Kawasaki Europe zoekt webtechneuten

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
Voor de liefhebbers: Kawasaki Europe is nog op zoek naar een Web Development Executive. Check www.michaelpage.nl voor meer info, zoeken op "Kawasaki".

Met al die IT'ers hier moet dat toch geen probleem zijn... :P :P

Edit: bron: de Telegraaf, zaterdag 1 juni 2002
 
Laatst bewerkt:
Allemaal stiekem aan het solliciteren zeker, zonder hier wat te posten..wordt gezellig straks bij het sollicitatiegesprek!! :P :P
 
Nee, don`t worry mij zul je niet op het sollicitatiegesprek zien :+ . Ben ook bang dat ik net iets te weinig kennis heb van web-design (mijn specialiteit ligt in het maken van vage VBA-proggies, wat gepruts met rapportagetools waar niemand anders mee uit de voeten kan, slapen bij vergaderingen en koffiedrinken). ;)

Ben ook een beetje allergisch geworden voor het merk Kawasaki :r , maar dat heeft eigenlijk niets te maken met de fietsen van dat merk zelf, maar meer met het feit dat ik te veel eikeltjes ben tegengekomen die toevallig allemaal dat merk blind verafgoden.

Maar uiteraard zullen er ongetwijfeld ook toffe mensen zijn met fietsen van dat merk en eikeltjes vind je overal, zelfs (vooral }) ) bij de ydcn nietwaar? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan