Kawasaki er6f

Rensmt07

MF'er
31 aug 2022
39
8
Hallo iedereen ik heb een vraagje ik heb nu mijn a2 rijbewijs en ik wil kijken voor een Kawasaki er6f maar heb nul ervaring of kennis over deze motor dus mijn vraag is wat zijn de voordelen en wat zijn de nadelen van deze motor of raden jullie totaal iets anders aan
 
Niets mis mee lijkt mij!
Misschien dat je ook naar bv een Honda cb500R zou kunnen kijken? Deze hoeft niet geknepen te worden wellicht dat het dan beter loopt. Heb geen ervaring met A2 , maar dat lijkt mij van wel.
 
Niets mis mee lijkt mij!
Misschien dat je ook naar bv een Honda cb500R zou kunnen kijken? Deze hoeft niet geknepen te worden wellicht dat het dan beter loopt. Heb geen ervaring met A2 , maar dat lijkt mij van wel.
Oow ja super bedankt ik ga is even verdiepen in de Honda heel erg bedankt voor de snelle reactie
 
Mijn dochter heeft een ER-6F uit 2015 gekocht.
Vanwege haar A2-rijbewijs moest deze ook begrensd worden.
Op de duitse ebay kleinanzeigen een gebruikt begrenzingssetje gekocht
voor 2 tientjes inclusief verzendkosten. Wonen zelf ook in D, maar kort achter
de NL-grens. Setje bestaat uit een busje, een schroefje en uit een kortgesloten stekker
(maar die laatste zou je niet echt nodig hebben).
Via youtube gekeken waar en hoe dat busje met schroefje te plaatsen. Hierdoor wordt de gashandel
begrensd. Bij de Dekra in duitsland laten keuren; ze kijken niet eens naar de motor, maar maken een rapportje
voor je en dan mag je 58 euro aftikken. Daarna nieuw kentekenbewijs van pakweg 20 euro en klaar.
Zelf even geprobeerd; motor maakt maximaal 7300-7400 toeren, maar dan ga je nog steeds royaal over de 170
per uur. Jaja, bescherming van de beginnend motorrijder? Eerder weer een mooi verdienmodel.
 
Mijn dochter heeft een ER-6F uit 2015 gekocht.
Vanwege haar A2-rijbewijs moest deze ook begrensd worden.
Op de duitse ebay kleinanzeigen een gebruikt begrenzingssetje gekocht
voor 2 tientjes inclusief verzendkosten. Wonen zelf ook in D, maar kort achter
de NL-grens. Setje bestaat uit een busje, een schroefje en uit een kortgesloten stekker
(maar die laatste zou je niet echt nodig hebben).
Via youtube gekeken waar en hoe dat busje met schroefje te plaatsen. Hierdoor wordt de gashandel
begrensd. Bij de Dekra in duitsland laten keuren; ze kijken niet eens naar de motor, maar maken een rapportje
voor je en dan mag je 58 euro aftikken. Daarna nieuw kentekenbewijs van pakweg 20 euro en klaar.
Zelf even geprobeerd; motor maakt maximaal 7300-7400 toeren, maar dan ga je nog steeds royaal over de 170
per uur. Jaja, bescherming van de beginnend motorrijder? Eerder weer een mooi verdienmodel.
Oké heel erg bedankt voor deze goede uitleg ik moet zeggen de er6f trekt mij tot nu toe ook het meeste
 
Mijn dochter heeft een ER-6F uit 2015 gekocht.
Vanwege haar A2-rijbewijs moest deze ook begrensd worden.
Op de duitse ebay kleinanzeigen een gebruikt begrenzingssetje gekocht
voor 2 tientjes inclusief verzendkosten. Wonen zelf ook in D, maar kort achter
de NL-grens. Setje bestaat uit een busje, een schroefje en uit een kortgesloten stekker
(maar die laatste zou je niet echt nodig hebben).
Via youtube gekeken waar en hoe dat busje met schroefje te plaatsen. Hierdoor wordt de gashandel
begrensd. Bij de Dekra in duitsland laten keuren; ze kijken niet eens naar de motor, maar maken een rapportje
voor je en dan mag je 58 euro aftikken. Daarna nieuw kentekenbewijs van pakweg 20 euro en klaar.
Zelf even geprobeerd; motor maakt maximaal 7300-7400 toeren, maar dan ga je nog steeds royaal over de 170
per uur. Jaja, bescherming van de beginnend motorrijder? Eerder weer een mooi verdienmodel.
Officieel doe je er een andere ecu in, verwacht ik. Dan kan je gewoon door het hele toerenbereik. Dat is bij de Z650 en Ninja 650 (de opvolgers) zo. Met 35kW lopen ze idd +/- 180-190 op de teller.

Met 35kW merk je binnendoor niet veel, op de snelweg merk je de begrenzing.
 
Officieel doe je er een andere ecu in, verwacht ik. Dan kan je gewoon door het hele toerenbereik. Dat is bij de Z650 en Ninja 650 (de opvolgers) zo. Met 35kW lopen ze idd +/- 180-190 op de teller.

Met 35kW merk je binnendoor niet veel, op de snelweg merk je de begrenzing.
Aa top dank u wel
 
Oké heel erg bedankt voor deze goede uitleg ik moet zeggen de er6f trekt mij tot nu toe ook het meeste
Gewoon een proefrit maken als deze motor jou aantrekt, lijkt het je wat, kopen.
Ervaring op doen met deze motor, bevalt ie prima rijd je er nog jaren mee, en zo niet koop je een andere.

Hoe simpel is motorrijden :+
 
Gewoon een proefrit maken als deze motor jou aantrekt, lijkt het je wat, kopen.
Ervaring op doen met deze motor, bevalt ie prima rijd je er nog jaren mee, en zo niet koop je een andere.

Hoe simpel is motorrijden :+
Haha dat is zeker waar hoe mooi kan het zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: D.D
Volgens mij had ik het ergens anders ook gezegd, maar voor de zekerheid;
De eerste twee modellen kunnen officieel alleen naar 25kW, alleen het laatste model (vanaf 2012) kan naar 35kW.
Ja dat had u inderdaad al vermeld maar zeker goed dat u het aangeeft
 
Terug
Bovenaan Onderaan