Kawasaki gewonnen : )

Froggy

MF veteraan
13 aug 2001
10.436
5
Noord-Limburg
Eindelijk heeft een Kawasaki (Foret) de supersport gewonnen *D

Was een leuke wedstrijd om te zien.
Jammer dat Jurgen uitviel terwijl hij op kop lag.
Ik heb Arno van het M-F nog door het beeld zien vliegen...jammer.
 
Was zeker een strakke race! Jammer van Jurgen uiteraard. Wat ik trouwens wel storend vind is dat ze de uitzending hebben afgekapt voor die ateletiek meuk. Hebben niets van interviews e.d. gezien en dat vinnik toch wel :(
 
Wat een kloterace zeg ;( . Die vd Goorgergh zou ook eens een keer mazzel hebben :X . En het zag er allemaal zo goed uit. Vermeulen in het grind en hij hard op weg om zijn achterstand terug te brengen naar 22 punten.
 
Rustig jij Pork.
Voorwiel weggegleden :?
Commentator moest zijn boekje erbij pakken om te weten wie het was |( |(
Wat een sukkel zeg, je weet toch minimaal dondersgoed welke Nederlanders er mee rijden :?

Ook heel jammer voor VdG. :( Ligt eindelijk een keertje op kop....

Gelukkig toch nog een mooie winnaar op een mooi merk: kawasaki
 
Goeie zaak om de Kawa zo te zien rijden :} Ook een mooie mix van merken, maar jammer van Jurgen '(
 
Ik was ff bang dat het erg saai ging worden toen op het 1e rechte stuk na de start Vermeulen gelijk een man of 4 voorbij kwam vliegen, maar uiteindelijk viel dat gelukkig mee... Muggeridge, Riba en Vermeulen d'raf.. helaas voorafgegaan door onze eigen Arno, k#t!!
Maar nog K#tter was het voor Jurgen; eerst overwinning in het zicht en dan een R6 die er de brui aan geeft.. :( :( :( ...
Wel gaaf dat Foret heeft gewonnen!! :} :} . Alleen wat ligt Vermeulen nog een eind voor in de stand zeg.. :(

Ik heb me trouwens weer bijzonder geergerd aan die klote commentator op Eurosort; Arno Visscher wist ie niet te herkennen inderdaad; ook moeilijk zeg die oranje/groene Kawa van Saveko en die rooie helm met de strepen erover... wat een sukkel.
En wat staat hier:

Didier Vankeymeulen.

Nou volgens de commentator staat er dit: Didier van de Keymeulen.
Waar slaat dat op; man leer lezen!! :( :( .

 
Super voor Kawa en ook voor Foret.
Krijgt Foret misschien eindelijk meer vertrouwen in zijn nieuwe team en materiaal... super.

En toch... ik had Jurgen liever op één gezien.

(O ja, toen ik de topictitel las, dacht ik dat je zelf een Kawa gewonnen had, Froggy... stupid me... en jammer voor jou... *grinnik*)
 
toen ik de titel las dacht ik eigenlijk dat je zelf een kawa had gewonnen ;)
 
Jurgen gaat op Assen winnen en Hornikx is er dan bij!!!

Ik vond het zwaar drama. Toen Vermeulen eraf ging sprong ik een gat in de lucht. Toen Jurgen naar 1 ging, sprong ik nog hoger...toen Jurgen uitviel, viel ik hard naar beneden....errug jammer!
 
Balen idd van Jurgen

Vond het wel typisch dat ze bijna allemaal in dezelfde bocht eraf stuiterden :?
 
Jurgen heeft opnieuw laten zien wat hij waard is in het wksupersport :} ,verdomd jammer zwaar klootte dat hij door pech moest uitvallen.Hij had het er heel zwaar mee gezien zijn houding bj terugkomst in de pits '(

Maarja,die Kawazx6 heeft het goed gemaakt *D
 
hebben jullie trouwens gezien hou jurgen bij t postuur van fuijiwara in t niet valt

echt sick

wat een boom van een jap

gege
 
nou als dat zo is, is die jurgen ook maar een opdondertje:

Height: 173cm / Weight: 61kg

van zn website...
 
Echt een schitterende race zeg! Wel enorm balen van Jurgen. Had hij kans om 25 punten in te lopen op Vermeulen...gaat zijn R6 kapot: :(

Wel gaaf dat de Kawa een keer wint! ;)
 
Commentator moest zijn boekje erbij pakken om te weten wie het was |( |(
Wat een sukkel zeg, je weet toch minimaal dondersgoed welke Nederlanders er mee rijden :?

Ik vond het ook niet echt slim maar het startnummer was eerst slecht zichtbaar. ik herkende zijn helm dankzij het topic van Arno (over zijn eigen helm). Maar dat hij na het zien van nummer 11 (evt. in combinatie met de Saveko kleuren) het nog moest gaan opzoeken begrijp ik ook niet helemaal.

Idd erg klote van Jurgen
 
toen ik de titel las dacht ik eigenlijk dat je zelf een kawa had gewonnen ;)
dus ik was niet de enige 8-)

Maar goed werd ook wel eens een keertje tijd dat Foret met de nieuwe :? ZX6 won :}
Jammer voor VDG maar ja zoals een oudhollandsch spreekwoord zegt:
De een z'n dood is de ander z'n brood
 
Terug
Bovenaan Onderaan