Drie dagen geleden in de avond had ik nog lekker motor gereden op mijn ER6-n. De volgende ochtend zetten ik de sleutel op ON en ik kreeg vervolgens wel display te zien. Toen ik de motor echter wilde starten gaf hij een laf startgeluid en toen ik mijn sleutel van OFF naar ON draaide ging ook niet meer het display aan.
Om te kijken of ik het zelf kon repareren ben ik op onderzoek uit gegaan. Uiteindelijk kwam ik erachter dat de hoofdzekering (de 30 A fuse) gesprongen was. Hierna heb ik de reserve 30 A zekering erin gezet en hem weer op ON gezet maar nog altijd geen display.
Ik heb me laten vertellen dat de hoofdzekering/Main fuse (30 A) te maken heeft met de accu. Komt het dan ook zeer waarschijnlijk door de kapotte/dode accu dat de hoofdzekering twee keer gesprongen is?
Helaas heb ik geen nieuwe zekeringen meer liggen. Gelukkig kosten die dingen niks en een nieuwe spanningsregelaar zie ik al voor rond de 65 euro (http/bit.ly/1s3uHVD).
Hoe groot acht je de kans dat met een nieuwe spanningsregelaar dit probleem is opgelost?