wat schade.

hij vraagt er 800 euro voor

dus ja wat nu:) ga zoiezo wel ff kijken maar dacht kijken wat jullie er van vinden en waar moet ik op letten als ik daar naast dat ding sta

Thijs
full
 
Nou lukt me nie echt met plaatje uploaden te groot enzo:) wie het wel kan:)
marktplaats 25kw en dan kawasaki danku O-)
 
Hey luitjes

morgenavond ga ik even een motor opzoeken die op marktplaats stond.
het betreft een kawasaki er500. Er staat op marktplaats geen bouwjaar of km stand bij alleen dit verhaaltje

Ik bied mijn kawa aan, ik wil een andere kopen, ben nu wel uitgekeken op een 25 kw motor.

Hij is motorische 100% goed, hij is gewoon gebruikt, hij heeft niet altijd binnen gestaan dus de spiegels zit wat roest, dit waren ook hele goedkope dus die zijn zo vervangen.
Hij is een keertje omgevallen en dus heeft het tellerkapje en de uitlaat wat schade.

hij vraagt er 800 euro voor

dus ja wat nu:) ga zoiezo wel ff kijken maar dacht kijken wat jullie er van vinden en waar moet ik op letten als ik daar naast dat ding sta

Thijs[afbeelding]

Ik had even wat beter doorgevraagd voor ik uberhaupt de moeite zou nemen om te gaan kijken. En foto's vragen natuurlijk. :)

Let op de algemene staat van onderhoud, slijtage gevoelige onderdelen (ketting, banden etc.), vraag eventueel zijn aankoopbon, zijn er facturen beschikbaar van onderhoud, heeft het ding ooit schade gehad, hoe loopt ie, wordt de uit laat goed warm, staat ie nog recht, als je gaat rijden even handjes los om te zien of ie mooi rechtdoor loopt, etc..

Er zijn geloof ik wel wat topics over, ook recent geopende topics. Gebruik anders even de zoekfunctie.

En hier is ie weer hoor : http://www.student.kun.nl/wouter.timmer/index.htm
 
Volgens mij heeft ie ook te koop gestaan bij "te koop aangeboden"

23 jan. geplaats, was een rode ER-5 met 108.000 km :}

Oh ja, hij is intussen verkocht!
 
Terug
Bovenaan Onderaan