Kawasaki gekocht!!

Ik kon het eigelijk nog niet helemaal betalen, maar ik wilde er niet op bezuinigen,
Mét koe:
full
 
Nee ik ben niet zo klein, het jasje is vrij kort :D
(ben 1.88 en 't pak past perfect!)
Vandaag voor laarzen loeren
 
Bdankt, jah t stikkertje wordt geregeld, moet alleen nog 3 euro ff overmaken, dus je snapt wel dak weer even moet sparen ;)
 
Hwy Fizzerfreak, :) , tuuuurlijk wil ik ook wel een stukkie met jou gaan toeren hoor, no problem. Ik ben vanaaf on the road, nog meer Ridderkerk/omgeving die vanaaf een stukkie gaan rijden???
Anders om 20.00 uur bij de mac in Barendrecht??
 
Gefeliciteerd! Heb zelf eigenlijk ook wel 's naar deze zzr 250'tjes zitten kijken. Hoe is het geluid en valt het vermogen mee?
 
Gefeliciteerd! Heb zelf eigenlijk ook wel 's naar deze zzr 250'tjes zitten kijken. Hoe is het geluid en valt het vermogen mee?

Vermogen is wel redelijk, toerenteller gaat tot 1600 toeren en vanaf 14000 toeren in het rode gebied, boven de 8000 toeren gaat ie flink, daaronder hoef je niet zo superveel te verwachten. Maar hij zit heeerlijk (ben zelf 1.88 dus ook wel langere benen) en rijdt heerlijk. Je zit er niet supersportief op ofzo, ik heb al verschillende keertjes er 3uur op gezeten en geen last van pols, rug, schouder of benen ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan