Kawasaki gestolen vannacht

jorampie

Rookie
15 aug 2006
8
0
Almere
Tja, kom je 's ochtends beneden, staat je Kawasaki er niet meer. Balen als een stekker natuurlijk. ;(

Ik dacht laat ik eens een berichtje posten of mensen hem toevallig nog tegenkomen. Ik denk het niet, maar niet geschoten is altijd mis.

Het is een rode Kawasaki Ninja ZX-6R uit 1999 met het kenteken MZ-65-TL met een kleine scheur in de stuurkuip ter hoogte van het ruitje. Hij is gestolen in Almere-Stad. Reacties zijn ook te mailen naar: kawagezien@hotmail.com

Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Ben gelukkig wel WA+ verzekerd maar het blijft gewoon rot.

Hij stond vast met een ketting/schijfremslot combinatie, zo eentje waarbij je de ketting om een paal kan doen en het uiteinde aan je schijfremslot vastmaakt.
Heeft weinig zin, de boutjes van de remschijf en twee lagers lagen er netjes naast op de grond. Ze hebben dus lekker zitten klussen vannacht. Maar ja, hij stond wel buiten, dat heb je als je geen huis met afsluitbare bergruimte hebt
 
Ben gelukkig wel WA+ verzekerd maar het blijft gewoon rot.
Maar ja, hij stond wel buiten, dat heb je als je geen huis met afsluitbare bergruimte hebt
En? Ze moeten gewoon met hun takken van andermans spullen blijven, tuig....
 
Biancie: Dat was mijn reactie ook vanochtend :(

By-The-Way: Ik kom uit Almere-Stad

JK: Ik had het liever ook anders gezien. Er zijn veel leukere topics hier. :+
 
Leuk dat je hier alleen komt als je motor gestolen is.
Maargoed, het blijft klote !

Is ook weer een lekkere reactie, misschien leest hij al jaren als gast mee :Y

Sterkte met de afhandeling !!!

Hopelijk kan je snel weer :]
 
:(

dat is iedereens nachtmerrie!
Maar als ze hem echt mee wille nemen krijgen ze hem toch wel mee, ongeacht het slot. |(

In welke omgeving woon je?
:^ , omgeving = almere-stad (zie start-post)

Ik hoop dat je hem in een stuk terugvind... lijkt er helaas niet vaak van te komen -O-
 
misschien handig als je ook een foto'tje neerzet ervan. die motor van Da liks was ook door een medeforummer gespot dacht ik.
wie niet waagt....
gecondoleerd met het verlies '(
 
Tja, kom je 's ochtends beneden, staat je Kawasaki er niet meer. Balen als een stekker natuurlijk. ;(

Ik dacht laat ik eens een berichtje posten of mensen hem toevallig nog tegenkomen. Ik denk het niet, maar niet geschoten is altijd mis.

Het is een rode Kawasaki Ninja ZX-6R uit 1999 met het kenteken MZ-65-TL met een kleine scheur in de stuurkuip ter hoogte van het ruitje. Hij is gestolen in Almere-Stad. Reacties zijn ook te mailen naar: kawagezien@hotmail.com

Thanks!
:( Shit man, ik hou mijn ogen open. :Y
 
Damn, das zwaar minder nieuws...
Een aantal weken terug verdween de GSX van Gears ook al uit Almere.

Ik begin me nu toch echt wel zorgen te maken....
[me]Voronwë woont ook in Almere
[/me]


Laat het ook even weten in het Flevo-topic!!
 
Mooi knudde (lees kl**tte) de zoveelste
bike die gejat wordt, terplekke afknallen
dit soort lui maar je zal zie niet tegenkomen
jammer genoeg.
Succes met de verzekering e.d. en dat je maar
weer snel op een bike kan zitten.
 
tis niet alleen almere hoor... (gebeurd overal)

positieve is dat als ze hem niet terug vinden je wel leuk centjes in den handen krijgt en je wat nieuws kunt uitzoeken...
maar 't blijft vervelend...

succ6
 
ben je nou ook verzeker=d tegen diefstal met een plus verzekering.
wel kut voor je, mijn god...
 
Terug
Bovenaan Onderaan