Kawasaki EX500 voor 600 euro

turboZ

MF'er
2 sep 2005
96
0
Zaandam
te koop aangeboden , een kawasaki EX500.
full


20.000 mls
eventueel 25 kW (met vermogensuitdraai) staat niet op kenteken.

Ik heb er van de winter af en toe op gereden naar mijn werk toe, staat nu vanaf de lente al stil.
Optisch moet er even wat aan gedaan worden, motorisch heb ik nooit problemen gehad.
Starte altijd in een keer en liep verder prima. Alles werk verder prima , verlichting, bediening etc.
Verbruikt geen olie en is zeer zuinig met benzine.

Ik hoef er maar 600 euro voor te hebben.....

GreetZ
 
te koop aangeboden , een kawasaki EX500.
(Afbeelding)

20.000 mls
eventueel 25 kW (met vermogensuitdraai) staat niet op kenteken.

Ik heb er van de winter af en toe op gereden naar mijn werk toe, staat nu vanaf de lente al stil.
Optisch moet er even wat aan gedaan worden, motorisch heb ik nooit problemen gehad.
Starte altijd in een keer en liep verder prima. Alles werk verder prima , verlichting, bediening etc.
Verbruikt geen olie en is zeer zuinig met benzine.

Ik hoef er maar 600 euro voor te hebben.....

GreetZ
starte??? start ie nu nie meer dan?? hoe oud issie?? en is het een ex schadebak of dat niet??
 
Hoi, de EX is uit 1989.
Vanmiddag heb ik hem even gestart, de accu was leeg maar met een starthulp liep ie meteen....zoals verwacht. :Y

greetZ
 
Hm ik zoek nog een pekel-fiets en een fiets voor nu tot mijn BMW F800 st geleverd gaat worden.

Kun je me wat meer info geven via mail.
Oa. staat banden/ ketting e.d.
Schade Zo ja wat voor schade enz
 
Laatst bewerkt:
starte??? start ie nu nie meer dan?? hoe oud issie?? en is het een ex schadebak of dat niet??

Ik twijfel ook nog Dirk _O- Maar ja, het is nog lang geen winter hè? Aan het eind van de zomer kijk ik nog er eens een keertje denk ik...



Oh ja, aan de EX500 eigenaar: Succes met de verkoop, zo te zien is het inderdaad een koopje
€ 600,= voor zo'n nette fiets :)
 
Is iedereen weer terug van vakantie?
Ik schop hem weer even omhoog voor degene die hem nog niet gezien heeft *O*

gREETz
 
Kick! Zijn leuke fietsen heb er jaren ook een gehad. Belangeloze reclame: onderdelen zijn goedkoop, en je kan een hoop zelf doen. Rijdt prima als je niet te groot bent. Succes met de verkoop
 
Terug
Bovenaan Onderaan