Kawasaki er6 (N) & (F) Part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
@RUBS88; Jij moet opzouten met je versyz! :P
Is idd wel lastig kiezen tussen en zwarte en oranje.. zou dan toch maar voor oranje gaan, steekt lekker af :P

EDIT; ik had net perongeluk niet op wijzig reactie geklikt, vandaar dubbelpost....
 
Laatst bewerkt:
full
 
thanks! :D mooie foto's jongens! en meisjes natuurlijk. Ik ga nu inpakken, morgen lekker een paar daagjes met de motor kamperen, voor 't eerst:D
 
Hey Guys,

Ik wil waarschijnlijk een windschermpie kopen, omdat mn pa er ook af en toe naar zn werk rijd, en das 180 km heen... en weer terug...

Ik heb er zelf 3 gevonden, een van Puig, Barracuda en Ermax.

Die van Puig vind ik niet echt mooi, dus die valt waarschijnlijk af.. die van Barracuda en Ermax vind ik wel mooi, maar heeft iemand ervaring met een van deze schermpjes, en weet iemand in welke kleuren ze te krijgen zijn? (het liefst een getinte, maar niet helemaal wart)
 
Ik heb ook een stuk gereden vandaag.
Heb 170 miles erbij gezet.

Als ik geweten had dat jullie gingen rijden had ik ook wel mee gekund. :]

Ik rij morgen denk ik ff de mije heb een route binnendoor van de Amstel, mije, oude mije, en binnendoor naar de lekdijk en snelweg weer terug naar huus. :P
 
Hey Guys,

Ik wil waarschijnlijk een windschermpie kopen, omdat mn pa er ook af en toe naar zn werk rijd, en das 180 km heen... en weer terug...

Ik heb er zelf 3 gevonden, een van Puig, Barracuda en Ermax.

Die van Puig vind ik niet echt mooi, dus die valt waarschijnlijk af.. die van Barracuda en Ermax vind ik wel mooi, maar heeft iemand ervaring met een van deze schermpjes, en weet iemand in welke kleuren ze te krijgen zijn? (het liefst een getinte, maar niet helemaal wart)

Heb zelf met Ermax gereden, in de zwarte versie. Erg tevreden over. Lady-M rijd er ook mee.
 
\
\

Was inderdaad gezellig, foto's zijn nu aan het uploaden. Zal ze er zo op zetten.

@Devil

Volgende week is de mega meet ;) ga jij daar ook nog heen? Beetje last minute geregeld vandaag zie chat ;) Anders had je idd mee gekund, meer zielen meer vreugd.

Ik weet nog niet of ik naar de mega meet ga.
Op welke dag is het want zaterdag werk ik en zondag was moederdag als ik me niet vergis. :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan