Kawasaki ER6n cockpit functies werken niet

d3ls0l

Rookie
25 jun 2020
4
0
Hoi,

Ik heb een tweedehands kawasaki ER6n uit 2006 gekocht, tot nu toe een zeer fijne motor. Ik loop echter tegen 1 ding aan: de verschillende standen van de cockpit lijken niet te werken.

Volgens de manual zou hij verschillende standen moeten hebben: CLOCK, ODO, TRIP A en TRIP B. maar als ik op "MODE" druk gebeurt er niks. Hij blijft staan op de totale KM stand.

Iemand tips?
 
Laatst bewerkt:
Ik zal het eens proberen maar volgens mij is dit een instructieboekje van een nieuwer model. Had een boekje van het 2006 model gedownload en daar stond alleen de mode knop in vermeld.
 
Ik zal het eens proberen maar volgens mij is dit een instructieboekje van een nieuwer model. Had een boekje van het 2006 model gedownload en daar stond alleen de mode knop in vermeld.
Dan heb je niet goed gelezen,je moet toch echt de mode en reset knoppen gebruiken zowel voor de dagteller als de klok.
 
Als je goed leest zie je dat jouw handleiding uit 2012 komt.

Hier de juiste handleiding:
Kawasaki ER-6n (2006) handleiding (537 pagina's)

"Check that the display change to the CLOCK, ODO, TRIP A and TRIP B displays each time the MODE button [A] is pressed."

Ik heb tevens jouw optie geprobeerd en dat werkt niet. Kans is dus groot dat de cockpit defect is. Iemand ervaring hoe dit te repareren is?
 
Laatst bewerkt:
Als jij goed leest zie je dat jouw handleiding uit 2012 komt.

Hier de juiste handleiding:
Kawasaki ER-6n (2006) handleiding (537 pagina's)

"Check that the display change to the CLOCK, ODO, TRIP A and TRIP B displays each time the MODE button [A] is pressed."
Ik heb op de Kawasaki NL site het 2006 boekje bekeken,het moet zoals ik beschreven heb.

Je link werkt overigens niet. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op de Kawasaki NL site het 2006 boekje bekeken,het moet zoals ik beschreven heb.

Het lijkt erop dat je gewoon gegoogled hebt en de link uit google hier geplaatst hebt. Anyway, ik heb jouw optie ook geprobeerd en dat werkt niet.

nogmaals de vraag, iemand ervaring hoe dit te repareren is?
 
Het lijkt erop dat je gewoon gegoogled hebt en de link uit google hier geplaatst hebt. Anyway, ik heb jouw optie ook geprobeerd en dat werkt niet.

nogmaals de vraag, iemand ervaring hoe dit te repareren is?
Zou er eerst eens mee naar een dealer gaan en kijken wat hun zeggen,als het echt niet werkt is het kapot en dan zal je
er of mee moeten leren leven of een andere tellerunit moeten kopen.
Of hier informeren of hun het kunnen herstellen,
 
Domme vraag, maar voel je weerstand/klik in de knop. Reden dat ik het vraag is dat ik een versys heb gehad met hetzelfde symptoom op de reset knop. Die werkte simpelweg niet, en daar staan op diverse forums vermeldingen van dat de knop zelf defect is. Maak eens een foto van het dashboard dan heb ik het zo gezien of het hetzelfde is.
Edit, dit display
Kawasaki-Versys-dashboard-cluster-speedo.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan