Kawasaki ER6N 2015 Slip-on Uitlaat

Insannik

Rookie
12 dec 2022
1
0
Hallo,

Sinds 2 weken geleden ben ik eigenaar van een Kawasaki ER6N uit 2015 met ABS. Het is men eerste motor en tot nu toe ben ik er heel blij mee.
Ik heb hem tweedehands gekocht en hij lijkt als nieuw. Voorlopig heeft hij geen modificaties gekregen.

Ik ben niet van plan om snel modificaties uit te voeren maar ik ben wel op zoek naar dingen die ik misschien in de toekomst kan doen.

Een van de dingen die ik graag zou hebben is een slip-on uitlaat zodat het geluid wat mooier is.

Het probleem is nu dat ik op zoek ben naar een uitlaat tussen 200 en 400 EUR maar ik vind bijna geen enkele slip-on voor dit model van motor. Het lijkt erop dat het voor andere modellen veel makkelijker is om een te vinden. Daarnaast zijn de meeste slip-ons wel compatibel met het 2005-2011 model maar niet met het 2012-2016 model.

Daarom ben ik op zoek naar getuigenissen van andere om te zien welke uitlaten wel/niet mogelijk zijn. Zijn er misschien slip-ons die niet als compatibel gemarkeerd staan maar wel perfect gemonteerd kunnen worden op dit model van motor?

Hopelijk kan ik hier wat bijleren.

Grts,
Insannik
 
Terug
Bovenaan Onderaan